Ο οίκος Gucci παίρνει θέση και γράφει ιστορία -Κεντητές μήτρες σε φορέματα και logo υπέρ των αμβλώσεων
H βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί να μένει αδιάφορη απέναντι στην πολιτική -γεγονός που αγκάλιασε ο οίκος Gucci στο Cruise 2020 show.
O ιταλικός κολοσσός παρουσίασε τη νέα του συλλογή στην Ρώμη και τα Capitoline Museums όπου στεγάζονται το Βατικανό και η καρδιά της Καθολικής Εκκλησίας.
Ο ακρογωνιαίος λίθος στο όραμα του Michele είναι η συζήτηση μεταξύ του παρόντος και του παρελθόντος, άρα δεν υπήρχε καλύτερο μέρος για να φιλοξενήσει την ιστορική αυτή στιγμή της μόδας
Μέσα από ένα ακόμα καθηλωτικό show ο Alessandro Michele πήρε θέση στο πολύ επίκαιρο ζήτημα των νόμων σχετικά με τις αμβλώσεις.
Το μήνυμα του fashion designer «Το σώμα μου, η επιλογή μου» ήχησε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την Ρώμη, ακούστηκε δυνατά, παντού.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 28 Μάι, 2019 στις 11:47 πμ PDT
Το σώμα μου, η επιλογή μου
Τα μοντέλα περπάτησαν ανάμεσα σε σειρές από ρωμαϊκά γλυπτά και αγάλματα ασύγκριτου κάλλους, σε μια κατασκότεινη αίθουσα του μουσείου, φορώντας κομμάτια με 70s αισθητική και πολύ χρώμα.
Μέσα σε μια θάλασσα από αρχαίους ρωμαϊκούς χιτώνες και τηβέννους, μια ατμόσφαιρα μυσταγωγική και κατανυκτική από τους αιώνες, παρέλασαν μοτίβα με τον Mickey Mouse, σε μια συλλογή με ξεκάθαρο μήνυμα ελευθερίας και έκφρασης.
«Όλα τα όμορφα πράγματα που μας περιβάλλουν από τον παγανιστικό κόσμο συνδέονται με μια ελευθερία που μερικές φορές απειλείται» δήλωσε ο σχεδιαστής, ο οποίος συνήθιζε να επισκέπτεται το μουσείο ως παιδί.
Τα φεμινιστικά σύμβολα πάνω σε ορισμένα ρούχα όπως στο blazer σε royal blue απόχρωση και η κεντημένη μήτρα πάνω σε ένα αέρινο φόρεμα έκαναν αίσθηση.
Οι αναφορές στη δεκαετία του '70 ήταν ιδιαίτερα ισχυρές και συνδέονται με την περίοδο κατά την οποία οι γυναίκες, μέσα από το ντύσιμο τους ουσιαστικά απελευθερώθηκαν από όσα τους επέβαλε μέχρι τότε η κοινωνία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 29 Μάι, 2019 στις 12:01 πμ PDT
Σχόλια για την ισότητα των φύλων υπαινίχθηκαν, με άντρες μοντέλα ντυμένα με γυναικεία ενδύματα και το λογότυπο της καμπάνιας του Gucci Chime for Change, ενός project για την ενδυνάμωση των κοριτσιών και των γυναικών.
Επιπλέον εκτός από τις αναφορές στην θρησκεία, η ημερομηνία 22 Μαΐου 1978 τράβηξε το ενδιαφέρον, αφού πρόκειται για την ημερομηνία της νομιμοποίησης των αμβλώσεων στην Ιταλία.
Μετά τα πρόσφατα γεγονότα στην Αλαμπάμα -και την επικείμενη νομοθεσία κατά των αμβλώσεων σε πολλές αμερικανικές πολιτείες- το κίνητρο του Michele ήταν σαφές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 28 Μάι, 2019 στις 11:28 πμ PDT
Στο πολιτικό μέτωπο, η Ιταλία -υπό τον πρωθυπουργό Giuseppe Conte- τάσσεται ενάντια σε αυτή την απόφαση και σε όσα συμβαίνουν στην Αμερική. «Τα νέα που διάβασα πρόσφατα στην εφημερίδα με έκαναν να σκεφτώ για το γεγονός ότι οι γυναίκες πρέπει να χρίζουν σεβασμού. Θα πρέπει να είναι ελεύθερες να επιλέγουν αυτό που θέλουν. Ο τερματισμός μιας εγκυμοσύνης δεν πρόκειται να ξεριζώσει το λουλούδι που βρίσκεται στη μήτρα κάθε γυναίκας. Οι επιλογές είναι δύσκολες στη ζωή μερικές φορές και αυτή είναι η πιο δύσκολη απόφαση για μια γυναίκα και θα την σεβαστώ».