AUPEN: Το νέο brand με minimal τσάντες που λατρεύουν τα κορίτσια στο Χόλιγουντ
Ασύμμετρες, γραμμικές και edgy δίνουν χαρακτήρα στα σύνολα των αγαπημένων fashionistas, που ηγούνται των τάσεων. Οι λιτές γραμμές τους εναρμονίζονται άψογα με την αισθητική της ήσυχης πολυτέλειας.
Αυτή είναι και η βασική επιδίωξη της σχεδιάστριας Skye Tan και της ομάδας της, που δεσμεύεται να παρουσιάζει διαχρονικές προτάσεις με νόημα, προορισμένες για να έχουν διάρκεια και στιλ, που υπερβαίνει τα παροδικά trends. «Αποστολή μας να επιμελούμαστε τις συλλογές μίας πολυτελούς μάρκας, με συνείδηση για τη μόδα και το μέλλον αλλά και προσοχή στη λεπτομέρεια από την αρχή μέχρι το τέλος, σε κάθε στάδιο παραγωγής», όπως δήλωσε η εμπνεύστριά του στο Harper’s Bazaar.
Τα ξεχωριστά σχέδια του νεόφερτου AUPEN, που έκανε το λανσάρισμά του μόλις τον Οκτώβριο του 2022, έχουν λάβει με ευκολία την έγκριση των πιο προχωρημένων It girls. Το αυστηρά καθορισμένο περίγραμμά τους, τις καθιστά cool, χωρίς περιττές, περίτεχνες λεπτομέρειες , δίνοντάς τους τον ορισμό του “wardrobe essential”. Μιας στοιχειώδους, δηλαδή, και ευκολοφόρετης τσάντας ώμου, που γίνεται ένα με το κομψό σύνολό σου, δίνοντάς του, όμως, αυτό το κάτι παραπάνω…
Κάθε σχέδιο του Aupen προέρχεται από μία συλλογική προσπάθεια. Η ομάδα σχεδιασμού «αναζητά ιδέες, σκέφτεται και πειραματίζεται βρίσκοντας μαζί κοινές αφετηρίες, που παρουσιάζουν ενδιαφέρον». Με επιρροές από την τέχνη και την αρχιτεκτονική, οι τσάντες του brand ξεφεύγουν από το ιδεατό και την έννοια της τελειότητας, αγκαλιάζοντας την ιδιομορφία και το ασυνήθιστο και εκτιμώντας μία ομορφιά που, προκύπτει από τις ατέλειες, όπως αυτήν που συναντούμε στην καθημερινή ζωή», όπως δήλωσε η ομάδα στη Vogue του Hong Kong.
Για παράδειγμα, η αυστηρά δομημένη σιλουέτα της Brooklyn με τη σμιλεμένη πολυεδρική της μορφή, έχει πάρει την έμπνευσή της από την ονοματοδότριά της, γέφυρα του Μπρούκλιν, αποτελώντας μία τσάντα με “urban twist”.
Ανάλογης φιλοσοφίας, η Purpose με το τολμηρό γωνιώδες σχήμα της, είναι η πασπαρτού τσάντα για ένα σύνολο με άποψη. Η Gal Gadot την προτίμησε στο λευκό της χρώμα για την πρεμιέρα της Barbie συνδυάζοντάς την με ένα εξεζητημένο δερμάτινο σύνολο γεμάτο αναδιπλώσεις και μύτες.
Η Hailey Bieber δεν την αποχωρίζεται στο μαύρο της χρώμα, φορεμένη με ένα βραδινό στράπλες φόρεμα γεμάτο παγιέτες ή με το κλασικό, χαλαρό λευκό φανελάκι της και το oversized, baggy τζιν της.
Η Selena Gomez, το αντίπαλον δέος της Bieber, την προτίμησε στην πιο λαμπερή της εκδοχή γεμάτη στρας και ένα πρόσθετο μεταλλικό κρόσσι στην ασημένια απόχρωση ice, κρατώντας την με ένα βαθύ μωβ σατέν μίνι φόρεμα.
Από την άλλη η Kylie Jenner κράτησε τη δικής της προτίμησης “Fearless”, φορώντας άφοβα τη δική της μικρή μαύρη γεωμετρική τσάντα και ολοκληρώνοντας το street look της με το φαρδύ μαύρο παλτό στην εντέλεια.
Η πιο χαρακτηριστική signature bag όλων όμως είναι η “Nirvana”. Η μικρή ασύμμετρη μαύρη τσάντα με την πλεκτή χειρολαβή, που η Taylor Swift εθεάθη να φορά από την πρόβα γάμου του στενού της φίλου Jack Antonoff, έως την πρόσφατη casual εμφάνισή της στο afterparty του Saturday Night Live, έχει γίνει αυτoμάτως bestseller.
Και το name-dropping συνεχίζεται… Dakota Johnson, Karlie Kloss, Nina Dobrev, Jennifer Lawrence, Rita Ora, η Ashley Park από το Emily in Paris, όλες έχουν κρατήσει μία από τις πολυπόθητες smart τσάντες του Aupen. Οι τιμές τους κυμαίνονται σε πιο προσιτά πλαίσια κάτι μεταξύ high-end και mid-end luxury bags, από 180 έως 340 δολάρια.
Κι αν θέλουμε να λέμε ότι η κομψότητα πηγάζει από μία γενικότερη συμπεριφορά, τότε η φιλοσοφία του brand έρχεται να το επιβεβαιώσει με το έμπρακτο ενδιαφέρον τόσο για το περιβάλλον όσο και για τους συνεργάτες του. Στις πρώτες ύλες του συγκαταλέγονται καινοτόμα, eco-friendly και ανθεκτικά στοιχεία, όπως το vegan δέρμα, ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας και η πολυουρεθάνη, μειώνοντας, έτσι, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.
Παράλληλα, η δέσμευσή της μάρκας για τη βιώσιμη μόδα δεν σταματά στα απτά υλικά αλλά προχωρά και στο έμψυχο δυναμικό της, διασφαλίζοντας δίκαιες συνθήκες εργασίας και μισθούς για τις ομάδες παραγωγής, τόσο στην έδρα της στο Μπρούκλιν όσο και στη Σιγκαπούρη. Γιατί το σημαντικό είναι να χτίζεις μία επωνυμία μέσω μίας κοινότητας που μοιράζεται την ίδια αγάπη για δημιουργία. Στην επίσημη ιστοσελίδα του brand διαβάζουμε το μήνυμα «με αφοσίωση στο να γίνεις η αλλαγή που θες». Και αυτό αξίζει να κρατήσουμε.