Η ντουλάπα της Κιμ Καρντάσιαν περιλαμβάνει 129 τσάντες Balenciaga
Το lifestyle της Κιμ Καρντάσιαν είναι σχεδόν συνώνυμο της υπερβολής και κάθε τόσο βρίσκεται στην επικαιρότητα για τους σωστούς αλλά και τους λάθος λόγους.
Μετά την πραγματικά καλαίσθητη και επιτυχημένη καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με την Λάνα Ντελ Ρέι, για το brand εσωρούχων της, Skims, η Καρντάσιαν είναι ξανά talk of the town για τις νέες φωτογραφίες που ανάρτησε στο Instagram.
Έχοντας ανακοινώσει ότι ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Balenciaga ως πρόσωπο του οίκου, η ριάλιτι σταρ ανάρτησε βίντεο και φωτογραφίες όπου ποζάρει μέσα σε μία από τις walk in closets του σπιτιού της.
Στα ράφια του ευρύχωρου δωματίου υπάρχουν τσάντες σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα -τόσες πολλές, που αρχικά νομίζει κανείς ότι πρόκειται για κατάστημα ρούχων.
Φορώντας ένα μίνι μαύρο φόρεμα, η Καρντάσιαν υπολογίζει στην αρχή του βίντεο ότι πρέπει να έχει περί τις 130 τσάντες Balenciaga. Στη συνέχεια, τις μετρά προσεκτικά και καταλήγει ότι έχει 129 -τόσο κοντά έπεσε!
Η Κιμ Καρντάσιαν ανακυρήχθηκε για πρώτη φορά ως Balenciaga ambassador το 2019 και έκτοτε έχει πρωταγωνιστήσει σε καμπάνιες του οίκου ενώ το 2021 συνόδευσε τον καλλιτεχνικό διευθυντή του, Demna Gvasalia, στο Met Gala.
«Εδώ και αρκετά χρόνια, τα σχέδια του Balenciaga αποτελούν μέρος πολλών εμφανίσεών μου - και μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές μου στη μόδα. Για μένα, αυτή η μακροχρόνια σχέση βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη δέσμευση να κάνω το σωστό. Είμαι ενθουσιασμένη για αυτό το επόμενο κεφάλαιο για το brand και για να γίνω η ambassador του», έγραψε μεταξύ άλλων για τη συνεργασία.
Η ντουλάπα της Κιμ Καρντάσιαν περιλαμβάνει 129 τσάντες Balenciaga
(δείτε το βίντεο στο τρίτο slide)
Ωστόσο, τα σχόλια κάτω από το βίντεό της δεν είναι ακριβώς κολακευτικά.
Παρ΄όλο που, υπολογίζοντας κανείς κατά μέσο όρο το κόστος κάθε τσάντας στις 3 χιλιάδες ευρώ, καταλήγει ότι στο εν λόγω βίντεο η Καρντάσιαν ποζάρει και ξαπλώνει ανάμεσα σε πράγματα αξίας 400.000 ευρώ, η κριτική επικεντρώθηκε στο «σκοτεινό» παρελθόν του οίκου Balenciaga.
Συγκεκριμένα, το 2022, ο οίκος είχε δεχτεί δριμεία κριτική όταν σε καμπάνια όπου πρωταγωνιστούσαν παιδιά, τα έβαλε να κρατούν αρκουδάκια δεμένα με δερμάτινους ιμάντες, κάτι που θεωρήθηκε ως «κλείσιμο του ματιού» σε σαδομαζοχιστικές πρακτικές.