Ο Burke δήλωσε στην Wall Street Journal ότι η εισαγωγή της εταιρείας στον κόσμο των ακινήτων έγινε το 2010, όταν έπεισε τον διευθύνοντα σύμβουλο Μπερνάρ Αρνό να αναζωογονήσει την περιοχή των αποθηκών στο Μαϊάμι. Η εταιρεία διαθέτει πλέον πολλές τοποθεσίες σε άλλες πόλεις διεθνώς, όπως το Παρίσι και το Μόντρεαλ. Σύμφωνα με την Journal, η εταιρεία δαπάνησε πέρυσι 2,1 δισ. δολάρια για την απόκτηση ακινήτων στο Παρίσι ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων.
Παγκόσμιο ενδιαφέρον για αγορά ακινήτων και από άλλα brands
Η πολυτελής μάρκα είναι μεταξύ πολλών που ξοδεύουν δισεκατομμύρια για πολυτελή καταστήματα και εμπειρίες. Η Kering, η εταιρεία πίσω από τις Gucci και Saint Laurent, δαπάνησε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια για ένα κτίριο στη Via Montenapoleone του Μιλάνου.
Η Chanel και η LVMH ενδιαφέρονται επίσης για την αγορά ακινήτων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι, ανέφερε η Journal.
Ωστόσο, οι μεγάλης κλίμακας αγορές δεν είναι χωρίς αντιπαραθέσεις.
Στο Παρίσι, όπως ανέφεραν προηγουμένως οι New York Times, οι κολοσσοί της πολυτέλειας που αγοράζουν ακίνητα στη συνοικία Marais του Παρισιού συμβάλλουν στον εκτοπισμό επιχειρήσεων μεταναστών χαμηλού εισοδήματος.
«Αυτή ήταν κάποτε μια πραγματική γειτονιά, με οικογένειες και παιδί», δήλωσε στους Times για τη συνοικία Marais ο Amar Sitayeb, ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ. «Τώρα, όλα αυτά έχουν εξαφανιστεί».
Η εφημερίδα ανέφερε επίσης ότι οι κάτοικοι του Μόντρεαλ, όπου η εταιρεία έχει επενδύσει 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα εμπορικό κέντρο πολυτελείας μικτής χρήσης με την ονομασία Royalmount, ανησυχούν για την επίδραση της ανάπτυξης στο ήδη καθιερωμένο κέντρο της πόλης. Το Royalmount αντικαθιστά μια ιστορική βιομηχανική περιοχή.
Η Global News Canada ανέφερε το 2019 ότι το έργο εκτιμάται ότι θα αυξήσει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατά 20.000 έως 70.000 αυτοκίνητα ημερησίως. Η εταιρεία απάντησε με την κατασκευή μιας πεζογέφυρας που συνδέει το εμπορικό κέντρο με το δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών του Μόντρεαλ.
«Χωρίς κατάλληλο σχεδιασμό και χωρίς εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς που έχουν ενσωματωθεί και εφαρμοστεί, είναι σχεδόν σαν συνταγή για χάος», δήλωσε τότε ο δήμαρχος του δήμου Saint-Laurent Borough Alan DeSousa στην Global News.