Ηθική μοδα: Η Stella McCartney δημιούργησε το πρώτο Adidas sports bra για γυναίκες με μαστεκτομή
Μπορεί ο όρος «ηθική» μόδα να παραπέμπει κυρίως σε περιβαλλοντικές ανησυχίες, αλλά η Stella McCartney δείχνει αποφασισμένη να διευρύνει τα όριά του με τις καλύτερες προθέσεις. Η σχεδιάστρια που έβαλε το sustainability στον fashion χάρτη πριν από περίπου μία δεκαετία, συνεχίζει να ντύνει τις σύγχρονες γυναίκες με σεβασμό και ευαισθησία.
Φέτος, με αφορμή τον μήνα πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, η McCartney συνεργάζεται ξανά με την Adidas, λανσάροντας για πρώτη φορά ένα αθλητικό σουτιέν για γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε μαστεκτομή.
«Ήθελα να ενθαρρύνω τις γυναίκες ώστε να αρχίσουν να αθλούνται ξανά, να φροντίζουν το σώμα τους και την υγεία τους», δήλωσε η ίδια. Το αθλητικό bra που είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα προορίζεται για τις γυναίκες που βρίσκονται στη φάση ανάρρωσης και επιστρέφουν στους προηγούμενους ρυθμούς της ζωής τους. Το σύγχρονο, cool σχέδιό του πετυχαίνει πλήρως το σκοπό του: κάνει τις γυναίκες να θέλουν να το φορέσουν και να μην αισθάνονται ότι ξεχωρίζουν στο γυμναστήριο ή σε άλλους χώρους.
ΦΩΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ
Δείτε το εδώ.
Μάλιστα, για το σχεδιασμό του, με ειδικούς στο ζήτημα του καρκίνου του μαστού, προκειμένου να είναι λειτουργικό και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους. Έτσι, το μπουστάκι έχει μπροστινό φερμουάρ και εσωτερικές θήκες με pads που αφαιρούνται, ενώ οι ραφές συγκεντρώνονται γύρω από τα μπράτσα ώστε να μην ερεθίζουν το ήδη ευαίσθητο και ίσως ερεθισμένο δέρμα γύρω από το στήθος.
Ως πρόσωπο της καμπάνιας επιλέχθηκε η πρωταθλήτρια του μποξ Michele Aboro, η οποία νίκησε τον καρκίνο του μαστού πριν μερικά χρόνια και μίλησε ανοιχτά για την εμπειρία της.
Ο κόσμος της μόδας χρειάζεται περισσότερες πρωτοβουλίες σαν κι αυτή!
Δείτε το εδώ.
Μάλιστα, για το σχεδιασμό του, με ειδικούς στο ζήτημα του καρκίνου του μαστού, προκειμένου να είναι λειτουργικό και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους. Έτσι, το μπουστάκι έχει μπροστινό φερμουάρ και εσωτερικές θήκες με pads που αφαιρούνται, ενώ οι ραφές συγκεντρώνονται γύρω από τα μπράτσα ώστε να μην ερεθίζουν το ήδη ευαίσθητο και ίσως ερεθισμένο δέρμα γύρω από το στήθος.
Ως πρόσωπο της καμπάνιας επιλέχθηκε η πρωταθλήτρια του μποξ Michele Aboro, η οποία νίκησε τον καρκίνο του μαστού πριν μερικά χρόνια και μίλησε ανοιχτά για την εμπειρία της.
Ο κόσμος της μόδας χρειάζεται περισσότερες πρωτοβουλίες σαν κι αυτή!
Διαβάστε επίσης: Sustainable cool: Η Stella McCartney παρουσίασε την πιο οικολογική συλλογή της μέχρι τώρα