Πώς θα έμοιαζε το Singin’ in the rain στο 2020; Η γιορτινή καμπάνια του Burberry έχει την πιο cool απάντηση
Έχουν περάσει σχεδόν 70 χρόνια από τότε που ο θρυλικός Τζιν Κέλι χόρευε ανέμελος κλακέτες στη βροχή με μια ομπρέλα, δημιουργώντας μία από τις πιο εμβληματικές σκηνές στην ιστορία του σινεμά, αλλά και του μιούζικαλ σαν είδος.
Το Singing in the Rain παραμένει ένα από τα διασημότερα μιούζικαλ όλων των εποχών και ένα από τα λίγα τραγούδια που είναι άμεσα αναγνωρίσιμα ακόμη και σε όσους δεν έχουν δει την ταινία.
Συνδυάζοντας την ιστορική ταινία με μια φρέσκια, προσγειωμένη στο σήμερα ματιά, ο Riccardo Tisci, στο τιμόνι του οίκου Burberry εμπνεύστηκε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια που είναι ο ορισμός του cool.
Ανάμεσα σε τεράστιες χιονόμπαλες και κομμάτια πάγου που πέφτουν από τον ουρανό, μια ομάδα χορευτών ζωντανεύει τους δρόμους του Λονδίνου φορώντας απίστευτα stylish ρούχα street αισθητικής του οίκου -η τέλεια απόδειξη του πόσο ευέλικτα είναι στην πραγματικότητα!
Δείτε το βίντεο!