Η φούστα των 1000 ευρώ που φόρεσε η Μαρίνα Σάττι, από το brand που λατρεύουν Dua Lipa και Madonna
Η Μαρίνα Σάττι στο βίντεο για το «Ζάρι», το τραγούδι με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision φορά μια φούστα από το λονδρέζικο brand Chopova Lowena.
Από χθες όλοι μιλούν για το τραγούδι της Μαρίας Σάττι που θα μας εκπροσωπήσει φέτος στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας. Και μπορεί οι αντιδράσεις να είναι μεικτές -άλλοι να το λάτρεψαν και άλλοι να μην το βλέπουν ψηλά στην τελική κατάταξη-, σίγουρα πάντως κατάφερε να μαγνητίσει το ενδιαφέρον.
Από το βίντεο κλιπ πάντως οι πιο ψαγμένοι fashion lovers σίγουρα αναγνώρισαν την καρό φούστα που φορά η Μαρί Σάττι στην αρχή, η οποία φέρει την υπογραφή του λονδρέζικου brand Chopova Lowena.
Ιδρύτριες του brand είναι οι Emma Chopova και Laura Lowena και η τιμή μιας φούστας από τη συλλογή του μπορεί να ξεπεράσει τα 1000 ευρώ. Οι σχεδιάστριες είναι γνωστές για τα εκκεντρικά και ιδιαίτερα σχέδιά τους, που συνδυάζουν ασυμμετρία και διαφορετικά μεταξύ τους μοτίβα, με το αποτέλεσμα να ενθουσιάζει τις ανά τον κόσμο fashion lovers.
Μάλιστα, ανάμεσα στις διάσημες fashionistas που έχουν φορέσει ρούχα του brand συναντά κανείς και τις Dua Lipa, Madonna, Charli XCX και Willow Smith.
Η φούστα της Μαρίνας Σάττι στο «Ζάρι» των 1000 ευρώ
Όπως αναφέρει η Vogue, πηγή έμπνευσης για αυτές τις ιδιαίτερες καρό και ασύμμετρες φούστες είναι η παραδοσιακή βουλγάρικη ενδυμασία, από όπου έχει ρίζες η Chopova, αλλά και η αναρρίχηση, με την οποία είναι παθιασμένη η Lowena.
Το ασυνήθιστο μοτίβο στις φούστες της Chopova Lowena, με τα διαφορετικά χρώματα και σχέδια, έχει ως πηγή έμπνευσης σύμφωνα με τη Vogue, την παραδοσιακή βουλγαρική ενδυμασία, κομμάτι της ταυτότητας της Chopova, και την αναρρίχηση, πάθος της Lowena. «Και στις δύο αρέσει να φοράμε φούστες που είναι πιο fun, οπότε ήταν αναμενόμενο να λανσάρουμε μια τέτοια φούστα μαζί» τονίζουν οι σχεδιάστριες.