Η Βικτόρια Μπέκαμ έγινε 50 ετών -Πόσο έχει βελτιωθεί το στιλ της ανά τις δεκαετίες
Η Βικτόρια Μπέκαμ την Τετάρτη 17 Aπριλίου έκλεισε τα 50 της χρόνια.
Η τραγουδίστρια που μεσουρανούσε το 90' έπειτα από πολλές δεκαετίες στον κόσμο του fashion κατάφερε να αναδείξει την αξία της και να πείσει ακόμη και τους επικριτές της.
Το γυναικείο συγκρότημα που συμμετείχε -και την ξεχώρισε αμέσως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ- ήταν οι Spice Girls. Σχηματίστηκαν το 1994 και το πρώτο τους single «Wannabe», που κυκλοφόρησε το 1996, γνώρισε παγκόσμια επιτυχία. H Βικτόρια Άνταμς - όπως είναι το επίθετό της πριν παντρευτεί τον Ντέιβιντ Μπέκαμ- φοίτησε στο Jason Theatre School και μετά στο Laine Theatre Arts School στο Surrey.
Σίγουρα τα υπόλοιπα μέλη των Spice Girls οφείλουν την επιτυχία που γνωρίζουν ακόμη στη νοσταλγία των σημερινών 35χρονων+ για την δεκαετία των 90s, ωστόσο η Βικτόρια διαθέτει και άλλους λόγους για να παραμένει αξιομνημόνευτη.
Είναι σχεδιάστρια ρούχων και μάλιστα αναμένεται να κυκλοφορήσει την συλλογή της για την Mango ενώ διατηρεί και την σειρά καλλυντικών Victoria Beckham beauty η οποία έχει συγκεντρώσει νέες γενιές θαυμαστών που μόλις μετά βίας γνωρίζουν το θρυλικό «Wannabe».
Φυσικά, σύμφωνα με την telegraph, η δημοσιότητα απαιτεί πολλή αφοσίωση και οι Μπέκαμς είναι κάτι που γνωρίζουν καλά. Από όταν έγιναν ζευγάρι έδιναν αρκετές πληροφορίες στα Μέσα και στους παπαράτσι για το που βρίσκονται και ποτέ δεν ήταν επιφυλακτικοί στο να συμπεριλάβουν και τα παιδιά τους στον κόσμο των media.
Ωστόσο το 1998 όταν ο Ντέιβιντ Μπέκαμ αποβλήθηκε από το Μουντιάλ η δημοσιότητα έγινε εφιάλτης αφού πλέον δεν αποτελούσε τον Εθνικό ήρωα, αντιθέτως είχε μετατραπεί στο πιο μισητό πρόσωπο της Βρετανίας. Έπειτα η «αγέλαστη» Βικτόρια ήταν πρωτοσέλιδο σε πολλές βρετανικές ταμπλόιντ εφημερίδες.
Η telegraph σημειώνει πως για μια γυναίκα που δεν διαβάζει βιβλία - εκτός αν μετράει η Vogue- η Βικτόρια τοποθετείται επιδέξια σε κοινωνικά ζητήματα από τους πολέμους ανά τον κόσμο, έως τους τρανς. Έγινε διάσημη σε μια εποχή πριν από τα smartphones, πριν από το διαδίκτυο, αλλά έχει κατακτήσει το Instagram έχοντας 33 εκατομμύρια followers που ολοένα και αυξάνονται. Μέσα από το προσωπικό της προφίλ δίνει συμβουλές μακιγιάζ, και φυσικά προωθεί την επωνυμία της.
Στο εκτενές άρθρο για την Βικτόρια Μπέκαμ τονίζεται πως η ίδια μπορεί να έχει γελοιοποιηθεί από τα Μέσα κάποιες φορές αλλά ποτέ δεν ακούμπησε την κουλτούρα του cancel, ποτέ δεν μπόρεσε κανείς να την ακυρώσει.
Η ίδια φροντίζει να τρέφεται σωστά και να κάνει γυμναστική προκειμένου να διατηρήσει το σώμα της και την σιλουέτα της. Ωστόσο σε παλαιότερη συνέντευξή της έχει δηλώσει πως «δεν έχω εμμονή με το να φαίνομαι νέα», μάλιστα αρκετά χρόνια πριν, όταν λάνσαρε το Victoria Beckham Beauty, είπε: «Νομίζω ότι φαίνεται λίγο ανόητο όταν δεν μπορείς να κουνήσεις το πρόσωπό σου… Πραγματικά δεν με ενοχλούν οι ρυτίδες μου».
Μάλιστα η 50χρονη πλέον Βικτόρια χειρίζεται τη διαδικασία γήρανσης τόσο καλά που ξεπερνά τη Μαντόνα. «Η Βικτόρια έχει μια ισορροπία, δεν είναι ακραία», τονίζει η telegraph.
Όταν η ίδια για τον γάμο του γιου της Μπρούκλιν το 2022 επέλεξε ένα slip dress αντί τα media ή οι χρήστες των social να την επιδοκιμάσουν ήθελαν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για το φόρεμά της. Φυσικά ήταν από το brand της.
Όσο για το wellness κομμάτι, η Βικτόρια παραμένει αδύνατη, ισχυριζόταν ότι δεν γυμναζόταν ποτέ και πως το σώμα της ήταν έτσι λόγω του χορού. Πριν από τέσσερα χρόνια μιλώντας στην Telegraph είχε δηλώσει πως ήταν επιφυλακτική με την άρση βαρών καθώς ανησυχούσε ότι θα γίνει μυώδης, ωστόσο τώρα καταλαβαίνει πόσο σημαντικά είναι τα βάρη στην ενδυνάμωση των οστών. Τώρα γυμνάζεται κάθε μέρα, δεν χάνει ούτε μία προπόνηση. «Το βλέπω σαν να βουρτσίζεις τα δόντια σου, είναι κάτι που κάνω κάθε μέρα».
«Τρώω πολλά υγιεινά λίπη, συμπεριλαμβανομένων αβοκάντο και σολομού – είναι καλά για το δέρμα», λέει. «Μου αρέσει επίσης να φτιάχνω σνακ με ξηρούς καρπούς και σπόρους με τα παιδιά».
Η Βικτόρια Μπέκαμ όσο περνούν τα χρόνια έχει ανοδική πορεία σε πολλές δραστηριότητές της και ειδικά στον χώρο της μόδας.
Από τις αρχικές εμφανίσεις της με τον Ντέιβιντ ντυμένοι με πανομοιότυπα μαύρα δερμάτινα ρούχα, με ασορτί μωβ στο γάμο τους, με μικροσκοπικά μίνι, τεράστιες πλατφόρμες και γυαλιά ηλίου και ό,τι τσάντα είχαν εμφανιστεί στη Vogue εκείνο τον μήνα, πέρασε σε μία εντελώς διαφορετική, κομψή εικόνα.
Συγκεκριμένα από το 2008 και μετά όπου λάνσαρε τη δική της σειρά ρούχων, παρουσιάζοντάς τα προσωπικά σε μικρές ομάδες δύσπιστων συντακτών μόδας στη Νέα Υόρκη, άλλαξε τελείως εμφάνιση. Όπως τονίζει η telegraph «Σίγουρα τα εμφυτεύματα στο στήθος αρχικά έπρεπε να αφαιρεθούν».
Εκτοτε, στις δημόσιες εμφανίσεις της τη βλέπουμε να προτιμά το μαύρο και το λευκό, σίγουρα δεν μπορεί να αποχωριστεί τις ψηλοτάκουνες γόβες της, αλλά καμιά φορά φοράει και sneakers, λατρεύει τα μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου αλλά και τις μεγάλες τσάντες, το λευκό πουκάμισο, αλλά και το color blocking
«Εκείνη η εποχή με έκανε αυτή που είμαι. Αλλά πλέον είμαι πολύ πιο ασφαλής με τον εαυτό μου τώρα, στην ηλικία μου, όπου βρίσκομαι, με την οικογένειά μου και την καριέρα μου, και νομίζω ότι μπορείτε να το δείτε στον τρόπο που ντύνομαι», είχε δηλώσει παλαιότερα.
Η telegraph σημειώνει ότι το να κερδίζεις χρήματα από τη μόδα δεν είναι εύκολο. Το πόσα χρήματα βγάζει η Βικτόρια είναι αμφιλεγόμενο.
Το περασμένο φθινόπωρο, η μάρκα δήλωσε ότι είχε κέρδη για πρώτη φορά. Κάποιοι το αμφισβητούν αυτό. Οι αριθμοί μπορεί να είναι απατηλοί.
Όπως και να έχει, είναι στο πρόγραμμα της πασαρέλας στο Παρίσι, την πρωτεύουσα της παγκόσμιας επίδειξης μόδας, όπου παρευρίσκονται «βαριά ονόματα», όπως η Wintour. Έχοντας αντιμετωπίσει σχεδόν καθολικό σκεπτικισμό στην αρχή της καριέρας της στη μόδα, προσπάθησε, εργάστηκε σκληρά και τα κατάφερε.
Πλέον κάθε μολύβι της εταιρείας καλλυντικών της πωλείται κάθε 30 δευτερόλεπτα, σε αντίθεση με τα προϊόντα ομορφιάς της J Lo, τα οποία ένας χρήστης του Reddit ανέφερε πέρυσι ότι κυριολεκτικά μάζευαν... σκόνη στα ράφια των Sephora.
Τέλος η telegraph πλέκοντας το εγκώμιο της Βικτόρια Μπέκαμ αναφέρει ότι έχει το status του αθλητή και αυτός είναι ένας λόγος που έχει απήχηση. Επίσης ο τρόπος που ολόκληρη η οικογένεια φαίνεται να διαχειρίζονται τις εντάσεις -δηλαδή διατηρούν την ηρεμία τους και ποζάρουν στις κάμερες - είναι επίσης το κλειδί για μία επιτυχημένη καριέρα στο star system.
Επίσης το περσινό ντοκιμαντέρ/αγιογραφία του Netflix, στο οποίο φάνηκε πολύ αυθόρμητη και με χιουμοριστική διάθεση αποτέλεσε ακόμη μία επιτυχία για τους Μπέκαμς και πόσο μάλλον για την Βικτόρια.