Jo Malone: Μια αναπάντεχη και ξεχωριστή συνεργασία με τον αγαπημένο αρκούδο της βασίλισσας Ελισάβετ
Όλοι κρατούν στη μνήμη τους τον αγαπημένο χαρακτήρα-μασκότ της Μεγάλης Βρετανίας, με τον οποίο η βασίλισσα Ελισάβετ μοιράστηκε εκείνη την τρυφερή στιγμή του απολαυστικού tea time με αφορμή τους εορτασμούς του πλατινένιου Ιωβηλαίου της.
Αυτή τη φορά το αρκουδάκι Paddington αφήνει το χαριτωμένο του αποτύπωμα σε μια νέα ξεχωριστή συνεργασία με ένα, επίσης, εμβληματικό βρετανικό brand.
Ο Paddington που, στην ομώνυμη σειρά, ανακάλυψε η οικογένεια Brown υιοθετώντας το και βαφτίζοντάς το Paddington Brown από τον σταθμό των τρένων London Paddington station γίνεται για μια ακόμα φορά trademark της βρετανικής αισθητικής. Μέσα από τη σύμπραξη με το δημοφιλές brand της Jo Malone. Ο πολυτελής οίκος προϊόντων ομορφιάς, γνωστός για τις ιδιαίτερες εσάνς των αρωμάτων του παρουσιάζει μία συλλεκτική σειρά με επίκεντρό του τη λαχταριστή μυρωδιά από μαρμελάδα πορτοκάλι.
Κι αυτό γιατί τα σάντουιτς με μαρμελάδα πορτοκάλι, που συνηθίζει να κρύβει το «μικρό αρκουδάκι με τη μεγάλη καρδιά» κάτω από το κόκκινο καπέλο του είναι τα αγαπημένα του σνακ. Η ζελεδένια υφή και το άρωμα από πορτοκαλόφλουδα, γευστικό έθιμο της βρετανικής παράδοσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με αυτόν. Το περιπετειώδες και αξιαγάπητο πνεύμα του Paddington έρχεται να διανθίσει τις επιλογές της Jo Malone London, δανείζοντας κάτι από τον φανταστικό του κόσμο στην σοφιστικέ και εκλεπτυσμένη αύρα του οίκου.
Η limited συλλογή περιλαμβάνει το κύριο προϊόν, την κολόνια “orange marmalade”, με νότες ξύλου και εσπεριδοειδών αλλά και τέσσερα gift boxes που εμπίπτουν στις βασικές κατηγορίες cologne, home και bath & body. Ανάμεσά τους εκείνο σε σχήμα βαλίτσας, που θυμίζει την κλασική καφέ αποσκευή-μπαούλο του Paddington, ή το σετ με μινιατούρες με ανάλογη κρέμα σώματος, κερί σε σχήμα ταξιδιού και αφρόλουτρο.
Ο Jo Dancey, Πρόεδρος της Jo Malone London σς διεθνές επίπεδο, ανέφερε σε δήλωσή του: "Ένας αγαπημένος παιδικός χαρακτήρας και τώρα ο πιο πρόσφατος συνεργάτης μας, ο Paddington φέρνει ξανά στο μυαλό μας αγαπημένες αναμνήσεις από διασκεδαστικά καλοκαιρινά ταξίδια με το τρένο, εξερευνώντας τη βρετανική ύπαιθρο και τις ακτές, πάντα συνοδεία ενός πικνίκ.”
Από την πλευρά της η Françoise Guyonnet, εκτελεστική αντιπρόεδρος για τις παιδικές σειρές της StudioCanal και διευθύνουσα σύμβουλος της The Copyrights Group (εταιρεία της StudioCanal), πρόσθεσε: "Είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τις δύο μάρκες να έρχονται κοντά, τιμώντας τη βρετανική κληρονομιά, καθώς και τις κοινές αξίες της καλοσύνης και της γενναιοδωρίας, μέσα από μια καμπάνια, που αποτυπώνει τόσο όμορφα την ουσία του Paddington".
Η συλλεκτική κολόνια Orange Marmelade θα είναι διαθέσιμη μόνο τους μήνες του Ιουλίου και του Αυγούστου, online και σε επιλεγμένα πολυκαταστήματα.