75η Επέτειος: H κληρονομιά της Estée Lauder -Πώς μια γυναίκα βοήθησε να αλλάξει η βιομηχανία της ομορφιάς
Η Estée Lauder, ιδρύτρια του ομώνυμου brand, ήταν μια γυναίκα με όραμα αποτελώντας πρότυπο για πολλούς.
Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το «τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες», καθιστώντας τη από κάθε άποψη μπροστά για την εποχή της. Η Estée Lauder ήταν πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, μια λάτρης αλλά και «μύτη» της αρωματοποιίας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer. Η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή της άλλαξαν κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών.
Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει την κληρονομιά της ιδρύτριας της, δημιουργώντας τα πιο καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας, μακιγιάζ και των εμβληματικών αρωμάτων — όλα εμπλουτισμένα με τη βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών και επιθυμιών της κ. Estée Lauder. Καθώς η μάρκα γιορτάζει τα 75 της χρόνια, το όραμα της πρωτοπόρου ιδρύτριας της συνεχίζει να θέτει πρότυπα μέχρι και σήμερα για τη βιομηχανία ομορφιάς.
1946, η Estée Lauder ίδρυσε το ομώνυμο brand της
Η Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η Estée Lauder «έκλεισε» τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας. μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.
Σήμερα, τα προϊόντα της μάρκας Estée Lauder πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου, προσεγγίζοντας τις γυναίκες με πολλούς τρόπους- από τα φυσικά καταστήματα μέχρι on line. Κάθε μία από τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ της μαρκας και των καταναλωτριών, αντικατοπτρίζει την ισχυρή και αυθεντική προσέγγιση της κ. Estée Lauder - από γυναίκα σε γυναίκα.
1953, η κ. Estée Lauder αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες αγοράζουν αρώματα
Έως και τη δεκαετία του 1950, οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούσαν άρωμα μόνο για ειδικές περιστάσεις. Μια γυναίκα περίμενε τον σύζυγο της να της δωρίσει ένα άρωμα στα γενέθλιά της ή στην επέτειό τους. Έτσι, το 1953, η Estée δημιούργησε το Youth-Dew, ένα έλαιο μπάνιου το οποίο χρησιμοποιούταν και ως άρωμα. Οι πικάντικες αρωματικές νότες του αιχμαλώτισαν τις αισθήσεις των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Αυτή ήταν μια ανατρεπτική ιδέα: οι γυναίκες όχι μόνο μπορούσαν, αλλά έπρεπε να περιποιούνται τον εαυτό τους καθημερινά. Η καινοτομία της προκάλεσε θύελλα στη βιομηχανία καλλυντικών, αλλάζοντας τον τρόπο πώλησης των αρωμάτων, επηρεάζοντας για πάντα την πορεία της αρωματο-βιομηχανίας.
Σήμερα, το Youth-Dew εξακολουθεί να θεωρείται το προϊόν το οποίο βοήθησε τη μάρκα να ανυψωθεί σε ένα νέο επίπεδο επιτυχίας, συνεχίζοντας να προσελκύει τις γυναίκες με την αισθησιακή και διαχρονική του γοητεία. Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder προσφέρει στις γυναίκες μια πλούσια και ποικίλη συλλογή αρωμάτων με κλασικά αρώματα όπως το Beautiful και το Pleasures, τα οποία αποτίουν φόρο τιμής στην φήμη που τους χάρισε η κ. Estée Lauder με την εξαιρετική οσφρητική της ικανότητα από την πρώτη στιγμή που δημιούργησε το Youth-Dew.
1956, η Estée Lauder δημιούργησε την πρώτη πολυτελή κρέμα περιποίησης επιδερμίδας.
Το 1956, η Estée Lauder τόλμησε να δημιουργήσει τη Re-Nutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Τόσο μοναδική που η ακριβή της σύνθεση της φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η Estée Lauder ανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα Re-Nutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. Η Estée Lauder ενίσχυσε την πρώτη της «creme of creams» με 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας αυτή τη «σπάνια αντιληπτικότητα» προκειμένου να δημιουργήσει ένα χρυσωρυχείο ομορφιάς. Αυτό δεν ήταν τίποτα λιγότερο από επαναστατικό.
Σήμερα, 65 χρόνια μετά, η Re-Nutriv συνεχίζει να ταξιδεύει στα πέρατα της Γης ανακαλύπτοντας τα πιο πολύτιμα συστατικά της φύσης, μεταμορφώνοντάς τα με τη βοήθεια των πιο ισχυρών εξελίξεων της επιστήμης της κοσμητολογίας προσφέροντας αξεπέραστα οφέλη στην επιδερμίδα. Αυτές οι μοναδικές συνθέσεις δεν είναι μόνο καινοτόμες αλλά και εξαιρετικά αποτελεσματικές.
Δεκαετία του 1950: η Estee Lauder πρωτοστατεί με το «Gift with Purchase»
Η Estée Lauder εξέλιξε την ιδέα για «Δώρο με Αγορά» σε νέα επίπεδα, αναδεικνύοντάς την με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει η καθιερωμένη εμπορική ενέργεια που γνωρίζουμε σήμερα. Πηγαίνοντας την ιδέα των δωρεάν προϊόντων ένα ακόμη βήμα παραπέρα, η κ. Estée Lauder πρωτοπόρησε προσφέροντας στους πελάτες της ένα γενναιόδωρο δείγμα των αγαπημένων τους προϊόντων, δίχως την απαίτηση αγοράς αλλά με την πεποίθηση πως εάν μια καταναλώτρια δοκιμάσει το προϊόν, θα επιστρέφει πάντοτε και θα παραμείνει πιστή πελάτισσα της μάρκας.
Σήμερα, το "Gift with Purchase" ή GWP, παραμένει μία από τις πιο ευρέως εφαρμοσμένες πρωτοβουλίες δειγματισμού που πέτυχε η Estée Lauder. Βαθιά ριζωμένη στην κληρονομιά της, η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει να προσφέρει στους καταναλωτές δείγματα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα καθώς και από λανσαρίσματα που σίγουρα θα αγαπηθούν. Κάθε περίοδο αποκαλύπτεται μια μοναδική συλλογή προϊόντων «Gift with Purchase» και μια προσωποποιημένη συσκευασία σε συνεργασία με κάποιον καλλιτέχνη, δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση με τους πιστούς καταναλωτές, προσελκύοντας νέους πελάτες σε όλο τον κόσμο.
1962, η Estée Lauder λάνσαρε την πρώτη συλλογή μακιγιάζ
Ενώ άλλες εταιρείες καλλυντικών λανσάρανε μία απόχρωση τη φορά, η Estée Lauder το 1962 λάνσαρε τη συλλογή The Evening Makeup, την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιαζ. Γνωρίζοντας ότι μία απόχρωση κραγιόν δε θα μπορούσε να είναι κατάλληλη για όλες τις γυναίκες, οι συλλογές μακιγιαζ της Estée Lauder έδωσαν στις γυναίκες την ελευθερία της επιλογής, προσφέροντας τους μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά.
Η τεχνογνωσία της Estée Lauder συνεχίζει να διαμορφώνει και σήμερα τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα αναπτύσσει το μακιγιάζ, με δυνατές συνθέσεις περιποίησης επιδερμίδας οι οποίες προσφέρουν υψηλή απόδοση. Σήμερα, γνωρίζοντας τις διαφορετικές αποχρώσεις των τόνων και υποτόνων της επιδερμίδας, το μακιγιάζ της Estée Lauder είναι ειδικά σχεδιασμένο να αναδεικνύει το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε είδους επιδερμίδας. Τα Pure Color Lipsticks διατίθενται σε περισσότερες από 100 αποχρώσεις, προσφέροντας την τέλεια επιλογή για κάθε γυναίκα και κάθε στιγμή. Αποτελώντας ωδή στην πρωτοποριακή ιδέα της κ. Estée Lauder να δωρίζει κραγιόν έτσι ώστε να προσελκύσει νέους καταναλωτές στα καταστήματα, πολλά νέα καταστήματα Estée Lauder σε όλο τον κόσμο συχνά χαρίζουν κραγιόν ως δώρο σε νέους πελάτες ακόμη και σήμερα.
1964, η Estée Lauder μετέτρεψε τα compact σε συλλεκτικά αντικείμενα
Το 1964, η Estée Lauder παρουσίασε το πρώτο της compact solid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας Youth-Dew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο Golden Alligator Reusable Compact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Τα compact έγιναν συλλεκτικά αντικείμενα και το compact Golden Alligator πωλείται ακόμα και σήμερα. Από παραδοσιακά cameo, art-deco σχέδια, μέχρι ιδιαίτερες φιγούρες από στρας, τίποτα δεν αντιπροσωπεύει την κληρονομιά της Estée Lauder όπως αυτά τα πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα.
Κάθε περίοδο εορτών, μια νέα έκδοση compact έργων τέχνης αποκαλύπτεται καθιστώντας τη συλλογή σπάνιων compact πάθος για πολλούς λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερα από 1.700 compact στην παρακαταθήκη του Ομίλου Estée Lauder Companies με νέα σχέδια να συνεχίζουν να λανσάρονται κάθε χρόνο.
1982, η Estée Lauder μετεξέλιξε την περιποίηση της επιδερμίδας σε επανόρθωση της επιδερμίδας
Το 1982, η κυκλοφορία του Night Repair άλλαξε την έννοια της περιποίησης της επιδερμίδας, σε επανόρθωση της επιδερμίδας. Ήταν ο πρώτος ορός επανόρθωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας στη βιομηχανία της ομορφιάς και το πρώτο προϊόν ομορφιάς που περιείχε υαλουρονικό οξύ. Κάθε χαρακτηριστικό του προϊόντος ήταν μοναδικό – η ελαφριά υφή, η σύνθεση, η τεχνολογία– παραμένοντας έτσι μέχρι σήμερα. O θρυλικός ορός Advanced Night Repair, αποτελεί πλέον ένα κλασικό προϊόν ομορφιάς.
Σήμερα, το εμβληματικό «μικρό καφέ μπουκάλι» με το σταγονόμετρο, εμπνευσμένο από συσκευασίες φαρμακείου, είναι ένα θρυλικό προϊόν. Το πολυπόθητο Advanced Night Repair παραμένει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και ένα από τα πιο αγαπημένα στην ιστορία της μάρκας.
Γυναίκες όλων των ηλικιών σε όλο τον κόσμο ορκίζονται στον Advanced Night Repair, στη δύναμή που έχει να διορθώνει την εμφάνιση από τα σημάδια της γήρανσης και των ατελειών, βοηθώντας την επιδερμίδα να καταπολεμά τις περιβαλλοντικές επιθέσεις, βοηθώντας έτσι στην πρόληψη μελλοντικής φθοράς της επιδερμίδας.
Η σύνθεση έχει εξελιχθεί μόνο 4 φορές στα 38 χρόνια της ιστορίας της, με κάθε νέα σύνθεση να προέρχεται από καινοτόμες έρευνες στο χώρο της περιποίησης της επιδερμίδας. Το 2020, εμπνευσμένη από μια νέα ανακάλυψη στον επιστημονικό τομέα της Επιγενετικής, η Estée Lauder παρουσίασε το Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex— για γρήγορη ορατή επανόρθωση και Δύναμη Νεανικής-Αναγέννησης.
Το προσωπικό άγγιγμα της Estée Lauder
Δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Estée Lauder πραγματοποιούσε καμπάνιες από στόμα σε στόμα. Το μότο της ήταν «Telephone, Telegraph, Tell a Woman». Πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα τα διέδιδαν και στον περίγυρο τους. Πάντα ήθελε να δημιουργεί προσωπικές σχέσεις και να συνεργάζεται απευθείας με τις πελάτισσές της, να απαντά στις ερωτήσεις τους, να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις και να βλέπει τα πρόσωπά τους να φωτίζονται από τη διαφορά που θα μπορούσε να κάνει ένα νέο μακιγιαζ ή κάποιο προϊόν στην εμφάνισή τους – αλλά και στην αυτοπεποίθηση τους. Πίστευε πως για να πραγματοποιήσεις μια πώληση, έπρεπε να αγγίξεις την καταναλώτρια, να της δείξεις τα αποτελέσματα στο πρόσωπό της και να της εξηγήσεις τα προϊόντα.
Η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές σε πολλαπλά επίπεδα, παρέχοντας πάντα την υψηλή, εξατομικευμένη εμπειρία η οποία παραμένει στον πυρήνα του DNA της μάρκας.
Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder διαθέτει μια omni-channel προσέγγιση καταναλωτών τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο, με νέες τεχνολογίες και εφαρμογες όπως το iMatch™ Virtual Skin Analysis της Estée Lauder, το iMatch™ Virtual Shade Expert, το Lip Virtual Try-On και το Live Video Chat Beauty Consultation.