Jacquemus: Γιατί τεράστιες τσάντες του οίκου σε ρόδες, «κυκλοφορούν» στο Παρίσι
Ο οίκος μόδας Jacquemus ξέρει πώς να κερδίζει τις εντυπώσεις και να γίνεται viral.
Την Τετάρτη ο κορυφαίος οίκος μόδας μοιράστηκε ένα απολαυστικό βίντεο στο Instagram με το τελευταίο της marketing splash: γιγαντιαίες τσάντες Le Bambino σε υπέροχα χρώματα και ρόδες, να ταξιδεύουν στους δρόμους του Παρισιού.
Στο κλιπ, τα καροτσάκια με την επωνυμία Jacquemus διακρίνονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και την κίνηση στους δρόμους, με τους επιβάτες μέσα. Και με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, οι λέξεις "Bambino" και "Jacquemus" είναι γραμμένες στο δρόμο δίπλα στα οχήματα.
"Νομίζω ότι μου αρέσει το Παρίσι τώρα" είναι η λιτή λεζάντα του οίκου μόδας. Αν και το βίντεο φαίνεται ιδιαίτερα ρεαλιστικό, εκπρόσωπος του Jacquemus επιβεβαίωσε στο αμερικάνικο popsugar ότι πρόκειται για τρισδιάστατη απεικόνιση. Κάτι που σημαίνει ότι οι λάτρεις του οίκου μόδας, που ενθουσιάστηκαν με το βίντεο, δεν θα έχουν την ευκαιρία να «επιβιβαστούν» σε μία τσάντα του Jacquemus.
Ωστόσο, παρόλο που είναι ψεύτικο, το "κόλπο" προκάλεσε συζήτηση στα social media και μεταξύ των θαυμαστών και των ανθρώπων της μόδας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Jacquemus είναι περισσότερο γνωστή για τα μικροσκοπικά αξεσουάρ της - κυρίως για το Le Chiquito που πωλείται στα 470 ευρώ και που έχουν επιλέξει για τις εμφανίσεις τους celebrities όπως η Ριάνα, η Κιμ Καρντάσιαν και η Κένταλ Τζένερ, με αυτήν τη συλλογή καλύπτει και την άλλη πλευρά του φάσματο. Οι υπερμεγέθεις τσάντες είναι και πάλι στη μόδα άλλωστε, οπότε φαίνεται ότι ο σχεδιαστής φαίνεται ότι το ακολουθεί.
Δείτε το βίντεο με την υπέροχη καμπάνια του οίκου μόδας Jacquemus
Οι τσάντες Le Bambino σε ρόδες ξετρέλαναν το διαδίκτυο!