Παπαγεωργακόπουλος-Γουργουλίδης

Χάρης Παπαγεωργακόπουλος - Ευριπίδης Γουργουλίδης: Δύο Beauty Crashers στον κόσμο της γυναικείας ομορφιάς

Χρησιμοποιούν τη γλώσσα της σύγχρονης ομορφιάς και συμπεριφέρονται στις γυναίκες όπως μια πολυτελής επανορθωτική και αντιγηραντική κρέμα. Είναι ευγενικοί και φροντίζουν τις ανάγκες της. Στο τέλος της ημέρας άλλωστε όλες αυτό δεν χρειαζόμαστε;

Τους χαρακτήρισα «αχτύπητο δίδυμο» αλλά και οι δύο αποποιήθηκαν τον όρο. Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος και ο Ευριπίδης Γουργουλίδης έκαναν «βουτιά» στον κόσμο της ομορφιάς και έκτοτε κολυμπούν μέσα σε αυτόν με μεγάλη επιτυχία.

BEAUTY CRASHERS ID

Χάρης Παπαγεωργακόπουλος: Brand General Manager Clinique, DKNY, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Aramis Greece & Balkans.

Επιβεβαιώνει τον χρυσό κανόνα της επιτυχίας που θέλει χαρισματικούς ανθρώπους στις σωστές θέσεις. Τον συναντάς... την κατάλληλη στιγμή στο σωστό μέρος. Τον αναγνωρίζεις... από τα tattoo και την αμερικανική προφορά των δυτικών πολιτειών. Dog lover και μπαμπάς, δεν περνά ποτέ απαρατήρητος.

Ευριπίδης Γουργουλίδης: Brand Communications Manager Clinique, DKNY, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Aramis Greece & Balkans

Οι Beauty Editors του έχουν χαρίσει τον τίτλο του ιππότη. Ευγενής, δημιουργικός, κάνει πάντα αυτός τις ερωτήσεις (ακόμη κι αν -νομίζεις ότι- εσύ του παίρνεις συνέντευξη). Τον συναντάς...σε πολλές συζητήσεις και φωτογραφίες. Τον αναγνωρίζεις...κυρίως από τα μαλλιά, τα γένια και το χαμόγελο.

Για τις ανάγκες της φωτογράφισης τους συνάντησα στο ατελιέ του Δημήτρη Πέτρου στο Κολωνάκι -όπου λίγο έλειψε να φύγω με δύο εκπληκτικά κομμάτια της νέας του συλλογής. Άπειρα κλικ, 2 διαφορετικές εμφανίσεις και 2 εσπρεσάκια μετά, καθόμαστε στο meeting room του σχεδιαστή γελώντας σαν φίλοι που είχαν χαθεί για λίγο και έκαναν αμέσως catch up.

Χάρη, πότε συναντηθήκατε πρώτη φορά με τον Ευριπίδη και για ποιο λόγο θεωρείστε αυτή τη στιγμή ένα αχτύπητο δίδυμο στην αγορά; Πιστεύεις ότι έχει να κάνει με τον χώρο του Beauty; Ενδεχομένως να ξεχωρίζετε ως δύο άντρες μέσα σε έναν γυναικοκρατούμενο χώρο;

Χ.Π. Με τον Ευριπίδη συναντηθήκαμε για πρώτη φορά στα τέλη του 2012, λίγο πριν ξεκινήσουμε να συνεργαζόμαστε επαγγελματικά στις ίδιες μάρκες, σε έναν άλλο πολυεθνικό οργανισμό. Ως δίδυμο δεν θα μας χαρακτήριζα αχτύπητο, αλλά σίγουρα γνήσιο. "Αχτύπητες" είναι οι Ομάδες μας! Αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και κυρίως αγαπάμε τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύουμε. Αυτό καλλιεργεί μία επαγγελματική συνείδηση μεταξύ των συνεργατών μας η οποία αλλάζει τα δεδομένα στον τρόπο δουλειάς και μας κάνει όλους πιο παραγωγικούς και παράλληλα χαρούμενους, χωρίς να απαιτούνται υπερβολές στην καθημερινότητα μας. Δεν πιστεύω πως είναι το φύλο αυτό που μας ξεχωρίζει στον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά η προσέγγιση μας στον τρόπο της δουλειάς ο οποίος είναι πρωτίστως αυθεντικός. Προτεραιότητα έχει πάντα η ομάδα, και αυτή η συνειδητή επιλογή είναι που μας οδηγεί με επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια που συνεργαζόμαστε.

Ευριπίδη, ποιο είναι το χαρακτηριστικό του Χάρη το οποίο θεωρείς asset και γιατί;

Ε.Γ. Θα πω 3. Το ότι είναι ευθύς, direct δηλαδή σαν Ολλανδός. Ό,τι είναι να σου πει στο λέει "στα ίσια". Αυθεντικός, δεν φοράει προσωπεία και είναι απλά ορθολογικός, ως γνήσιος Αμερικάνος. Είναι ένας χαρακτηριστικός Ελληνοαμερικανός Ταύρος για να το πω και αστρικά.

Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Αντίστοιχα Χάρη τι είναι αυτό που κάνει τον Ευριπίδη να ξεχωρίζει;

Χ.Π. Όσοι τον ξέρουν, και δεν είναι λίγοι, θα σας πουν πως είναι μοναδικός λόγω της ιδιαίτερης προσωπικότητας του και της ευγένειας που τον χαρακτηρίζει. Εγώ θα σας πω πως είναι μοναδικός επαγγελματικά, διότι κάνει αυτό που κάνει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στο είδος του. Είναι ένας χαρισματικός επικοινωνιολόγος που πρώτα μιλάει στην καρδιά συνεργατών, συναδέλφων και πελατών. Αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα του είναι που τον κάνει αναντικατάστατο (για μένα τουλάχιστον).

Διαχειρίζεστε πολλά και διαφορετικά Brands και προϊόντα τα οποία, αν ήμουν στη θέση σας, θα τα χρησιμοποιούσα προκειμένου να καταλάβω πώς πραγματικά δουλεύουν. Στη δική σας περίπτωση ποιος δοκιμάζει τα προϊόντα;

Χ.Π. Ο δοκιμαστής εννοείται πως είναι ο Ευριπίδης...(γέλια)

 Ο Ευριπίδης Γουργουλίδης/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Σε ποια φάση βρίσκεται αυτή τη στιγμή η αγορά του beauty στην Ελλάδα; Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις πωλήσεις μεταξύ των Brands που διαχειρίζεστε; Οι γυναίκες αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς πιο μεθοδικά ή θεωρείτε ότι είναι και λίγο θέμα τύχης και τιμής;

Χ.Π. Μετά από πολλά χρόνια δυσκολίας λόγω των γνωστών καταστάσεων στην Ελλάδα, θεωρώ πως η αγορά του beauty ανθίζει εκ νέου. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι μάρκες πολλές, αλλά αυτή η πρόκληση ακριβώς είναι που δίνει ενδιαφέρον στην δουλειά μας και μας «αναγκάζει» να γινόμαστε πιο δημιουργικοί. Ναι, όντως υπάρχουν διαφορές στις πωλήσεις των μαρκών που έχουμε στη φαρέτρα μας αλλά αυτό οφείλεται στην ιδιαιτερότητα που έχει η κάθε μάρκα, στο είδος του κοινού που απευθύνεται, καθώς και στις προτεραιότητες που έχει ο οργανισμός που εκπροσωπούμε. Οι γυναίκες έχουν αλλάξει πολύ τον τρόπο που αγοράζουν. Αυτό έγκειται στην γνώση που κατέχουν πλέον για τα προϊόντα ομορφιάς καθώς και στις απαιτήσεις τους όταν κάνουν τις αγορές τους. Προσωποποιημένο σέρβις, υψηλή ποιότητα, προϊόντα που δίνουν εξατομικευμένες λύσεις στις ανάγκες τους, καθώς και ανταγωνιστικές τιμές είναι τα βασικότερα κριτήρια επιλογής τους πλέον. Τύχη στη δική μας δουλειά δεν υφίσταται, μόνο σωστές αποφάσεις.

Τι κάνει επιτυχημένο το λανσάρισμα ενός προϊόντος επικοινωνιακά, Ευριπίδη; Αποκάλυψέ μας 2 μυστικά σου.

Ε.Γ. Μυστικά δεν υπάρχουν. Όλα είναι στο φως. Ουδέν κρυπτόν υπό… των social media σήμερα. Να πιστεύουν πραγματικά όλοι όσοι «δουλεύουν» το προϊόν, να το αγαπήσουν και αυτό θα φανεί. Έτσι χτίστηκαν εξάλλου τα περισσότερα lovebrands.

 Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος και ο Ευριπίδης Γουργουλίδης/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Σε ποια προϊόντα έχουν μεγαλύτερη αδυναμία οι γυναίκες και γιατί;

Στην εμβληματική περιποίηση Moisture Surge & Clinique iD καθώς και στα Foundation της Clinique. Και από αρωματικά στο θρυλικό Be Delicious από την DKNY & στο μοναδικό Wonderlust από τον Michael Kors. Τα συγκεκριμένα προϊόντα πέρα από το ότι είναι οι ναυαρχίδες των μαρκών που εκπροσωπούν, είναι και αυτά που καλύπτουν τις βασικότερες ανάγκες των καταναλωτριών τους: ενυδάτωση, εξατομίκευση και ένα τέλειο άρωμα σε άκρως ελκυστικές τιμές.

Πείτε μου απ’ έξω τρία προϊόντα (ανδρικά ή γυναικεία) που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο μπάνιο της

Michael Kors Extreme Night, Clinique iD για κούραση, Clinique for Men 72h.

 Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος και ο Ευριπίδης Γουργουλίδης/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Αν δεν κάνατε αυτό που κάνετε, τι θα θέλατε να κάνετε σ’ αυτή τη ζωή;

Χ.Π. Θα ήθελα να κάνω αυτό που κάνει ο Ευριπίδης
Ε.Γ. Ξενοδόχος, με δικό μου αμπελώνα.

Γάμος, οικογένεια, σκυλιά, γατιά, Κυριακάτικα τραπέζια. Είστε και οι δύο γονείς και εκπροσωπείτε το μοντέλο του πολυτάλαντου, ζωηρού μπαμπά που βρίσκει χρόνο για όλα. Πώς τα καταφέρνετε;

Χ.Π. Η σωστή ισορροπία μόνο εύκολη δεν είναι. Προφανώς υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες αυτή χάνεται. Το σημαντικό είναι να καταλαβαίνουμε πως όλα είναι θέμα επιλογής. Δεν θέλουμε επομένως να γκρινιάζουμε όταν η ισορροπία χάνεται, αρκεί αυτό να είναι προσωρινό και ελεγχόμενο.
Ε.Γ. Ιεραρχημένες προτεραιότητες αφενός και αφετέρου “Happy wife, happy life”! Δεν αξίζει να ζεις και να δουλεύεις μόνο για τα σαββατοκύριακα. Κάθε μέρα κάθε στιγμή πρέπει να είναι μοναδική και είναι επιλογή μας.

Πιστεύετε ότι με την απόκρυψη των Like στο instagram έρχεται όντως το τέλος των Influencers; Με τα brand πώς θα το διαχειριστείτε αυτό;

Ε.Γ. Είμαστε περίεργοι και εν αναμονή να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η νέα πραγματικότητα. Δε θεωρώ ότι θα αλλάξει και πολλά στη δουλειά μας. Ίσως βοηθήσει κάπως να εξαλειφθούν παθογένειες τύπου “Black Mirror” όπου τα likes καθορίζουν τη ζωή σου, το ποιος είσαι και τι κάνεις.

Είναι αλήθεια, ότι η νέα εποχή φέρνει την εξατομικευμένη περιποίηση;

Ε.Γ. Αρκεί μια επίσκεψη στο κοντινότερο counter Clinique για να βρεις το δικό σου ID! Όχι, δεν «πουλάω» τώρα! Απλώς σου προτείνω να δεις από κοντά τον ορισμό της εξατομικευμένης περιποίησης μέσα από το επαναστατικό μας αυτό κρεμικό λανσάρισμα!

Ποια είναι η γνώμη σας για την μεγάλη τάση των unisex αρωμάτων; Εσάς σας αρέσει να μοιράζεστε το άρωμά σας;

Ε.Γ. Προσωπικά βρίσκω πολύ σέξι μια γυναίκα να φοράει αντρικό άρωμα. Οι μεγάλοι συνήθως οίκοι, έχουν πιο niche σειρές αρωμάτων των οποίων τα συστατικά ταιριάζουν καλύτερα σε ανάλογες επιδερμίδες και φερομόνες. Δεν έχει σχέση το φύλο.

 Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Οι άντρες της Clinique ποιοι είναι;

Χ.Π. Εγώ, ο Ευριπίδης, καθώς και ο κάθε άνδρας που σέβεται και θέλει να φροντίζει τον εαυτό του με κάποια από τα καλύτερα και πιο εξειδικευμένα προϊόντα που υπάρχουν στον κλάδο της ομορφιάς.

Τεχνολογία και ομορφιά. Digitalization και ομορφιά μπορεί να συνυπάρξει;

Ε.Γ. Η βαριά βιομηχανία της Ομορφιάς δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη από την 4η βιομηχανική Επανάσταση. Machine learning, VR, AI, Data Science κ.α., έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται στον κλάδο μας. Ειδικότερα, η Clinique εδώ και καιρό διαθέτει digital tools ή εφαρμογές, όπως πχ το Clinical Reality, το skin diagnostic ή το foundation finder τα οποία την καθιστούν πρωτοπόρο digital beauty brand.

Οι γυναίκες επιλέγουν καλλυντικά για εσάς τους άντρες; Τι λένε οι έρευνές σας;

Χ.Π. Ναι, στον χώρο της επιλεκτικής διανομής καλλυντικών προϊόντων υπάρχει μεγάλο ποσοστό γυναικών που αναλαμβάνει τις αγορές και για το έτερον ήμισυ. Όταν μία γυναίκα επιλέγει ένα brand για τον εαυτό της είναι πολύ εύκολη απόφαση να διαλέξει κάτι και για τον σύντροφο της, εφόσον φυσικά η μάρκα υποστηρίζεται από την αντίστοιχη γκάμα. Το πολύ ευχάριστο πάντως για εμάς είναι πως παρατηρούμε την αύξηση των αντρών που επισκέπτονται καταστήματα ομορφιάς για να κάνουν οι ίδιοι τις αγορές τους.

 Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος, o Δημήτρης Πέτρου και ο Ευριπίδης Γουργουλίδης/Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Ποιο από τα brands θεωρείτε ότι ταιριάζει στη γυναίκα της Bovary; Δώστε ένα μήνυμα, μια συμβουλή ομορφιάς στη γυναίκα αυτή

E.Γ. Η γυναίκα Βovary κοινωνιολογικά και μαρκικά (sic) είναι ασφαλώς Clinique. Είναι η mature millennial όπως λέγεται, με τα χαρακτηριστικά που μόλις ανέφερες. Πολυπράγμων και δημιουργική. Sexy και ανεξάρτητη. Όπως εσύ. Όσο για το δικό μας μήνυμα, είναι το ίδιο με αυτό που πρεσβεύει η μάρκα εδώ και 50 πλέον χρονιά. Σωστό καθαρισμό για να αποκτήσεις την τέλεια επιδερμίδα. Και αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης της Clinique όπως είπε η εγγονή της Estee Lauder και ιδρύτρια της Clinique, η Evelyn Lauder: We Exist to Create Great Skin!”

Follow the Beauty Crashers
@haris_papageorg
@evripidisg