Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Alûstre: Το Σκανδιναβικό brand φέρνει πούδρα διαμαντιών, eco friendly προϊόντα και αέρα πολυτέλειας

Το νέο luxury beauty brand Alûstre συστήθηκε στο ελληνικό κοινό με το πρώτο παγκοσμίως Flagship Concept Store να ανοίγει τις πόρτες του στη Μύκονο φέρνοντας έναν αέρα πολυτέλειας και «φρεσκάδας» στο νησί, με vegan και diamond Infused προϊόντα.

Το Σκανδιναβικό brand αποδίδει την απόλυτη λάμψη και την πολυτέλεια του διαμαντιού μέσα από τα προϊόντα του. Τα έντονα χρώματα, οι ζωηρές υφές και οι elegant τόνοι είναι σίγουρα μερικά από τα χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στον αέρα του νησιού και η limited edition συλλογή βερνικιών, εμπνευσμένη από τη Μύκονο έρχεται να συμπληρώσει τη συλλογή των προϊόντων, με μοναδικό τρόπο. Χρώματα όπως το έντονο μπλε της Μυκόνου και το παιχνιδιάρικο χαρακτηριστικό χρώμα μιας ζωηρής βουκαμβίλιας είναι μόνο δύο από τα 5 χρώματα της Shades of Mykonos συλλογής.

Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Το elegant μπρονζέ, το κοραλί και τα ροδακινί top coat έρχονται να συμπληρώσουν την παλέτα ενώ το «μαγικό» συστατικό, η σκόνη διαμαντιών, «πέφτει» σαν μαγική χρυσόσκονη δίνοντας μια μοναδική μαγεία που μπορεί να κάνει πραγματικότητα κάθε όνειρο με μία μόνο πινελιά.

Στη Χώρα της Μυκόνου -εκεί που η ενέργεια του κόσμου και η όρεξη για αναζήτηση δεν κοπάζουν ποτέ- έγινε το εντυπωσιακό opening του νέου luxury beauty brand Alûstre. Η επαφή με την κρέμα χεριών που περιέχει πούδρα διαμαντιού 0,25 καράτια ήταν μόνο η αρχή αυτής της γνωριμίας όπου ο καλλωπισμός και η περιποίηση ήταν το κύριο ζητούμενο.

 Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε την Alûstre στην όμορφη Μύκονο. Το νησί είναι γνωστό για την πολυτέλεια και την αισθητική του και αυτό ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της Alûstre. Με την ποιότητα και την πολυτέλεια των προϊόντων μας, θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια απόλυτα μοναδική εμπειρία ομορφιάς» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Alûstre, Hans Hornemann.

Με μια ματιά στην είσοδο του καταστήματος και μια περιήγηση στο χώρο, κανείς μπορεί να αντιληφθεί το πάθος και την αγάπη που έχουν επενδύσει σε αυτό το brand. Ο χώρος και τα προϊόντα που προσφέρονται είναι φιλικά προς το περιβάλλον και καταδεικνύουν την προσήλωση τους στην ποιότητα και την αρτιότητα. Με έναν σκανδιναβικό σχεδιασμό και μια κομψή αισθητική, οι διακοσμητικές λεπτομέρειες του καταστήματος δίνουν ζωή στο χώρο και δημιουργούν μια αίσθηση ηρεμίας για κάθε επισκέπτη. Αν κάποιος υποστηρίζει ότι οι διακοσμητικές λεπτομέρειες μόνο δεν αρκούν για να δημιουργηθεί ζεστασιά σε έναν χώρο, θα ήθελα να προσθέσω ότι την ταυτότητα του brand υπογραφεί η ομάδα της Alûstre κάνοντας ακόμη πιο φιλόξενο αυτό το ταξίδι.

 Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Τα προϊόντα της Alûstre είναι όλα gender -fluid, vegan, κατασκευασμένα με υψηλής ποιότητας, φυσικά συστατικά, εμπνευσμένα από την αισθητική και την πολυτέλεια των διαμαντιών, με ενεργά συστατικά για ισχυρή ενυδάτωση. Παράλληλα με τα βερνίκια νυχιών, τις κρέμες και τα αρώματα, η καινοτομία είναι ένας όρος που κυριαρχεί και καθορίζει τη μοναδικότητα του σκανδιναβικού brand και αμέσως θα εξηγήσω τον λόγο αυτού: Όλα τα προϊόντα νυχιών δημιουργούνται με την τεχνολογία Alûstre DiamondInfused προσφέροντας κορυφαία απόδοση, φανταστική εφαρμογή και διάρκεια, λαμπερά χρώματα και περιποίηση πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

  Φωτογραφία: Ανθία Φιλιππή για το Bovary.gr

Οι vegan και plant based φόρμουλες -που βασίζονται στις ενεργές ιδιότητες απόδοσης με βάση το διαμάντι- είναι υπεύθυνες για τη μοναδική λάμψη. Με μέγιστη διάρκεια 7 -10 ημερών και μόλις 2 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα χρόνο στεγνώματος, το shiny αποτέλεσμα όχι μόνο ακτινοβολεί, διαρκεί και μαγνητίζει.

«Έχουμε επενδύσει, έχουμε δώσει όλη μας την ενέργεια σε όλα τα προϊόντα, έχουμε σκεφτεί τι δουλεύει καλύτερα για κάθε προϊόν και νομίζω το έχουμε καταφέρει» λέει ο Ceo Hans Hornemann

Οι 41 λαμπερές αποχρώσεις στα βερνίκια νυχιών, τα οποία περιέχουν 0,25 καράτια διαμαντιού πούδρας, καθώς και των προϊόντων που τα συνοδεύουν (2 επιλογές για base coat, 11 top coat και προϊόντα για την περιποίηση των επωνυχίων) αναμειγνύονται με τις μυρωδιές από floral, woody, fresh και oriental που δημιουργούν μια εντυπωσιακή εμπειρία στο κατάστημα αυτό.

 Φωτογραφία: Ανθία Φιλιππή για το Bovary.gr

Όσο για τον κόσμο των αρωμάτων της Alûstre, με τράβηξε και με ταξίδεψε σε μνήμες από κάποια άλλη εποχή. Εικόνες χαραγμένες στο υποσυνείδητο, σε κάποιο ξεχασμένο χρονοντούλαπο βγήκαν στην επιφάνεια, ένα στοίχημα που είχε ήδη κερδηθεί, όπως με διαβεβαίωσε Hans Hornemann.

 Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Τα αρώματα της Alûstre, άλλα απαλά με βάση τους τα άνθη των λουλουδιών και άλλα έντονα, με νότες σανταλόξυλου, έχουν δημιουργηθεί για αυτόν ακριβώς τον λόγο, για να «ξυπνούν» ξεχωριστές αναμνήσεις σε καθέναν που τα μυρίζει. Αν και αποτελούν μοναδικούς κωδικούς του brand χωρίς την τεχνολογία των διαμαντιών, οι συσκευασίες των προϊόντων έχουν ειδικά σχεδιασμένα μπουκάλια, με την απαλή αίσθηση της χάραξης του διαμαντιού σε κάθε ένα από αυτά.

Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Όπως μας εξηγεί και ο Hans Hornemann, κάθε άρωμα είναι φτιαγμένο να ξυπνά μνήμες, διαφορετικές για τον κάθε έναν ενώ όσο περνά η ώρα, αφού έχουν ψεκαστεί στο δέρμα, οι νότες τους αλλάζουν με το πέρας των ωρών, σαν να αγκαλιάζουν τα αρώματα του κάθε σώματος και να προσαρμόζονται ιδανικά δημιουργώντας ένα άλλο άρωμα με τον ίδιο να τονίζει:

«Είναι ένα ταξίδι αισθήσεων, ένα ταξίδι κάπου. Κάποια από τα αρώματα με ταξιδεύουν χρόνια πίσω και αναρωτιέμαι... αλήθεια; Ψεκάζεις το άρωμα και στην αρχή της ημέρας είσαι “εδώ” ενώ στο τέλος τής σε έχει πάει κάπου αλλού. Είναι σαν ένα μοναδικό ταξίδι»

Τα αρώματα κατασκευάζονται από τον Bertrand Duchaufour, έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς αρωμάτων στον κόσμο στο Grasse της Γαλλίας. Τα αιθέρια ελαία εξασφαλίζουν τη μακροζωία και την ακεραιότητα των αρωμάτων, μέσα και έξω από το μπουκάλι τους ενώ εκείνο που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι πως άπαξ και «ενώσεις» δύο αρώματα μαζί θα δημιουργηθεί ένα νέο μοναδικό άρωμα.

Φωτογραφία: Ανθία Φιλιππή για το Bovary.gr

Δικά μου δύο αγαπημένα, το ρομαντικό SPECTRE 925 – 069 και το μεθυστικό SPECTRE 565 – 248.

Το SPECTRE 925 – 069 έχει Top Notes το φραγκοστάφυλο,τα κόκκινα φρούτα και το μύρτιλο, Heart Notes ροδάκινο, φρέζια, τουμπερόζα, κρίνο, τριανταφυλλιά, γιασεμί, φραγκιπάνι, γαρδένια και Base Notes white musk, βανίλια, λευκά ξύλα, σοκολάτα γάλακτος, σανδαλόξυλο και γκρίζα άμβρα.

 Φωτογραφία: Ανθία Φιλιππή για το Bovary.gr

Από την άλλη, το εκρηκτικό ο SPECTRE 565 – 248 έχει Top Note Yuzu, πράσινο και κίτρινο μανταρίνι, περγαμόντο, γλυκό πορτοκάλι kai αλδεΰδες, Heart Notes κυπαρίσσι, κόκκινο θυμάρι, δάφνη, φύλλο ντομάτας, πεύκο kai μάραθο και Base Notes μύρο, κέδρος, σανδαλόξυλο, έλαιο βέτιβερ, πατσουλί, White Musk και γκρίζα Άμβρα.

Φυσικά, όσο premium είναι τα προϊόντα, τόσο είναι και οι συσκευασίες τους. Τα αρώματα, όπως και όλα τα προϊόντα της Alûstre, έρχονται σε sustainable packaging με 100% eco friendly συσκευασίες.

Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Δεν θα μπορούσα φυσικά να μην ρωτήσω τον CEO, Hans Hornemann, ποιο είναι το δικό του αγαπημένο προϊόν με τον ίδιο να έρχεται σε ένα μικρό δίλημμα καθώς όλοι οι κωδικοί αποτελούν υπέροχα δημιουργήματα του ίδιου και της ομάδας της Alûstre. Έπειτα από σκέψη η απάντηση δεν άργησε να έρθει: «Νομίζω πως τα top coats είναι τα αγαπημένα μου, έχουν τα διαμάντια και είναι μοναδικά. Το επόμενο αγαπημένο μου είναι τα αρώματα. Λατρεύω τα αρώματά μας».

Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Με την υπόσχεση λοιπόν της ανάπτυξης και των πολλών νέων προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν εν καιρώ όπως μας αποκάλυψε ο CEO, για τη φροντίδα του προσώπου και του σώματος, με προϊόντα μακιγιάζ όπως πινέλα, lipstick, lip -liner και πολλά άλλα, ο Hans Hornemann μας μίλησε με στοργή και περηφάνια για κάθε ένα από τα προϊόντα του brand ξεχωριστά αλλά και όλους τους ανθρώπους που έχουν βάλει ένα λιθαράκι στη δημιουργία και τελειοποίηση των προϊόντων.

 Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Εκείνο πάντως που πρέπει να πούμε είναι πως, το brand της Alûstre ξεχωρίζει από την πρώτη κιόλας γνωριμία. Είναι η αγάπη και ο σεβασμός σε ό,τι κάνουν -και ό,τι προσφέρουν, η έντονη οικολογική συνείδηση και η καινοτομία που κάνει κάθε προϊόν να «αστράφτει» -πέρα από τα διαμάντια δηλαδή που τα κάνουν ακόμη πιο λαμπερά.

Η αρχή έγινε με μεγάλη επιτυχία στο νησί των ανέμων, αναμένεται όμως μια άκρως δυναμική συνέχεια, σε συνεργασία με τον γενικό διευθυντή Βασίλη Πανταζάκο να στηρίζει κάθε νέο ξεκίνημα του Brand, με καταστήματα να ανοίγουν στη συνέχεια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 Alûstre, Φωτογραφία: Joseph Alexiadis/ Vasw Athanasiadou

Alûstre Mύκονος: Ματθαίου Ανδρόνικου 13, Μύκονος

www.alustre.com@alustre_official