Gucci: Μυσταγωγία και άρωμα 80s στο πιο «σκοτεινό» σόου της εβδομάδας μόδας
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το Business of Fashion σε συνεργασία με την Lyst, ο oίκος Gucci είναι το πιο δημοφιλές brand για το δεύτερο τρίμηνο του 2017 και αναφέρεται ως το πιο «καυτό εμπορικό σήμα στον πλανήτη».
Κάθε σόου της Gucci δικαιώνει τη θέση που κατέχει στην βιομηχανία της μόδας και καθρεπτίζει την επαναστατικότητα που διατρέχει την φιλοσοφία του οίκου.
Το fashion show του οίκου για την Ανοιξη του 2018 στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου -εκεί όπου θα χτυπά η καρδιά της μόδας τις επόμενες ημέρες- ήταν μια ωδή στον μαξιμαλισμό: όχι πια «Less is more» αλλά «Less is bore».
Το τέλος του μινιμαλισμού. Οι καθαρές γραμμές και η μονοχρωμία δίνουν τη θέση τους στον έντονο και εκκεντρικό συνδυασμό χρωμάτων, υφών, μοτίβων.
Η αποθέωση του mix n’ match. Ο creative director του οίκου Gucci έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους leader αυτού του fashion κινήματος που έχει την δημιουργική φαντασία ως προαπαιτούμενο. Το show έμοιαζε με μυσταγωγική τελετή, μια «σκοτεινή εμπειρία» με κυρίαρχο το glam στοιχείο, άρωμα από 80s και αναφορές στη Disney και τα βιντεοπαιχνίδια της Sega.
Αξεσουάρ με κρύσταλλα, τιάρες που φοριούνται ως κολιέ, glittery hair looks, υπερμεγέθεις πέρλες, bumbags, animal prints, floral, γούνινες λεπτομέρειες, βελούδο. Το απόλυτο mix n’match.
«Οταν δείτε το σόου, θα διαπιστώσετε τι προσπαθώ να κάνω. Θέλω να παραμείνω στην αισθητική μου. Οταν προετοιμάζω τη συλλογή μου, έχω ήδη σκεφτεί τον χώρο, τη μουσική, το φως. Noμίζω ότι δεν είναι πια καιρός να μιλάμε μόνο για τα ρούχα. Στην αρχή ήταν μόνο ένα μέσο που μου επέτρεπε να αντικατοπτρίσω την ιδέα που έχω για την ομορφιά. Τώρα, είναι κάτι παραπάνω από ομορφιά. Είναι μια βαθιά έκφραση» αναφέρει ο Alessandro Michele.
Κάθε καλεσμένος του σόου είχε παραλάβει ένα μεταλλικό κουτί με μυστικιστικά σύμβολα σε γοτθική γραφή που περιελάμβανε μεταξύ άλλων ένα μικροσκοπικό σετ από μαύρα κεριά και ένα σπίρτα με την λέξη «υπνωτισμός».
Αγάλματα και αντίκες συμπλήρωναν το σκηνικό του show. Το παλιό και το νέο συναντήθηκαν με βλέμμα στο μέλλον, εκεί από όπου αντλεί έμπνευση ο σχεδιαστής.