Η επιλογή της πριγκίπισσας Άννας να φορέσει το σακάκι της βασίλισσας Ελισάβετ δείχνει συναίσθημα και διαχρονικό γούστο
Μπορεί η βασιλική οικογένεια της Βρετανίας να αντιμετωπίζει μια σειρά από απροσδόκητα γεγονότα από το ξεκίνημα του 2024, λόγω της διάγνωσης καρκίνου του βασιλιά Καρόλου και της νοσηλείας της πριγκίπισσας της Ουαλίας, αλλά ένα μέλος παραμένει συνεπές σε όλη αυτή την περίοδο: η πριγκίπισσα Άννα, η οποία συνεχίζει να εκτελεί το γεμάτο πρόγραμμα των υποχρεώσεών της.
Την Τρίτη, η πριγκίπισσα επισκέφτηκε το Νότιγχαμ στο πλαίσιο της ιδιότητάς της ως προέδρου της Ένωσης Μόδας και Κλωστοϋφαντουργίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Για την περίσταση, επέλεξε το μοβ σακάκι της μητέρας της, βασίλισσας Ελισάβετ που φορούσε η αείμνηστη βασίλισσα το 2006. Η Άννα είναι γνωστό ότι φοράει εδώ και καιρό τα αγαπημένα της ρούχα, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που φοράει ένα τόσο αξιοσημείωτο κομμάτι από τη ντουλάπα της μητέρας της.
Το statement σακάκι πιστεύεται ότι σχεδιάστηκε για τη βασίλισσα Ελισάβετ από τη μοδίστρα της Angela Kelly γύρω στο 2005. Η Ελισάβετ φόρεσε το κομμάτι αυτό δημοσίως σε δύο περιπτώσεις - το 2006 και το 2010 - και τις δύο φορές για μια ιδιωτική κρουαζιέρα με την οικογένειά της στο Hebridean Princess. Πιστεύεται ότι φορούσε αυτό το σακάκι κυρίως στην ιδιωτική της ζωή, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να κρύβει πιο συγκεκριμένες αναμνήσεις για την πριγκίπισσα Αννα.
Γιατί η πριγκίπισσα Αννα φόρεσε τώρα το μοβ σακάκι
Είναι μια επιλογή που δείχνει ταυτόχρονα συναίσθημα, περιβαλλοντική συνείδηση και διαχρονικό γούστο.
Αυτό είναι το τελευταίο ορατό παράδειγμα της βασιλικής οικογένειας που μεταβιβάζει ρούχα από γενιά σε γενιά. Πρόκειται για μια πρακτική που έχει ιστορία αιώνων, ωστόσο η επαναφορά, αντί για τη διατήρησή τους σε ένα αρχείο πίσω από κλειστές πόρτες, μοιάζει οδυνηρή δεδομένης της κατάστασης της υγείας του βασιλιά Καρόλου. Δείχνει συναίσθημα και διαχρονικό γούστο.
Εδώ είναι η βασίλισσα Ελισάβετ με το εν λόγω σακάκι, στη Σκωτία τον Ιούλιο του 2006. Συνδύασε το σακάκι με την χαρακτηριστική της μαντίλα - και, παραδόξως, με παντελόνι. (Η εκλιπούσα βασίλισσα φορούσε σπάνια παντελόνια, προτιμώντας φούστες ή φορέματα).
Ρούχα από τις ντουλάπες της Βασίλισσας Ελισάβετ και του Πρίγκιπα Φίλιππου έχουν μέχρι στιγμής φορεθεί και από τον Βασιλιά Κάρολο και την πριγκίπισσα Ευγενία.
Η πριγκίπισσα Άννα έχει φορέσει στο παρελθόν τον μανδύα του Ναυάρχου της Ελισάβετ Β' σε μια λειτουργία στο Λονδίνο τον Νοέμβριο - μια κομψή μάλλινη κάπα που απαθανατίστηκε από τη βασίλισσα σε διάσημα πορτρέτα από τον Cecil Beaton (1968) και την Annie Leibovitz (2007).
Ο βασιλιάς Κάρολος, εν τω μεταξύ, φόρεσε το καμηλό παλτό του πατέρα του πρίγκιπα Φίλιππου τον Απρίλιο του 2023, το οποίο ο Δούκας του Εδιμβούργου είχε κάνει το ντεμπούτο του πριν από 67 χρόνια.
Η πριγκίπισσα Βεατρίκη μας έχει δώσει αναμφισβήτητα το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα μέχρι στιγμής. Το νυφικό της το 2020 ήταν ένα vintage φόρεμα Norman Hartnell, που φορούσε η βασίλισσα το 1962. Η Αυτού Μεγαλειότητα φωτογραφήθηκε δίπλα στην εγγονή της, φανερά ευχαριστημένη με το αναδιαμορφωμένο σχέδιο.
Η Αννα έχει επαινεθεί τα τελευταία χρόνια ως το «απροσδόκητο» αστέρι της βασιλικής οικογένειας, μια γυναίκα που αποφεύγοντας τις επικρατούσες τάσεις και μόδες κατάφερε να διατηρήσει μια αίσθηση διαχρονικού προσωπικού στυλ. Η προτίμησή της να φοράει ξανά αντικείμενα από τη δική της γκαρνταρόμπα, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δεκαετιών, ταιριάζει με τη σημερινή εστίαση του κόσμου της μόδας στη βιωσιμότητα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Αννα το έκανε αυτό πολύ πριν η οικολογική μόδα γίνει σύνθημα.
Είναι βέβαιο πως η πριγκίπισσα Αννα έχει κληρονομήσει αρκετά κομμάτια από την ντουλάπα της μητέρας της και τους επόμενους μήνες ίσως δούμε περισσότερα από αυτά στις καθημερινές της εμφανίσεις. Φορώντας εκ νέου τα ρούχα της μητέρας της, προσθέτει άλλο ένα επίπεδο στη δική της διαχρονική φιλοσοφία και στιλ - και σίγουρα δίνει στους θαυμαστές της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτι για να ενθουσιαστούν. Οι σχολιαστές στον λογαριασμό Royal Fashion Police στο Instagram έσπευσαν να χαρακτηρίσουν τον ενδυματολογικό φόρο τιμής «το πιο γλυκό πράγμα» αυτές τις ημέρες, ενώ τόνισαν επίσης τη συναισθηματικότητα που δείχνει να φοράς τα ρούχα κάποιου που αγαπούσες μετά τον θάνατό του.