Mία σημαντική αλλαγή στη Διοικητική Ομάδα του Κλάδου Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων της L’Oréal Hellas
Ο Πάνης Κοροπούλης, Γενικός Διευθυντής των Δερμοκαλλυντικών προϊόντων, αναλαμβάνει τη θέση Γενικού Διευθυντή στον Κλάδο Προϊόντων Ευρείας Διανομής της L’Oréal Hellas.
Ο Πάνης επιστρέφει στον κλάδο όπου ξεκίνησε την καριέρα του στη L’Oréal Hellas.
Αφού ανέλαβε με επιτυχία σημαντικές θέσεις στον Κλάδο Πολυτελείας τόσο στο marketing όσο και στις πωλήσεις, πήρε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της YSL Ελλάδος, οδηγώντας με επιτυχία την ομαλή ένταξη του YSL στη L’Oréal Luxe. Το 2010 ο Πάνης μετακινήθηκε στον Κλάδο Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων αναλαμβάνοντας το ρόλο του Sales Director, ενώ 4 χρόνια μετά ανέλαβε το ρόλο του Γενικού Διευθυντή του Κλάδου. Με την ηγεσία του, ο Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών προϊόντων κατάφερε να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα, να αναπτυχθεί δύο φορές περισσότερο από το ρυθμό της αγοράς, κερδίζοντας μερίδιο σε όλες τις σημαντικές κατηγορίες (Περιποίηση Προσώπου, Αντιηλιακό, Σώμα και Μαλλιά). Επιπλέον, κάτω από τη δική του ηγεσία, η VICHY ξανακέρδισε τη θέση του ηγέτη της αγοράς των δερμοκαλλυντικών και η LRP, με διψήφιες αναπτύξεις την τελευταία πενταετία, ξεπέρασε τον μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό ανταγωνιστή της και έχει συνεισφέρει στο έπακρο στην ανάπτυξη όλης της L’Oréal Hellas.
Για να διαδεχθεί τον Πάνη, είναι μεγάλη μου χαρά να μοιραστώ μαζί σας ότι η Φιλύρα Παπακώστα, Chief Marketing Officer της εταιρείας αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διεύθυνσης του Κλάδου των Δερμοκαλλυντικών προϊόντων για τη L’Oréal Hellas.
Αυτή είναι μια εξαιρετική επιστροφή της Φιλύρας στον εν λόγω Κλάδο δεδομένου του ότι στον κλάδο αυτό ξεκίνησε την καριέρα της στην L’Oréal στον τομέα του Marketing αναλαμβάνοντας αρχικά τη Vichy και στη συνέχεια την La Roche-Posay ως Brand Manager μέχρι το 2017. Στο ρόλο αυτό κατάφερε με επιτυχία να οδηγήσει την διψήφια ανάπτυξη της μάρκας κάθε χρόνο για τα τελευταία 5 χρόνια, κάνοντας τη La Roche-Posay την πιο δυναμική μάρκα μέσα στο Φαρμακείο. Από το 2018, ανέλαβε το ρόλο της Chief Marketing Officer, ενώ ταυτόχρονα έγινε και μέλος της Διοικητικής Ομάδας της L’Oréal Hellas. Κατά τι διάρκεια της θητείας της, συνέβαλε στην επιτάχυνση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποτελεί μια απο τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες της L’Oréal Hellas και με την στήριξη της ομάδας και όλων των digital τμημάτων οδήγησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εταιρίας. Οι γνώσεις της αναφορικά με τον κλάδο των δερμοκαλλυντικών σε συνδυασμό και με την εμπειρία της στην ψηφιακή τεχνολογία και το ηλεκτρονικό εμπόριο σε ένα division που το e-commerce αποτελεί το 20% του business του, αποτελούν εχέγγυα για την επιτυχία της στη νέα της θέση.
H αλλαγή αυτή είναι σε ισχύ από την 1η Μαΐου 2020.