Ελένη Μενεγάκη: Για 9η χρονιά στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estée Lauder Companies
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, συμμετέχει για 9η χρονιά στη σημαντική καμπάνια ευαισθητοποίησης του Ομίλου Estée Lauder Companies.
Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, συνδημιούργησε το 1992 η Evelyn H. Lauder, έχοντας ως σύμβολο την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. Το σημαντικό αυτό παγκόσμιο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει μία και μόνο αποστολή: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού.
Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas, από το 2005 που ξεκίνησε και έχει γίνει πλέον θεσμός, στόχο έχει την υποστήριξη της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Το μοναδικό βραχιόλι που φιλοτεχνεί ο γνωστός σχεδιαστής Dukas, έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού, ως σύμβολο του αγώνα κατά της νόσου, λαμβάνοντας κάθε χρόνο εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό.
Το μήνυμα της φετινής καμπάνιας θα επικοινωνηθεί και φέτος από την Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού Ελένη Μενεγάκη, συνεισφέροντας σημαντικά στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και στη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.
Τα έσοδα από την πώληση του νέου βραχιολιού, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο, τόσο σε φυσικά όσο και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών, θα διατεθούν και φέτος για την οικονομική ενίσχυση του σπουδαίου ανθρωπιστικού έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ).
Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικού αντικτύπου του ομίλου Estée Lauder Companies και υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς διεθνώς, έχοντας συγκεντρώσει περισσότερα από 99 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ώστε να υποστηρίξει την ιατρική έρευνα σε όλο τον κόσμο, εκπαιδευτικά προγράμματα και ιατρικές υπηρεσίες.
Η Estée Lauder Hellas είναι ιδιαίτερα περήφανη για τη συμβολή της στον αγώνα κατά του καρκίνου, καθώς μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο σε όλη την Ελλάδα.
Τη φετινή φωτογράφηση της καμπάνιας ανέλαβε ο βραβευμένος φωτογράφος Κοσμάς Κουμιανός.
#TimeToEndBreastCancer
Μάθετε περισσότερα: ELCompanies.com/BreastCancerCampaign