Η Zendaya σε διεθνή καμπάνια με δημιουργία Ελληνίδας σχεδιάστριας -Το περίφημο «Wet Look» της Di Petsa
Για τη νέα καμπάνια της Smart Water η Zendaya φόρεσε μία custom δημιουργία του ελληνικού brand «Di Petsa».
Πέρσι το καλοκαίρι, η γνωστή εταιρία εμφιάλωσης νερού ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Zendaya, η οποία είναι μέχρι και σήμερα η διεθνής ambassador του brand.
Στο πλαίσιο μιας συνεργασίας με την πλατφόρμα υποστήριξης ταλέντων του British Fashion Council, οι σχεδιαστές Di Petsa, Aaron Esh, Chet Lo, Conner Ives και Nensi Dojaka κλήθηκαν να δημιουργήσουν ειδικές εμφανίσεις για τη νέα καμπάνια της @smartwater με πρωταγωνίστρια τη δημοφιλή ηθοποιό.
Η Zendaya σε ένα από τα βίντεο της καμπάνιας:
Ανάμεσα στους νεαρούς designers, εμείς ξεχωρίζουμε φυσικά την Ελληνίδα Δήμητρα Πέτσα, ιδρύτρια του διεθνώς καταξιωμένου brand Di Petsa. Η νεαρή σχεδιάστρια με έδρα το Λονδίνο αποτελεί χωρίς αμφιβολία ιδανική επιλογή για μία καμπάνια νερού, καθώς σήμα κατατεθέν του brand της είναι η περίτεχνη, μυστική τεχνοτροπία της που δίνει μία υγρή όψη στις δημιουργίες της.
Συγκεκριμένα, το signature «Wet Look» της Δήμητρας την έχει ξεχωρίσει ανάμεσα σε ένα πλήθος αναγνωρισμένων και ανεξάρτητων designers στο fashion scene του Λονδίνου, με τα μεγαλύτερα fashion icons και τις πιο επιδραστικές γυναίκες της εποχής μας να επιλεγούν επανειλημμένως τις εντυπωσιακές δημιουργίες της (βλ. Bella Hadid, Kylie Jenner, Shakira, Lizzo, Ciara κ.α.). Τώρα, η Zendaya, το απόλυτο it girl της εποχής μας, προστέθηκε στο εκλεκτό πελατολόγιο της επιτυχημένης Ελληνίδας designer.
Το φόρεμα της Di Petsa που φόρεσε η Zendaya:
Ο υπεύθυνος του marketing της εν λόγω καμπάνιας, Sean Kellett, δημοσίευσε επίσης ένα βίντεο γράφοντας στη λεζάντα: «Στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας @smartwater & @zendaya, συνεργαστήκαμε με τους 5 πιο καυτούς αναδυόμενους σχεδιαστές στο παιχνίδι αυτή τη στιγμή 🔥».