Η κόρη της Νικόλ Κίντμαν - το επόμενο αγαπημένο «nepo baby» της μόδας;
Η 16χρονη κόρη της Νικόλ Κίντμαν και του τραγουδιστή της country, Κιθ Έρμπαν, εμφανίστηκε ως μοντέλο για την Miu Miu κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.
Ένας ακόμη μήνας μόδας έφτασε στο τέλος του, φέρνοντας μαζί του ορισμένες απροσδόκητες στιγμές κατά τις τελευταίες ημέρες - όπως η αποχώρηση του Hedi Slimane από τη Celine και η εμφάνιση ενός νέου, ταλαντούχου προσώπου στον χώρο του μόντελινγκ.
Το όνομα που πρέπει να προσέξουμε αυτή τη φορά είναι η Sunday Rose Kidman Urban, η 16χρονη κόρη της Nicole Kidman και του Keith Urban, η οποία περπάτησε για την Miu Miu την Τρίτη, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.
Αναρωτιέσαι ίσως πότε πέρασε ο καιρός, καθώς μοιάζει σαν χθες που το ζευγάρι ανακοίνωνε το όνομα «Sunday» για το νεογέννητό τους. Και τώρα, να την εδώ, ψηλή και εντυπωσιακή σαν τη μητέρα της, με μια έμφυτη ικανότητα να κάνει ό,τι φοράει να φαίνεται εκπληκτικό.
Το ντεμπούτο της στον χώρο του μόντελινγκ ήταν δυναμικό, καθώς ξεχώρισε σε μια πασαρέλα γεμάτη αστέρες - όπως η Alexa Chung, ο Willem Dafoe, η Hillary Swank και η Cara Delevingne. Μετά την επίδειξη, παρακολούθησε επίσης ένα δείπνο γεμάτο από διασημότητες και κάθισε δίπλα στη μητέρα της στην πρώτη σειρά του σόου της Balenciaga. Μπορεί να χαρακτηριστεί ως "nepo baby" (όρος της Gen-Z για τα παιδιά των διάσημων, των οποίων η καριέρα επωφελείται από τις γνωριμίες των γονιών τους), αλλά ακόμη και ο πιο αυστηρός κριτής θα παραδεχόταν ότι η Sunday Rose διαθέτει κάτι το ξεχωριστό.
Αυτό ακριβώς είναι που την κάνει ιδιαίτερη ως μοντέλο, με ή χωρίς το διάσημο επώνυμο. Ο κόσμος ενδιαφέρεται για εκείνη, και αυτός είναι ο λόγος που κορυφαία brands θα θέλουν να επενδύσουν για μια ευκαιρία να απολαύσουν μέρος από αυτήν την λάμψη.
Η Sunday Rose φαίνεται να είναι εξίσου έτοιμη για τον κόσμο της μόδας. Έκανε την πρώτη της εμφάνιση ως καλεσμένη σε επίδειξη τον Ιούνιο, στην Balenciaga Couture στο Παρίσι - και όχι, δεν ήταν κάτι μικρό. Σε μια συνέντευξη με τη Victoria Beckham που δημοσιεύτηκε στη Vogue Australia το καλοκαίρι, η Nicole Kidman μοιράστηκε τους λόγους για τους οποίους τελικά αποφάσισε να αφήσει τη Sunday να την ακολουθήσει. «Γίνεται 16 ετών», εξήγησε. «Της είπα πως όταν κλείσει τα 16, θα μπορεί να έρθει σε μια επίδειξη. Ήθελε να το κάνει εδώ και πολύ καιρό, κι αυτή ήταν η ευκαιρία της να μπει σε αυτόν τον κόσμο... Είναι ένας συνεχής διάλογος, πότε προχωράμε και πότε κρατιόμαστε πίσω. Δεν θέλω να την κρατώ πίσω ούτε να την κανακεύω».
Η Kidman και ο Keith Urban σίγουρα δεν είναι οι μόνοι που προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στο να κρατήσουν τα παιδιά τους προσγειωμένα και να τους επιτρέψουν να ακολουθήσουν τα όνειρά τους. Υπάρχει, ωστόσο, ένας καθιερωμένος δρόμος για την «εκτόξευση» των παιδιών των διασημοτήτων στο προσκήνιο, και ο χώρος της μόδας συχνά γίνεται το μέσο για αυτό.
Η πορεία αυτή συνήθως ξεκινά με ένα ντεμπούτο που οι περισσότεροι επίδοξοι μοντέλα μόνο να ονειρεύονται θα μπορούσαν – όπως μια πασαρέλα της Miu Miu. Η Miuccia Prada έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πώς να επιλέγει το επόμενο μεγάλο όνομα - η Daria Werbowy, η Karolína Kurková, η Lindsey Wixson και η Arizona Muse ξεκίνησαν όλες ως «αποκλειστικές» της Prada. Αυτή η αποκλειστικότητα σημαίνει πως δεσμεύονταν να μην περπατήσουν σε καμία άλλη επίδειξη εκείνη τη σεζόν, κάτι που θεωρείται μεγάλη τιμή και δείγμα ότι το μοντέλο βρίσκεται στον δρόμο για έναν διαφορετικό βαθμό επιτυχίας.
Η συμμετοχή της Sunday Rose αποτελεί μεγάλο επίτευγμα και για την Miu Miu, όπως εξηγεί στην Τelegraph η Sara McCorquodale, CEO και ιδρύτρια της πλατφόρμας CORQ, η οποία ειδικεύεται στις ψηφιακές τάσεις και τις επιρροές: «Δεν είχε ιδιαίτερα μεγάλη προβολή στα μέσα ενημέρωσης, και αυτό ενισχύει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον γύρω από την επίδειξη. Είναι μια απρόβλεπτη εξέλιξη που καθιστά ένα εξειδικευμένο γεγονός πιο προσιτό και ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό».
Το γεγονός ότι γνωρίζουμε τόσο λίγα για τη Sunday Rose αποτελεί μέρος της γοητείας της. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι ο πλούτος και οι ισχυρές διασυνδέσεις των γονιών της της επιτρέπουν να αναπτύξει την καριέρα της στο μόντελινγκ με αργό και προσεκτικό τρόπο, έχοντας δίπλα της την καλύτερη δυνατή ομάδα διαχείρισης και τους πιο ικανούς ατζέντηδες. Για τη Sunday Rose, δεν θα υπάρξουν φωτογραφίσεις για eshop για να εξασφαλίσει οικονομική σταθερότητα.
«Η παρουσίασή της σε αυτό το πολυτελές πλαίσιο αποκαλύπτει πολλά για το πώς προσεγγίζεται η προσωπική της μάρκα», εξηγεί η McCorquodale. «Πιστεύω πως μπορούμε να αναμένουμε μια πολύ επιμελημένη και καλά σχεδιασμένη πορεία καριέρας. Δεν θα δούμε ακατάπαυστο περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα από εκείνη — η εικόνα της κατευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο είδος ταλέντου, προσανατολισμένο στην premium αγορά».
Αυτή η στρατηγική έχει ακολουθηθεί και σε άλλες περιπτώσεις νεοεμφανιζόμενων μοντέλων. Ένα παράδειγμα είναι η Kaia Gerber, η 23χρονη κόρη της Cindy Crawford, που είναι σήμερα ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα. Η Kaia υπέγραψε συμβόλαιο με το κορυφαίο πρακτορείο IMG στα 15 της και έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα για τον Calvin Klein στα 16 της, κατά τη διάρκεια της εποχής του Raf Simons ως καλλιτεχνικού διευθυντή.
Η Lily Rose Depp είναι ένα άλλο παράδειγμα: η μητέρα της, Vanessa Paradis, υπήρξε για χρόνια μούσα του Karl Lagerfeld, και ο ίδιος ο Lagerfeld έκανε τη Lily Rose πρέσβειρα της Chanel αφού έκλεισε τα 16.
Αυτό είναι μόνο η αρχή: υπάρχουν επίσης οι αδελφές Hadid, Gigi και Bella (κόρες της Yolanda Hadid από το Real Housewives και του επενδυτή ακινήτων Mohamed Hadid), η Kendall Jenner (κόρη της Kris και της Caitlyn, και ετεροθαλής αδελφή των Kardashians), η Lila Moss (κόρη της Kate Moss), η Hailey Bieber (πρώην Baldwin), η Iris Law (κόρη του Jude Law), η Deva Cassel (κόρη της Monica Bellucci και του Vincent Cassel), και ο Lennon Gallagher (γιος του Liam Gallagher και της Patsy Kensit). Είναι ξεκάθαρο ότι οι διάσημοι γονείς πραγματικά βοηθούν στην επιτυχία στον χώρο του μόντελινγκ.
Αυτά τα παιδιά διασήμων γίνονται αμέσως influencers. Στην αρχή εμφανίζονται σε φωτογραφίες με τους διάσημους γονείς τους ή στα κοινωνικά δίκτυα, και μετά αποκτούν δικούς τους θαυμαστές απλώς επειδή ο κόσμος είναι περίεργος για τη ζωή τους. Οι μάρκες θέλουν να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία, όπως είπε ο πρώην διευθυντής κάστινγκ James Scully στους New York Times: «Τα κλικ είναι η νέα διαφήμιση. Τα “nepo babies” φέρνουν μεγάλη διαδικτυακή προσοχή, ανεξάρτητα από το πόσο καλά μπορούν να σταθούν ή να περπατήσουν στην πασαρέλα».
Υπάρχει όμως κάτι παραπάνω από αυτό, σύμφωνα με την McCorquodale. «Μας ελκύουν τα “nepo babies” γιατί συνεχίζουν μια ιστορία με πολιτιστική σημασία. Μας δημιουργούν νοσταλγία, είναι νέοι και έχουν ζήσει μοναδικές ζωές ως παιδιά αστέρων. Επίσης, συνδέουν γενιές — οι μητέρες της Gen-X, που ακολουθούσαν το στυλ της Kate Moss, τώρα βλέπουν τα παιδιά τους, τη Gen-Z, να ακολουθούν την κόρη της Lila. Αυτό τους ενώνει και δημιουργεί κοινό έδαφος. Σε μια εποχή που ο καθένας μπορεί να γίνει διάσημος, τα “nepo babies” φέρνουν κάτι περισσότερο, μια αίσθηση κληρονομιάς και βάθους».
Από την άλλη, η Sunday Rose φαίνεται να είναι μια προσγειωμένη νεαρή κοπέλα. Σε ένα βίντεο στο Instagram για τη Vogue, εμφανίζεται γοητευτική, και πολλοί σχολίασαν την «αξιολάτρευτη» προφορά της - έναν συνδυασμό νότιας αμερικανικής και αυστραλιανής, που αντανακλά τόσο την οικογενειακή βάση στο Νάσβιλ του Τενεσί όσο και την καταγωγή των γονιών της.
«Ήθελα πολύ να το κάνω αυτό, και όταν ήρθε η ευκαιρία, ήταν πραγματικά συναρπαστικό», λέει στο βίντεο. «Και τώρα επιτέλους έφτασε η μέρα. Ήμουν αγχωμένη, αλλά όλοι εδώ είναι τόσο καλοί».
Αν μπορέσει να κρατήσει αυτόν τον ενθουσιασμό και την επαγγελματική της στάση, έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει.