Γιατί οι A-listers προβάλλουν τις βίλες τους στο Architectural Digest και εμείς έχουμε αποκτήσει εμμονή

Γιατί οι A-listers προβάλλουν τις βίλες τους στο Architectural Digest και εμείς έχουμε αποκτήσει εμμονή

Από όλα τα βίντεο στο διαδίκτυο, κανένα δεν μπορεί να συναγωνιστεί το συναρπαστικό και παράλληλα μυστηριώδες «Open door» του Architectural Digest, στο οποίο οι διάσημοι προβάλουν το εσωτερικό του σπιτιού τους.

Με πάνω από μια δεκαετία εκπομπών, το «Open Door» που ξεκίνησε γύρω στο 2013, αποτελεί την πιο εμβληματική σειρά σχετικά με το interior design.

Γιατί όμως είναι τόσο διασκδαστικό να βλέπεις το εσωτερικό των σπιτιών διασημοτήτων; Η εξήγηση είναι απλή... Στους ανθρώπους αρέσει να γνωρίζουν το lifestyle των πλούσιων! Για δεκαετίες οι Βρετανοί αρκέστηκαν στο «Through the Keyhole», όπου ο Λόιντ Γκροσμαν και η ομάδα του προσπαθούσαν να μαντέψουν ποιου σταρ είναι η έπαυλη που παρουσιαζόταν στην ψυχαγωγική εκπομπή.

Ωστόσο χρόνια αργότερα, όταν εμφανίστηκαν τα ριάλιτι, είδαμε την κρεβατοκάμαρα της Μπιγιονσέ, τα 35 μπάνια του 50 Cent και φυσικά την έπαυλη της Κιμ Καρντάσιαν.

Γιατί τo «Open Door» έχει εκατομμύρια θεατές

Επομένως το «Open Door» ήταν η αναπόφευκτη και πιο κλασική εξέλιξη όσον αφορά την «κλεφτή» ματιά στα σπίτια των διασήμων, καθώς η συγκεκριμένη εκπομή είναι ένα προϊόν το οποίο συνέπεσε με την εποχή των social media όπου η προσβασιμότητα και η αυθεντικότητα - ή τουλάχιστον η ψευδαίσθηση αυτών των δύο - κυριαρχούν, πράγμα που σημαίνει ότι οι διασημότητες δεν χρειάστηκε να τραβήξουν μία διαχωριστική γραμμή μεταξύ των προσωπικών τους στιγμών και της κρυφής μας απόλαυσης να παρακολουθούμε τα ακίνητά τους, τουναντίων, αυτή η σειρά τους βοήθησε περισσότερο να έρθουν πιο κοντά στους ακόλουθούς τους.

Χάρη στο «Open Door», είδαμε την έπαυλη της Κάρα Ντελεβίν στο Λος Άντζελες, η οποία δυστυχώς πρόσφατα κάηκε ολοσχαιρώς.

Είδαμε την βίλα του Λένι Κράβιτζ στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, στην οποία υπάρχει ένα πιάνο με ουρά που ανήκε στην Ίνγκριντ Μπέργκμαν.

Παρακολουθήσαμε το σπίτι της Γκουίνεθ Πάλτροου, εντός του οποίου υπάρχει ένα πλήρες σπα με πρότυπο αυτό που είδε στο Παρίσι.

Επίσης, γνωρίζουμε ότι η Μαρία Σαράποβα έχει μια κανονική αίθουσα μπόουλινγκ στο κελάρι της και ότι ο Ντέιβιντ Χάρμπορ και η Λίλι Άλεν έχουν ένα υπνοδωμάτιο χωρίς παράθυρα, ώστε να μπορεούν να κοιμούνται εκεί την μισή μέρα. Ακόμη, μάθαμε ότι η Αμάντα Σέιφράιντ δεν έχει φτιάξει ποτέ ένα φλιτζάνι τσάι στην ανέγγιχτη κουζίνα του διαμερίσματός της στη Νέα Υόρκη.

Είδαμε επίσης το τεράστιο «Cozy LA hideaway» της Κένταλ Τζένερ, αλλά και την έπαυλη της Τζέσικα Άλμπα.

Μάλιστα το βίντεο με την οικία της ηθοποιού έχει περισσότερες από 38 εκατομμύρια προβολές.

Η Λιβ Τάιλερ διαθέτει μια σοφίτα γεμάτη με αναμνηστικά του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» στο σπίτι της στην Νέα Υόρκη.

Και η Σιένα Μίλερ ζει σε μία εξοχική κατοικία του 16ου αιώνα,
στο Buckinghamshire.

Ανακαλύψαμε ότι η Αλίσια Κις και ο Σουίζ Μπίτζ κατοικούν σε μία έπαυλη κυρίως φτιαγμένη από γυαλί.

Τέλος, πήραμε μία γεύση από το σπίτι της Κιμ Καρντάσιαν και του Κάνιε Γουέστ, όταν το ζευγάρι υπήρξε παντρεμένο.

Αν παρακολουθήσετε αρκετά το «Open Door» θα αντιλειφθείτε ότι οι διασημότητες δεν ζουν σε δωμάτια, αλλά σε «χώρους». Δεν κατέχουν πράγματα, αλλά «κομμάτια». Δεν έχουν κήπο, αλλά «εξωτερικό χώρο». Ωστόσο η βασική τους οδηγία προς τους designers είναι η εξής: «θέλουμε να αισθανόμαστε σαν να βρισκόμαστε σε ένα κανονικό σπίτι».

Τα γυρίσματα του «Open Door» συνήθως γίνονται έπειτα από αρκετές λήψεις φωτογραφιών για τις έντυπες και διαδικτυακές σελίδες του Architectural Digest. Μάλιστα, παρόμοιες ιδέες είχε και η Vogue, με το «73 Questions» αλλά και το περιοδικό GQ με το «10 Things X Can't Live Without», στοχεύοντας στην προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού.

Τέλος, σύμφωνα με την Telegraph, μπορούμε να κατανοήσουμε για ποιο λόγο ένας διάσημος θέλει να κάνει ένα σόλο βίντεο διάρκειας 12 λεπτών που κατά πάσα πιθανότητα θα συγκεντρώσει εκατομμύρια προβολές... Αφενός του δίνει μία καλή και ασφαλής δημοσιότητα και αφετέρου, το πιο προβλέψιμο: ένα σπίτι πωλείται αρκετά συχνά αμέσως μετά την εμφάνισή του στο «Open Door». Συγκεκριμένα, «τουλάχιστον το 29% των σπιτιών που παρουσιάζονται στην εκπομπή πωλούνται εντός δύο ετών».