Αυτά είναι τα νέα «ugly shoes» -Ανατρεπτικά και στιλάτα, γιατί τα προτιμούν
Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι τα «άσχημα» παπούτσια είναι στη μόδα. Όσο πιο άσχημα, τόσο πιο μοντέρνα, όσο κι αν μας αρέσει ή όχι αυτό.
Βέβαια, το άσχημο είναι υποκειμενικό, καθώς αυτό που εσύ μπορεί να βρίσκεις ωραίο, κάποιος άλλος μπορεί να το βρίσκει απαίσιο. Ωστόσο, τα ογκώδη παπούτσια είναι πλέον πολύ in ενώ τα λεπτεπίλεπτα τακούνια όλο και λιγότεροι τα επιλέγουν, προτιμώντας άνετα υποδήματα.
Σε αυτό λοιπόν πόνταραν και οι αδερφές Τζες και Στεφ Ντάντον, δύο πολύ μοντέρνες γυναίκες από τη Μελβούρνη, που βγάζουν τα προς το ζην πουλώντας παπούτσια που οι πελάτες τους αποκαλούν «άσχημα».
Που ποντάρουν τα ugly shoes του Twoobs
Το brand τους, Twoobs, εστιάζει πολύ στην άνεση και προσφέρει τρία διαφορετικά σχέδια: ένα κλασικό σανδάλι, μια πλατφόρμα και ένα Mary Jane. Κάθε σχέδιο είναι ανθεκτικό και άνετο, ώστε να μπορείτε να πηγαίνετε βόλτες φορώντας τα, να χορεύετε ή να περπατάτε ατελείωτες ώρες σε ένα εμπορικό χωρίς να κουραστείτε καθόλου.
Η επιτυχία του brand τους έγκειται στο γεγονός ότι δεν αποφεύγουν την ετικέτα του «άσχημου» - στην πραγματικότητα, εκτιμούν ότι αυτό σημαίνει πως τα παπούτσια τους βρίσκουν απήχηση στις γυναίκες που δεν θέλουν να ντύνονται για να προσελκύσουν το ανδρικό βλέμμα.
«Υπάρχει κάτι cool στο να ντύνεσαι για τον εαυτό σου και όχι για το ανδρικό βλέμμα ή για οποιονδήποτε άλλο. Και για εμάς η τάση ugly μιλάει πραγματικά γι’ αυτό» δήλωσαν στο news.com.au.
«Η μόδα δεν είναι άσπρο – μαύρο, ένα αντικείμενο δεν είναι άσχημο ή cool, είναι το πώς το συνδυάζεις και πώς αισθάνεσαι με αυτό, σε ποιο πλαίσιο βρίσκεται».
«Έχουμε ένα νέο προϊόν που θα κυκλοφορήσει σύντομα και για το οποίο βασιστήκαμε σε ένα στυλ που είδαμε άνδρες να φορούν στο αεροδρόμιο. Σε ένα αεροπλάνο σε συνδυασμό με ένα απλό σορτσάκι, τα παπούτσια θα μπορούσαν να θεωρηθούν λίγο άσχημα, αλλά στο σωστό πλαίσιο, το ίδιο ζευγάρι γίνεται πολύ cool».
Οι αδερφές εξήγησαν ότι δεν ήθελαν εξαρχής να σχεδιάσουν άσχημα παπούτσια. «Στην πραγματικότητα, τα σχεδιάσαμε με βάση τα παιδικά παπούτσια, επειδή παρατηρήσαμε ότι η άνεση και το στυλ είχαν προτεραιότητα κατά τη δημιουργία των παιδικών προϊόντων, ενώ για τις ενήλικες γυναίκες η άνεση πολύ σπάνια λαμβανόταν υπόψη» είπαν. «Ποτέ δεν αποφύγαμε τα σχόλια για το άσχημο όμως, αν μη τι άλλο το εκλαμβάνουμε ως κομπλιμέντο και πάντα μας κάνει να γελάμε».
Σε ποια κατηγορία πελατών βασίζονται
Ωστόσο, η Τζες και η Στεφ δήλωσαν ότι το πελατολόγιό τους απλώς δεν είναι η γενιά Ζ που της αρέσει να φορά ugly shoes. «Αν ανήκετε στη γενιά Ζ, μπορεί να τα φοράτε επειδή το άσχημο είναι τάση, αν είστε millennial, μπορεί να τα φοράτε επειδή είναι περιβαλλοντικά προσανατολισμένα και αν ανήκετε στη γενιά Χ ή στους Boomer, μπορεί να τα φοράτε επειδή είναι άνετα».