Alberta Ferretti
Paul & Shark
Missoni
Loro Piana
Dolce & Gabbana

5 οίκοι μόδας που «ντύνουν» με την αισθητική τους pool clubs και εστιατόρια αυτό το καλοκαίρι

Πολλές φορές οι οίκοι μόδας «ξεφεύγουν» από τον χώρο του design και αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν και σε άλλους χώρους, είτε ανοίγοντας ένα καφέ ή εστιατόριο ή ακόμα και ξενοδοχείο.

Κάθε καλοκαίρι πολλά brands συνεργάζονται με διάσημα ξενοδοχεία και χώρους εστίασης σε πολυτελείς και δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου και «ντύνουν» με τη χαρακτηριστική αισθητική τους pool clubs ή εστιατόρια για την καλοκαιρινή περίοδο, προσφέροντας σε τυχερούς επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία γεμάτη στιλ, γεύση, χαλάρωση και αισθητική.

Παρακάτω ξεχωρίσαμε πέντε οίκους μόδας που φέτος συνεργάστηκαν με διάσημα resorts και εστιατόρια ανά τον κόσμο.

5 οίκοι μόδας που «ντύνουν» pool clubs και εστιατόρια το φετινό καλοκαίρι:

Missoni Resort Club

Missoni Resort Club

Το Missoni Resort Club, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Verdura Resort του Rocco Forte Hotels, εγκαινιάστηκε πρόσφατα στη Σικελία. Αυτό το στολίδι φιλοξενίας, που βρίσκεται στη νότια ακτή του υπέροχου νησιού, είναι γεμάτο με τα χαρακτηριστικά μοτίβα της ιταλικής μάρκας μόδας που ιδρύθηκε το 1953 από τον Ottavio και τη Rosita Missoni. Το brand «έντυσε» με την εμβληματική αισθητική του όλα τα στοιχεία του Beach Club, ενώ ολόκληρη η παραλία στο Verdura Resort θα κοσμείται με τα κλασικά χρώματα και σχέδια του Missoni Resort Club. Μια σειρά από τιρκουάζ και σμαραγδένιες πράσινες αποχρώσεις, χαρακτηριστικές των μεσογειακών καλοκαιρινών τοπίων, εμπλούτισαν το interior design του Missoni Resort Club.

Le Carillon beach club

Ο οίκος των Domenico Dolce και Stefano Gabbana κατέφτασε στο Πορτοφίνο όπου επιμελήθηκαν το interior design των χώρων του Le Carillon beach club. Τα χαρακτηριστικά μοτίβα maiolica των Dolce&Gabbana θα καλύψουν κάθε σπιθαμή του χώρου, χρωματίζοντας ολόκληρη το resort, το οποίο βρίσκεται στον εντυπωσιακό κόλπο Paraggi στο Εθνικό Πάρκο Portofino. Το μοτίβο των κάθετων λωρίδων, εμπνευσμένο από τη la dolce vita και το χαρακτηριστικό στιλ της ιταλικής Ριβιέρας, θα διακοσμήσουν το pop-up, το χώρο του μπαρ και το εστιατόριο Vesta Portofino.

Bombon Pool Club

Le Carillon beach club

Η Alberta Ferretti και η αλυσίδα ξενοδοχείων Gran Meliá Hotels & Resorts αποκάλυψαν το συναρπαστικό καλοκαιρινό τους πρότζεκτ, εγκαινιάζοντας το Bombon Pool Club στο Hotel de Mar στη Μαγιόρκα.Το Hotel de Mar αποτελεί δημοφιλή προορισμό για την υψηλή κοινωνία της Μαγιόρκα, τις βασιλικές οικογένειες και το διεθνές jet set. Το Bombon Pool Club by Alberta Ferretti υπόσχεται ένα διάλειμμα γεμάτο χαλάρωση, αλλά και στιλ, για διακοπές τόσο κομψές όσο και ειδυλλιακές. Πρόκειται για μια δημιουργική συνεργασία που έχει ως αποτέλεσμα έναν πολυτελή προορισμό, που είναι παράλληλα εκλεπτυσμένο και παιχνιδιάρικο, συνδυάζοντας την ιταλική δεξιοτεχνία με τη γοητεία των Βαλεαρίδων Νήσων.

La Réserve à la Plage

Le Carillon beach club

Ο οίκος Loro Piana, ένα από τους πιο διάσημα και πολυτελή ιταλικά brands μόδας, «έντυωσε» για ακόμα μια φορά με τη χαρακτηριστική κομψότητα και τη μίνιμαλ φινέτσα του το διάσημο beach club La Réserve à la Plage στην παραλία Pampelonne στο Saint Tropez. Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που η Loro Piana συνεργάζεται με το La Réserve à la Plage, δημιουργώντας μια όαση φινέτσας και άνεσης για τους απαιτητικούς ταξιδιώτες. Πρόκειται για μια συνεργασία που υμνεί τη χαλαρή καλοκαιρινή ζωή στη Γαλλική Ριβιέρα, αλλά και τη διαχρονική κομψότητα ενός οίκου μόδας που έχει συνδεθεί άρρηκτα με την ήσυχη πολυτέλεια.

Juvia

Le Carillon beach club

Το Juvia, ένα κομψό εστιατόριο που βρίσκεται στο Es Pujols της Ισπανίας είναι ένα lifestyle project που δημιουργήθηκε από οραματιστές Ιταλούς συνεργάτες που ασχολούνται με την εστίαση εδώ και πολλές δεκαετίες. Το γνωστό brand Paul & Shark σχεδίασε τον μινιμαλιστικά κομψό εξωτερικό χώρο του, προσφέροντας ένα γαλήνιο σκηνικό με θέα στη θάλασσα, με βαμβακερά μαξιλάρια και ιδιαίτερη διακόσμηση. Στη διακόσμηση ξεχωρίζουν οι χαρακτηριστικές μπλε αποχρώσεις της μάρκας Paul & Shark, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, μια συνήθεια που αποτελεί βασικό στοιχείο στη φιλοσοφία του brand.