Escape Toxicity: Το Dove μας κάνει να αγαπήσουμε παραπάνω τους εαυτούς μας
Το διαδίκτυο αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας.
Τα πάντα ορίζονται από τις τάσεις, που πρώτες λανσάρονται στα social media. Είτε πρόκειται για μόδα, ομορφιά, διατροφή, άθληση, τρόπο ζωής, ακολουθείται μία κοινή γραμμή και λανσάρεται μέσα από πλατφόρμες που διαθέτει πιστούς ακόλουθους, γνωστοί και ως followers.
Γυναίκες, άνδρες, παιδιά, περνούν ώρες μπροστά από την οθόνη του κινητού τους, σκρολάροντας τάσεις και “πρότυπα” ομορφιάς.
Πόσο αληθινά όμως είναι αυτά τα “πρότυπα” και το πιο σημαντικό πόσο επηρεάζουν μικρούς και μεγάλους στην καθημερινότητά τους, στον τρόπο ζωής, ψυχολογικά αλλά και σωματικά.
To Dove προκάλεσε τους πάντες στο πιο πρωτότυπο παιχνίδι απόδρασης. Ένα παιχνίδι με πολύτιμο στόχο: τη διαφυγή από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς.
Ο χώρος, ένα Escape Room από το Dove, όπου γονείς και παιδιά στην εφηβεία είχαν την ευκαιρία να αποδράσουν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς των social media.
Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα του Dove, 1 στα 2 κορίτσια υποστηρίζει ότι οι τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ευθύνονται για τη χαμηλή του αυτοπεποίθηση. To Dove, μένοντας πιστό στο όραμά του να μετατρέψει την ομορφιά σε πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλησε να πάρει δράση με έναν τρόπο εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό για όλους.
Γονείς και έφηβοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία απόδρασης στο Toxic Advice Escape Room by Dove.
Ουσιαστικά έπαιξαν και έλυσαν μια σειρά από συναρπαστικούς γρίφους. Ο λόγος;
Γονείς και παιδιά να έρθουν αντιμέτωποι με όλες τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που συναντούν οι έφηβοι στα social media.
Το βίντεο που ακολουθεί αποτυπώνει μία σκληρή πραγματικότητα:
Συνεχίζοντας τη σπουδαία δράση, η ομάδα του Dove έχει δημιουργήσει έναν οδηγό αυτοπεποίθησης. Στο link που ακολουθεί, ανακαλύψτε πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορείς να βοηθήσεις παιδιά και νέους να απαλλαγούν από τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κάνετε click εδώ.