Τι δεν πρέπει να κάνεις ποτέ σε ένα κατάστημα IKEA, σύμφωνα με τους εργαζόμενους
Στην IKEA μπορείς να βρεις τα πάντα. Από έπιπλα και διακοσμητικά είδη μέχρι ρούχα και φαγητό.
Η μεγάλη σουηδική αλυσίδα με είδη σπιτιού έχει καταστήματα σε όλο τον κόσμο και έχει καταφέρει να γίνει αγαπητή στους καταναλωτές για την μεγάλη της ποικιλία και τις καλές τιμές.
Οι πελάτες λατρεύουν να επισκέπτονται τα τεράστια καταστήματα και να περιπλανώνται στους διαδρόμους τους.
Ωστόσο, κάποιες φορές μπορεί να κουράσουν τους εργαζόμενους με την συμπεριφορά τους. Για να κάνουμε, όμως, τη δουλειά τους λίγο πιο εύκολη, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνουμε στην IKEA.
Εργαζόμενοι αποκάλυψαν στο Insider, τα 7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνει ποτέ ένας πελάτης ώστε να μην εμποδίζει τη δουλειά τους.
-Φαγητό και ποτό
Δεν πρέπει να τρως ή να πίνεις εκεί όπου εκτίθενται τα έπιπλα. Υπάρχουν εστιατόρια γι’ αυτό τον σκοπό.
-Σκουπίδια
Μπορεί η IKEA να θέλει οι πελάτες να νιώθουν σαν στο σπίτι τους, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να αφήνεις σκουπίδια και περιτυλίγματα παντού, ειδικά κοντά ή πάνω στα έπιπλα. Υπάρχουν κάδοι απορριμάτων γι’ αυτό το λόγο.
-Παιδιά
Οι γονείς οφείλουν να επιβλέπουν τη συμπεριφορά των παιδιών τους. Μπορεί γι'αυτά, η επίσκεψη στο κατάστημα να είναι απλά μια βόλτα, ωστόσο, το να τρέχουν, φωνάζοντας και κρατώντας τροφές είναι μια λανθασμένη συμπεριφορά που δυσχεραίνει τη δουλειά των εργαζόμενων.
-Έκπτωση
Μην προσπαθείς να πείσεις του εργαζόμενους να σου κάνουν έκπτωση χρησιμοποιώντας το δικό τους, εταιρικό discount. Τους φέρνεις σε αμηχανία ενώ βάζεις τη δουλειά τους σε κίνδυνο. Αν θέλεις καλύτερη τιμή, μπορείς να δεις τις προσφορές.
-Χαλάρωση
Ξέρουμε πόσο υπέροχα και cozy είναι τα έπιπλα στην IKEA. Κρεβάτια, καναπέδες, πολυθρόνες, θέλουμε να κάτσουμε και να ξαπλώσουμε σε όλα. Ωστόσο, μην... χαλαρώσεις πολύ! Δεν είσαι στο σπίτι σου αλλά σε κατάστημα.
-Εξυπηρέτηση
Τα καταστήματα είναι τεράστια, οπότε πρέπει να έχεις υπομονή. Ειδικά αν έχουν κόσμο, οι εργαζόμενοι μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο μέχρι να σε εξυπηρετήσουν.
-Ράφια
Δεν είναι κακό να αγγίξεις ή ακόμα και να περιεργαστείς κάποιο διακοσμητικό αντικείμενο. Ωστόσο, στη συνέχεια καλό είναι να το τοποθετήσεις πίσω στο σωστό ράφι ή καλάθι και να μην το αφήσεις σε διαφορετικό σημείο. Θα γλιτώσεις τους εργαζόμενους από έξτρα ταλαιπωρία και δουλειά.