Γιατί τα hair mist των Zara είναι must-have -Μυρίζουν καθαριότητα, κοστίζουν 9 ευρώ και διαρκούν όλη μέρα

Γιατί τα hair mist των Zara είναι must-have: Μυρίζουν καθαριότητα, κοστίζουν 9 ευρώ και διαρκούν όλη μέρα

Πολλά από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών έχουν μοναδικό άρωμα, το οποίο θυμίζει πολυτελές άρωμα.

Ωστόσο, για όσους θέλουν τα μαλλιά τους να έχουν ιδιαίτερη μυρωδιά και σε κάθε κίνηση τους να απελευθερώνουν αρωματικές νότες, υπάρχουν τα αρώματα μαλλιών.

Τα αρώματα μαλλιών είναι παντού τον τελευταίο καιρό και κάθε μάρκα λανσάρει τη δική της εκδοχή. Μάρκες όπως η Sol De Janeiro και η Gisou κυκλοφορούν ως hair mist, το άρωμα για τις μπούκλες, ενώ και η Zara μόλις κυκλοφόρησε το δικό της άρωμα μαλλιών με τρία ολοκαίνουργια προϊόντα, επιμελημένα από τον αρωματοποιό Jérôme Epinette. Σε αντίθεση με τα αντίστοιχα bougie αρώματα, τα αρώματα μαλλιών της Zara θα σας κοστίσουν κάτι λιγότερο από 10 ευρώ, καθιστώντας τα ιδανική επιλογή για όλες τις λάτρεις της ομορφιάς με χαμηλό budget.

Με πρωταγωνίστρια την Daisy Edgar-Jones, η πολυτελής καμπάνια έχει μαγέψει το κοινό και τα αρώματα είναι θέμα ωρών να βγουν προσωρινά sold out. 

Αν σας αρέσουν τα προσιτά αρώματα ή αν απλά θέλετε τα μαλλιά σας να έχουν μοναδικό άρωμα, σίγουρα πρέπει να δοκιμάσετε κάποια από τα αρώματα της Zara. Εκτός από το γεγονός ότι είναι τρομερά οικονομικά, οι TikTokers συγκρίνουν εδώ και καιρό μαζί τους τα πιο δημοφιλή αρώματα υψηλής ποιότητας και τα Zara hair mists βγαίνουν οι νικητές. 

Μαζί με τα αρώματα για τα μαλλιά, η Zara κυκλοφόρησε μια σειρά προϊόντων για τα μαλλιά, την οποία μπορείτε να βρείτε online αλλά και σε φυσικά καταστήματα. Η σειρά περιλαμβάνει το Dusk (ένα ξυλώδες λουλουδάτο άρωμα), το Dawn (φρέσκο και φρουτώδες) και το Midnight (εκλεπτυσμένο) -έξυπνα εμπνευσμένα από διαφορετικές ώρες της ημέρας.

Ανακαλύψτε εδώ όλα τα hair mist από Zara.

Ποιος δεν θέλει ωραία μυρωδάτα μαλλιά; Και αν σας ιντριγκάρουν αυτές οι αρωματικές νότες όπως εμάς, σίγουρα θα θέλετε να προσθέσετε ένα (ή και τα τρία) στο καλάθι σας. Ωστόσο δεν έχετε λόγο να μην το κάνετε, δεδομένου ότι αυτό το λανσάρισμα είναι πιο προσιτό από ποτέ.

Κλείνοντας, μπορούμε να πούμε ότι η Zara καθιερώνεται πλέον ως δύναμη και στο κομμάτι της αρωματοποιίας. Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, επιστράτευσε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας ομορφιάς. Εκτός από τον αρωματοποιό Jérôme Epinette, η Zara προσέλαβε επίσης τον θρυλικό κομμωτή Guido Palau για να βοηθήσει στη δημιουργία των αρωμάτων μαλλιών. Το δίδυμο έχει απίστευτο βιογραφικό - με τον Palau να στυλιζάρει τους πάντες, από τη Naomi Campbell μέχρι την Adele, για τη Vogue και τον Epinette να δημιουργεί αρώματα για τεράστια ονόματα όπως το Phlur και το Boy Smells. Έτσι, αν αναρωτιέστε πώς ένα άρωμα μαλλιών αξίας 9 ευρώ μπορεί να είναι τόσο πολυτελές, τώρα γνωρίζετε τους λόγους.