Σπάνιο κλικ της Έλλης Λαμπέτη με τον Μάριο Πλωρίτη, λίγο μετά τον γάμο τους
Η Έλλη Λαμπέτη και ο Μάριος Πλωρίτης γνωρίστηκαν το 1945, στα γυρίσματα της ταινίας «Αδούλωτοι Σκλάβοι».
Η Έλλη Λαμπέτη πρωταγωνιστούσε στην ταινία, ενώ ο Μάριος Πλωρίτης είχε αναλάβει τη σκηνοθεσία της. Η αξέχαστη ηθοποιός είχε βγει από μία ερωτική απογοήτευση και ο Μάριος Πλωρίτης, όπως εξομολογήθηκε η ίδια τη βοήθησε να διώξει «την πίκρα και την απογοήτευση». «Ερωτευτήκαμε. Πιο σωστά με ερωτεύτηκε εκείνος. Εγώ, ήμουν ήδη ερωτευμένη σου είπα, δεν περίμενα πια να γνωρίσω άλλον έρωτα. Αλλά εκτιμούσα πάρα πολύ τον Μάριο. Ήταν ένας πρώτης τάξεως άνθρωπος και βρισκόμαστε μαζί σ΄εκείνο το ειδικό, που λένε, περιβάλλον. Παντρευτήκαμε τον Αύγουστο του ’50. Ζήσαμε ωραία δυόμιση χρόνια, ώσπου ερωτεύτηκα τον Χορν κι αυτό μας τα χάλασε», είχε εξομολογηθεί η Έλλη Λαμπέτη.
Ο γάμος της με τον Μάριο Πλωρίτη τελέστηκε τον Αύγουστο του 1950, στην εκκλησία του Άγιου Δημήτριου του Λουρμπαδιάρη.
Ένα σπάνιο στιγμιότυπο ήρθε στο φως της δημοσιότητας από τον προσωπικό λογαριασμό της Έλενας Μακρή Λυμπέρη στο Instagram, «Elena’s diary blog». Στο ασπρόμαυρο κλικ βλέπουμε την Έλλη Λαμπέτη να βάφεται στον καθρέφτη και δίπλα της να είναι ο Μάριος Πλωρίτης, μια φωτό που τραβήχτηκε λίγο μετά τον γάμο τους.
Στη λεζάντα της φωτογραφίας αναφέρεται: «Στον Καθρέφτη: Έλλη Λαμπέτη και Μάριος Πλωρίτης λίγο μετά τον γάμο τους που τελέστηκε το 1950. «Ερωτευθήκαμε. Πιο σωστά, με ερωτεύθηκε εκείνος. Ήταν όμως πρώτης τάξεως άνθρωπος. Τον εκτιμούσα πολύ.» έλεγε η Λαμπέτη για τον σύντροφο της. Ο γάμος έληξε γρήγορα εξ αιτίας του μεγάλου έρωτα της ηθοποιού με τον Δημήτρη Χορν. «Μου συμβαίνει κάτι τρομερό: Τον Χορν ξέρεις πως τον έχω, δεν τον χωνεύω. Αλλά δες το πρόβλημα: τον ερωτεύομαι!» είχε πει τότε στον εμβρόντητο σύζυγο της».
Σίγουρα όποιος ακολουθεί το προφίλ της Έλενας Μακρή Λυμπέρη στο Instagram εμπνέεται από τις υπέροχες και σπάνιες φωτογραφίες που ανεβάζει. Στιγμές από τη ζωή και την καριέρα των πιο διάσημων προσώπων του εγχώριου και παγκόσμιου στερεώματος μας δίνουν μια γεύση από τη γεμάτη πορεία τους. Παράλληλα, στις λεζάντες των φωτογραφιών προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες, πολλές από τις οποίες δεν γνωρίζαμε.