Τα αρώματα του 2025 -Οι τρεις συνθέσεις που θα κυριαρχήσουν
Το 2024 ήταν το έτος του αρώματος.
Υπάρχουν πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια προβολές στο #PerfumeTok. Δεκάδες νέες μάρκες εμφανίστηκαν στα ράφια πολλές επέστρεψαν θριαμβευτικά μετά από χρόνια απουσίας (Glossier, Bottega Veneta) και πολλές γνωστές μάρκες για άλλα προϊόντα ομορφιάς, έκαναν το ντεμπούτο τους στο άρωμα (Charlotte Tilbury και Cult Gaia).
Για το 2025, όπως διαβάζουμε στα tabloids, η αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά σχεδόν δύο δισεκατομμύρια. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί προβλέπουν μοναδικές αρωματικές τάσεις να ανθίσουν το 2025 που θα βάλουν τον καταναλωτή στον πειρασμό να δοκιμάσει - σκεφτείτε τις πιο παράξενες γεύσεις σε μοναδικές μορφές.
"Είναι πιθανό να συνεχίσουμε να βλέπουμε μια αναβίωση των ανακουφιστικών, νοσταλγικών νοτών παράλληλα με πειραματικά μείγματα”, αναφέρει η Caroline Sabas, αρωματοποιός της Givaudan. Η διαφορά είναι ότι όλα έχουν μια σύγχρονη πινελιά.
Γλυκά αρώματα
“Η άνοδος των γλυκών αρωμάτων πηγάζει από την ικανότητά τους να προκαλούν άνεση, επιείκεια και οικειότητα, ιδιαίτερα σε αβέβαιους καιρούς, κάτι που είδαμε ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας”, αναφέρει η Sabas. Ωστόσο η τάση έχει σίγουρα αυξηθεί, και κινούμαστε προς μια πιο απαλή, ζεστή σύνθεση αντί για ένα ξεκάθαρο άρωμα βανίλιας. “Σκεφτείτε άνετες συμφωνίες όπως μοσχοκάρυδο, κασμίρ ή αλατισμένη καραμέλα σε συνδυασμό με πιο αντισυμβατικά στοιχεία όπως μεταλλικές ή ορυκτές νότες”, προσθέτει η Sabas.

YSL, Libre
Acqua di Parma, Vaniglia
Jimmy Choo, I Want Choo
Byredo, Vanilla Antique
Επιρροές της φύσης
Ένα μείγμα από ξύλα και γήινα αρώματα βρίσκονται ήδη στο επίκεντρο, και είναι όλα αυτά που πραγματικά προέρχονται από τη φύση. Αυτό το είδαμε να παίρνει μορφή το 2023 και το 2024, όμως συνεχίζει να αναπτύσσεται το 2025. Νότες όπως η ίριδα και το γρασίδι θα βρίσκονται στο προσκήνιο, ωστόσο θα τις δούμε ερμηνευμένες με μοντέρνους τρόπους.
Η επόμενη γενιά
Για τους millennials και τους ηλικιωμένους Gen-Zers θα υπάρχει μία τεράστια αύξηση των σπρέι σώματος. Για το 2025, να περιμένετε spray σώματος, αρώματα σε χαριτωμένες συσκευασίες και branding που απευθύνεται στην ταυτότητα και τη διάθεση. Όλες αυτές οι ανεξάρτητες μάρκες, καθώς και οι συνεργασίες και οι προσφορές περιορισμένων εκδόσεων απευθύνονται σε πιο εξειδικευμένα ακροατήρια, προσφέρουν καινοτομία, βιωσιμότητα και εξατομίκευση.

Diptyque, Do Son
Moroccan Oil, Brumes du Maroc
Rare Beauty
Sol de Janeiro, Brazilian Crush
Victoria's Secret, Love Sparkle