Κι όμως υπάρχει ένα σπίτι μόνο για influencers -Με σύννεφα στο ταβάνι, επιγραφές νέον, insta-friendly απόχρωση
Τα δάπεδα με prints, διάδρομοι που φωσφορίζουν στο σκοτάδι είναι μερικά από τα διασκεδαστικά χαρακτηριστικά που συμπεριέλαβε ο καλλιτεχνικός διευθυντής John Pentassuglia στο Defhouse, ένα σπίτι στο Μιλάνο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά και μόνο για νεαρούς ινφλουένσερς.
Σχεδιασμένο για να είναι το «ιδανικό σκηνικό για την παραγωγή περιεχομένου», το Defhouse μοιράζονται επί του παρόντος νεαροί Ιταλοί influencers οι οποίοι επιθυμούν να αυξήσουν τους οπαδούς τους σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το Tik Tok.
Το Defhouse σχεδιάστηκε από την εταιρεία μέσων ενημέρωσης Web Stars Channel (WSC), η οποία ισχυρίζεται ότι το ακίνητο είναι το πρώτο του είδους του που εμφανίζεται στην Ιταλία.
Αρκετά σπίτια, τα οποία αναφέρονται συχνά ως «σπίτια συνεργασίας», έχουν ήδη δημιουργηθεί στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ, με ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα να είναι το The Hype House.
Σε αυτά τα σπίτια - παλάτια προΐσταται συνήθως μια εταιρεία διαχείρισης, η οποία νοικιάζει τα δωμάτια σε πολλά υποσχόμενους αστέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε αντάλλαγμα για τη δημιουργία δημοφιλούς διαδικτυακού περιεχομένου, η εταιρεία μπορεί να βοηθήσει τους ενοίκους να εξασφαλίσουν προσοδοφόρες συμφωνίες χορηγίας με γνωστές εταιρείες.
Ο ιδρυτής του WSC, Luca Casadei, υποστηρίζει ότι το Defhouse είναι το μοναδικό σπίτι που θέλει από τους προσωρινούς του ιδιοκτήτες να επικεντρωθούν στην παραγωγή έργου με βάθος και ουσία.
Όσοι μένουν στο σπίτι παρακολουθούν μαθήματα για θέματα όπως η βιωσιμότητα και, όπως αναφέρει το Dezeen, ενθαρρύνονται να μάθουν για επαγγέλματα που έχουν ζήτηση πέρα από αυτά που ανήκουν στη σφαίρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πώς είναι η διαρρύθμιση του σπιτιού μέσα στο οποίο μένουν μόνο ινφλουένσερς
Το εσωτερικό του Defhouse, το οποίο είναι συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ, σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή John Pentassuglia, ο οποίος είχε επιπλέον βοήθεια από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Emanuele Tresoldi.
Ο Pentassuglia ήθελε τα δωμάτια του σπιτιού να βρίσκονται στιλιστικά κάπου ανάμεσα στην «πολυτέλεια και την ποπ» κουλτούρα. Κατέληξε στα γεωμετρικά μοτίβα και τα ζωηρά χρώματα που συνδέονται με το Memphis Group - τη σχεδιαστική κολεκτίβα που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980 από τον Ettore Sottsass.
Τα μοτίβα και τα έντονα χρώματα είναι πανταχού παρόντα στο σαλόνι, όπου οι τοίχοι έχουν βαφτεί με ένα μείγμα από ρίγες, ζιγκ-ζαγκ, τρίγωνα και παύλες. Στο ταβάνι κρέμονται άμορφες μπάλες από λευκό δίχτυ που μοιάζουν με σύννεφα.
Σε μια γωνιά του δωματίου κυριαρχεί ένας μπλε-ροζ καναπές-τομή με σχέδιο ζέβρας. Υπάρχουν επίσης μερικά ιδιόμορφα μαλακά έπιπλα από τη συλλογή της ιταλικής μάρκας Seletti με το περιοδικό Toiletpaper, συμπεριλαμβανομένου ενός κίτρινου πουά χαλιού που έχει στο κέντρο του μια εικόνα από δόντια που κάνει γκριμάτσες.
Οι γυάλινες πόρτες που διατρέχουν το μπροστινό μέρος του καθιστικού μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω για να δώσουν πρόσβαση σε μια εξωτερική βεράντα με τζακούζι.
Τα σύννεφα εμφανίζονται ξανά στο δάπεδο της κουζίνας. Τα λευκά ντουλάπια αποθήκευσης διαθέτουν επίσης παιχνιδιάρικο design με μαγειρικά σκεύη και υλικά.
Μεγάλοι διάδρομοι οδηγούν στα υπνοδωμάτια του Defhouse - ορισμένοι από τους διαδρόμους έχουν μια ολοστρόγγυλη τυπωμένη σκακιέρα, ενώ άλλοι έχουν τοίχους με επιγραφές που φωσφορίζουν στο σκοτάδι.
Καθένα από τα υπνοδωμάτια - καθώς και τα παρακείμενα μπάνια τους - έχει ολοκληρωθεί σε διαφορετική «Insta-friendly» απόχρωση και διακοσμηθεί με έργα τέχνης νέον που έχουν σχήμα emojis.
Εφαρμογές όπως το Instagram και το Tik Tok συνεχίζουν να αποκτούν δύναμη και επιρροή πέρα από τον κόσμο των διασημοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Φωτογραφίες: Instagram defhouse, dezeen