Η Τζένη Καρέζη, αγνώριστη, με ξανθιά μαλλιά -Το σπάνιο κλικ με τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο
Η Τζένη Καρέζη είναι από τις πιο αγαπημένες ηθοποιούς του κινηματογράφου και του θεάτρου.
Το αστείρευτο ταλέντο της, η φινέτσα της, η ιδιαίτερη φωνή της και η σπάνια γοητεία της, σαγήνευαν το κοινό και αποτελούσαν τα συστατικά για τη θαυμάσια καριέρα της.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, οι δημοσιογράφοι και το κοινό, ανέπτυξαν μία άτυπη κόντρα μεταξύ της ίδιας και της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Η διαφορετικότητά τους, ως προς αυτό που εξέφραζαν μέσα από τις ερμηνείες τους και το στιλ τους, δημιούργησε τα στρατόπεδα «Βουγιουκλακικών» και «Καρεζικών». Όλα αυτά, βέβαια, δεν άγγιξαν τη σχέση των δύο πρωταγωνιστριών, η οποία σφραγιζόταν από αληθινή και βαθιά φιλία.
Για όσους δεν γνωρίζουν η Τζένη Καρέζη γεννήθηκε ξανθιά και προτίμησε να κάνει καριέρα ως το αντίπαλο δέος της Αλίκης Βουγιουκλάκη, βάφοντας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής και της καριέρας της τα μαλλιά της σκούρα.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’60, συγκεκριμένα το 1963, όμως, το θεατρόφιλο κοινό γνώρισε μία άλλη Τζένη Καρέζη. Μια Τζένη με ξανθά μαλλιά που έκανε την ανατροπή και παρουσιάστηκε επί σκηνής όπως ποτέ άλλοτε. Ανεβάζοντας στο θέατρο την παράσταση «Ένα κουτό κορίτσι», δεν είχε άλλη επιλογή καθώς η πρωταγωνίστρια ήταν βάσει κειμένου ξανθιά.
Η Τζένη Καρέζη το τόλμησε και ήταν η μοναδική φορά που το κοινό την είδε ξανθιά.
Τη φωτογραφία από την παράσταση «Ένα κουτό κορίτσι» (1963) ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Ελενα Μακρή Λυμπέρη.
Στην λεζάντα της φωτογραφίας αναφέρεται: «Μια αλλιώτικη ξανθιά Τζένη Καρέζη στο θεατρικό έργο «Ένα Κουτό Κορίτσι» το 1963 μαζί με τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο. «Πραγματικά κάθε φορά που βρισκόμουν μαζί του, ειδικά στη σκηνή, ήμουν ευτυχισμένη. Έχει πολλά να διδαχθεί κανείς από τον Νιόνιο- το Νιονιό μου όπως τον έλεγα. Όλα αυτά τα χρόνια τον θαύμαζα και τον αγαπούσα. Και έπειτα ήρθε η συνεργασία μας στο «Μεγάλο μας Τσίρκο» όπου πραγματικά τον ερωτεύθηκα με πάθος» είχε πει η Τζένη Καρέζη στη δεκαετία του 70 για τον ηθοποιό που υπήρξε ένας από τους πιο αγαπημένους κινηματογραφικούς «μπαμπάδες» της».