«Επιχείρηση Κιμάς»: Ο Κόλιν Φερθ μας μεταφέρει στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
Αυτή την εβδομάδα, η «Πύρινη Οργή» του Στίβεν Κινγκ επιστρέφει, ο Κόλιν Φερθ ηγείται της «Επιχείρησης Κιμάς» του Τζο Μάντεν, ο Αλεξέι Γκέρμαν Τζούνιορ υπογράφει μια αιχμηρή πολιτική σάτιρα για το ανελεύθερο καθεστώς, που επικρατεί στη Ρωσία και ο υπέροχος Πιέρ Νινέ πρωταγωνιστεί σε ένα καθηλωτικό θρίλερ Μade in France.
Επιχείρηση Κιμάς (Operation Mincemeat)
Σκηνοθεσία: Τζον Μάντεν
Παίζουν: Κόλιν Φερθ, Μάθιου Μακφέιντεν, Κέλι Μακντόναλντ, Πενέλοπε Γουίλτον, Τζόνι Φλιν, Τζέισον Άιζακς, Μαρκ Γκάτις
Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=j-YtBqe8c8E&feature=emb_logo
Περίληψη: Η απίστευτη ιστορία δύο πρακτόρων της Μυστικής Υπηρεσίας κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που έσωσαν χιλιάδες ζωές, στήνοντας τη μεγαλύτερη εξαπάτηση όλων των εποχών.
Ο Τζο Μάντεν μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την «Επιχείρηση Κιμάς», κατά την οποία δύο πράκτορες της Μυστικής Υπηρεσίας άλλαξαν τον ρου της Ιστορίας, επιστρατεύοντας τον πιο ανορθόδοξο κατάσκοπο: έναν νεκρό.
Καθώς οι Σύμμαχοι προετοιμάζονταν να εισχωρήσουν στην κεντρική Ευρώπη το 1943, έψαχναν απεγνωσμένα να βρουν έναν τρόπο να αποφύγουν τη σφαγή των στρατευμάτων τους από τα γερμανικά τάγματα, που συγκεντρώνονταν στη Νότιο Ιταλία. Έτσι καταστρώθηκε ένα ασύλληπτο σχέδιο, που παραπλάνησε τους Ναζί και τους έκανε να πιστέψουν ότι ο στόχος είναι η Ελλάδα, και όχι η Σικελία.
Ο Γιούεν Μόνταγκιου και ο Τσαρλς Κολμόλντλεϊ είχαν την ευθύνη αυτού του παράτολμου σχεδίου, που έμεινε γνωστό ως η πλέον απρόσμενη στρατηγική αποπροσανατολισμού του αντιπάλου. Στόχος τους ήταν να βρουν ένα πτώμα και να του δώσουν μια πλαστή ταυτότητα. Ο υποτιθέμενος ειδικός απεσταλμένος, που δήθεν έχασε τη ζωή του σε αεροπορικό δυστύχημα στη Μεσόγειο, στην πραγματικότητα ήταν ένας άστεγος. Το δικό του πτώμα λοιπόν άφησαν να επιπλέει κοντά σε μία ακτή της ουδέτερης Ισπανίας, ξέροντας ότι θα το περισυνέλλεγαν πράκτορες των Ναζί. Στον χαρτοφύλακά του, οι Βρετανοί πράκτορες είχαν βάλει απόρρητα έγγραφα, που υποδείκνυαν ότι οι Σύμμαχοι θα αποβιβάζονταν στην Ελλάδα, γνωρίζοντας πως οι λανθασμένες πληροφορίες θα έφταναν κατευθείαν στο Βερολίνο. Το σχέδιο αυτό που αναχαίτισε την ορμή του Χίτλερ και έκρινε την εξέλιξη του πολέμου συνελήφθη από τον Ίαν Φλέμινγκ, τον διάσημο συγγραφέα τουΤζέιμς Μποντ.
Ο έμπειρος Τζον Μάντεν (« Ερωτευμένος Σαίξπηρ») βασίζεται στο best-seller του Μπεν Μακιντάιρ «Operation Mincemeat: The true spy story that changed the course of World War II» και κατανοώντας απόλυτα ότι σε αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση η πραγματικότητα έχει ξεπεράσει τη φαντασία, ακολουθεί τον δρόμο ενός κατασκοπικού θρίλερ περισσότερο στα χνάρια του Τζον Λε Καρέ, βάζοντας τον Φλέμινγκ σε ρόλο αφηγητή, υπονοώντας με έναν τρόπο ότι όλη αυτή ιστορία προφανώς τον ενέπνευσε για τη μετέπειτα συγγραφική του καριέρα.
Με απροσδόκητο πικρό χιούμορ, που δεν θα περίμενε κανείς από μια ταινία για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Μάντεν ξεδιπλώνει τις αθέατες πλευρές των συρράξεων, αυτές που στήνονται σε υπόγεια και γραφεία, και αξιοποιώντας ένα εκπληκτικό μωσαϊκό χαρακτήρων, που ο καθένας έχει τις δικές του ρωγμές, μπλέκει την ιστορική αλήθεια, χωρίς να τον ενδιαφέρει τόσο να μείνει απόλυτα πιστός στα παράπλευρα γεγονότα - τις προσωπικές ιστορίες των πρωταγωνιστών δηλαδή- με τον μύθο, παραδίδοντας ένα άρτιο βρετανικό δράμα εποχής.
Κατ’ οίκον Περιορισμός (Delo/House Arrest)
Σκηνοθεσία: Αλεξέι Γκέρμαν Τζούνιορ
Παίζουν: Μεράμπ Νινίτζε, Ρόζα Καιρούλινα
Περίληψη: Ένας καθηγητής πανεπιστημίου κριτικάρει τη δημοτική αρχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όμως τελικά βρίσκεται o ίδιος κατηγορούμενος για διασπάθιση δημόσιου χρήματος και μπαίνει σε κατ’ οίκον περιορισμό. Παρά την ενοχλητική αστυνομική επιτήρηση και τους εκβιασμούς, την προδοσία γνωστών του και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των ΜΜΕ, εκείνος παραμένει σταθερός στις απόψεις του και αρνείται να ζητήσει συγγνώμη. Καθώς η ημερομηνία της δίκης του πλησιάζει, έχει άραγε πιθανότητες να κερδίσει σε αυτή τη μάχη μεταξύ Δαυίδ και Γολιάθ;
Μια καφκική σάτιρα ενάντια στο καθεστώς που επικρατεί στη Ρωσία, η οποία παρουσιάστηκε στο τελευταίο Φεστιβάλ Καννών στο επίσημο πρόγραμμα Un Certain Regard.
Ο Νταβίντ Οκαλάντζε, καθηγητής πανεπιστημίου, λέει δημόσια αυτό που ξέρουν όλοι: ότι ο δήμαρχος της πόλης του είναι διεφθαρμένος. Τελικά όμως αντί να κινητοποιήσει την έρευνα των Αρχών και τους συμπολίτες του, κατηγορείται για υπεξαίρεση και μπαίνει σε κατ’ οίκον περιορισμό. Μέσα στο διαμέρισμά του δέχεται τις επισκέψεις της δικηγόρου, μιας δυναμικής γυναίκας, που υφίσταται ενδοοικογενειακή βία και φυλετικές διακρίσεις,της μητέρας του, που έχει ζήσει μια άλλη Ρωσία και τον συμβουλεύει να συμβιβαστεί, της πρώην συζύγου του, αλλά και του αστυνομικού επιθεωρητή, με τον οποίο αναπτύσσει μια ιδιαίτερα σχέση. Σταθερός στις απόψεις του ο Νταβίντ αρνείται να δηλώσει ένοχος, προκειμένου να δικαστεί με αναστολή, οδηγείται στα όριά του, δέχεται επιθέσεις από γείτονες και γνωστούς, όμως είναι αποφασισμένος να τα βάλει με το «τέρας», διεκδικώντας μια κάποια δημοκρατία μέσα σε ένα σύστημα απόλυτα ελεγχόμενο και σαθρό. Κι ενώ η μέρα της δίκης του πλησιάζει, οι αντοχές του δοκιμάζονται και η μοίρα τού παίζει παράξενα παιχνίδια.
Ο Γκέρμαν τζούνιορ, γιος του μεγάλου Αλεξέι Γκέρμαν, βάζει στο μικροσκόπιο τη Ρωσία του Πούτιν και τον τρόπο που «δουλεύουν» τα πράγματα σε ένα ανελεύθερο καθεστώς και φτιάχνει μια μαύρη πικρή σάτιρα, για το δικαίωμα, αλλά και το τίμημα της επιλογής. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ο πατέρας του λογοκρίθηκε βάναυσα από το σοβιετικό καθεστώς, και ο Γκέρμαν με μια σύγχρονη ιστορία έρχεται να μας υπενθυμίσει πως όλα τελικά επαναλαμβάνονται με τρομαχτική ακρίβεια.
Μέσα στους τέσσερις τοίχους του διαμερίσματος του Νταβίντ, τη δράση αναλαμβάνουν οι διάλογοι του κεντρικού ήρωα με τους επισκέπτες του, μέσα από τους όποιους ο Γκέρμαν επιδέξια καταγράφει την διαδρομή της Ρωσίας, ενώ δεν λείπουν και οι αναφορές σε σημαντικούς διανοητές, όπως ο Σαρτρ, ή η ποιήτρια Άννα Αχμάτοβα, και οι λεπτές αλληγορίες. Οξυδερκής και πνευματώδης, ο Ρώσος δημιουργός στοχάζεται πάνω στην ελευθερία και τις θυσίες που ένας σκεπτόμενος άνθρωπος πρέπει να κάνει για να την υπερασπιστεί, ενώ ταυτόχρονα αναρωτιέται, αν πραγματικά μπορεί να υπάρξει κάθαρση και ουσιαστική αλλαγή.
Πύρινη οργή (Firestarter)
Σκηνοθεσία: Κιθ Τόμας
Παίζουν: Ζακ Έφρον, Ράιαν Κίρα Άρμστρονγκ, Σίντνεϊ Λέμον, Κέρτγουντ Σμιθ και Τζον Μπίζλι, Μάικλ Γκρέιαϊζ, Γκλόρια Ρούμπεν
Περίληψη: Ένα νεαρό κορίτσι με εξαιρετικές πυροκινητικές δυνάμεις αγωνίζεται να προστατεύσει την οικογένειά της και τον εαυτό της από μια κυβερνητική υπηρεσία.
Μια νέα διασκευή του κλασικού θρίλερ του Στίβεν Κινγκ, που είδαμε για πρώτη φορά το 1984 από τον Μαρκ Λέστερ με πρωταγωνίστρια τη νεαρή τότε Ντρου Μπάριμορ, αυτή τη φορά από τους παραγωγούς της ταινίας «Ο Αόρατος Άνθρωπος», με τη μουσική του θρυλικού Τζον Κάρπεντερ.
Η Τσάρλι είναι ένα ιδιαίτερο κορίτσι με μια παράξενη ικανότητα: μπορεί μόνο με τη σκέψη της να ανάψει φωτιές. Οι γονείς της, ο Άντι και η Βίκυ, χρόνια ζουν σαν κατατρεγμένοι, προσπαθώντας να προφυλάξουν την κόρη τους, που ακόμα δεν μπορεί να διαχειριστεί την τρομακτική της δύναμη. Μια οργάνωση όμως χρειάζεται τη μικρή Τσάρλι προκειμένου να τη χρησιμοποιήσει ως όπλο. Τότε, ο Άντι θα πρέπει να κάνει τα πάντα για να προστατεύσει την κόρη του, από έναν σκοτεινό πράκτορα, που βρίσκεται στο κατόπι τους.
Ο Κινγκ έγραψε το ομώνυμο βιβλίο του το 1980 και ο Κιθ Τόμας με τους παραγωγούς του σκέφτηκαν ότι οι θαυμαστές του μετρ του τρόμου θα ήθελαν να δουν ένα σύγχρονο remake με κάποιες νέες προσθήκες. Στην πραγματικότητα, όμως δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να επαναλαμβάνουν άνευρα μια ήδη γνωστή ιστορία, χωρίς καν να μπουν στον κόπο να εμβαθύνουν στους χαρακτήρες και στα κίνητρά τους, ούτε φυσικά στους συμβολισμούς του Κινγκ. Έτσι απλώςπαραθέτουν γεγονότα, επιστρατεύοντας κλισέ και στερεότυπα παραδόξως όχι των horror films, αλλά των οικογενειακών δραμεντί, που φλερτάρουν με το μελόδραμα και τελικά το μόνο που προκαλεί μια κάποια ανατριχίλα σε αυτή την ανούσια μεταφορά είναι η θέα των καμένων σωμάτων από τα μάτια της χαριτωμένης πρωταγωνίστριας.
Το κορίτσι με το βραχιόλι (La Fille au Bracelet)
Σκηνοθεσία: Στεφάν Ντεμουστιέ
Παίζουν: Μελίσα Γκουέρς, Ρόσντι Ζεμ, Αναΐς Ντεμουστιέ, Κιάρα Μαστρογιάνι, Ανί Μερσιέ
Περίληψη: Μία έφηβη βρίσκεται ξαφνικά κατηγορούμενη για τον βίαιο θάνατο της καλύτερης φίλης της. Παρόλο που τα στοιχεία εις βάρος της δεν είναι ισχυρά, εκείνο που προβληματίζει το δικαστήριο, αλλά και τους γονείς της νεαρής, είναι η παντελώς ψυχρή, έως και αδιάφορη στάση της.
Δικαστικό δράμα του Στεφάν Ντεμουστιέ, βραβευμένο με Σεζάρ διασκευασμένου σεναρίου.
Η δεκαεξάχρονη Λιζ περνάει τη μέρα σε μια ειδυλλιακή παραλία μαζί με την οικογένειά της, όταν καταφτάνει η αστυνομία και τη συλλαμβάνει για τον φόνο της καλύτερής της φίλης. Δυο χρόνια μετά, κι ενώ βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό στο πατρικό της, φορώντας ηλεκτρονικό βραχιολάκι επιτήρησης, προετοιμάζεται για την επικείμενη δίκη της. Ο πατέρας της παρακολουθεί αγχωμένος κάθε της κίνηση, ενώ η μητέρα της έχει πάρει τις αποστάσεις της και αρνείται να παραστεί στο δικαστήριο. Ορισμένα στοιχεία είναι εναντίον της Λιζ, αλλά δεν είναι αρκετά για να στοιχειοθετηθεί εις βάρος της ετυμηγορία. Αντίθετα, αυτό που την κάνει να μοιάζει περισσότερο ένοχη είναι η συμπεριφορά της: ψύχραιμη έως και απαθής δημιουργεί αμφιβολίες στον περίγυρό της. Είναι τελικά ένοχη, ή μήπως έχει επιλέξει αυτή τη στάση, επειδή η προσωπική της ζωή είναι το μόνο στοιχείο που έχει στα χέρια της η κατηγορούσα αρχή;
Βασισμένος στο αργεντίνικο δράμα «Η κατηγορούμενη» (2018) του Γκονζάλο Τομπάλ, ο Ντεμουστιέ διαφοροποιείται αισθητικά από το λατινοαμερικάνικο ταμπεραμέντο του συναδέρφου του και περιορίζει τις μελοδραματικές εντάσεις του οικογενειακού δράματος, εμμένοντας περισσότερο στο ψυχολογικό θρίλερ. Έτσι το παρελθόν παρουσιάζεται μόνο μέσα από μικρά φλας μπακ την ώρα της δίκης, ενώ ο βασικός του άξονας δεν είναι να βρει ποιος έκανε το έγκλημα, αλλά να διερευνήσει την ενοχή, ή την αθωότητα της Λιζ. Ταυτόχρονα, με κριτική ματιά στέκεται απέναντι στο δικαστικό σύστημα και την κοινή γνώμη, που χρησιμοποιεί την ελεύθερη σεξουαλική ζωή της νεαρής έφηβης ως επιβαρυντικό στοιχείο, στηλιτεύοντας έμμεσα τον συντηρητισμό μιας κοινωνίας, που δεν ανέχεται οποιονδήποτε δεν υπακούει στις δικές της νόρμες.
Στιβαρός και χωρίς εξάρσεις, ο Ντεμουσιέ εστιάζει περισσότερο στο πώς εμείς κρίνουμε, βάζοντάς μας τελικά αντιμέτωπους με την προσωπική μας ηθική αλλά και λογική, χωρίς να παίρνει το μέρος καμίας πλευράς, γεγονός που αναγκάζει τον θεατή να γίνει αυτός τελικά ο δικαστής μιας σωρείας κοινωνικών ιδεοληψιών.
Το μαύρο κουτί (Bοîte Noire/Black Box)
Σκηνοθεσία: Γιαν Γκοζλάν
Παίζουν: Πιερ Νινέ, Λου ντε Λαάζ, Αντρέ Ρισολιέ
Περίληψη: Ο Ματιέ, ένας νέος ταλαντούχος αναλυτής μαύρων αεροπορικών κουτιών, καλείται να βρει την αιτία συντριβής ενός ολοκαίνουριου αεροσκάφους, όταν οι Αρχές αποφασίζουν να κλείσουν την υπόθεση. Σίγουρος εκείνος πως κάτι άλλο κρύβεται πίσω από το ατύχημα προσπαθεί να βρει αποδείξεις.
Ένα καθηλωτικό ψυχολογικό θρίλερ με πολιτικές διαστάσεις, ακατάλληλο για όσους φοβούνται τα αεροπλάνα.
Ο Ματιέ Βασέρ, ένας από τους πιο ταλαντούχους τεχνικούς της Διεύθυνσης Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας, ερευνά τη συντριβή ενός αεροσκάφους. Πρόκειται για σφάλμα πιλότου, τεχνική βλάβη, ή τρομοκρατική ενέργεια; Κι ενώ οι ανώτεροί του μοιάζουν βέβαιοι ότι πρόκειται για μια επίθεση τζιχαντιστών και βιάζονται να κλείσουν την υπόθεση ο υπερευαίσθητος στους ήχους Ματιέ, που ήθελε να γίνει πιλότος, αισθάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά. Αποφασισμένος να μάθει την αλήθεια, αλλά και να ανακαλύψει τι συνέβη στον έτερο τεχνικό και καλό του συνάδερφο Πολόκ που έχει εξαφανιστεί μυστηριωδώς, επιδίδεται σε έναν αγώνα δρόμου. Όλοι όμως, ακόμα και η γυναίκα του, είναι εναντίον του. Στα μάτια τους, ο Mατιέ είναι ένας εμμονικός με απωθημένα, ή μήπως μια ενοχλητική απειλή, που μπορεί να τους ξεσκεπάσει;
Ο Γιαν Γκονζάλ μάς εισαγάγει στον άγνωστο κόσμο της ανάλυσης των μαύρων κουτιών, κάνοντάς στην ουσία πρωταγωνιστές τους ήχους. Μέσα από αυτούς, ο Ματιέ αρχίζει να συνειδητοποιεί με τη λογική και το ένστικτο ου ότι κάτι δεν πάει καλά. Αρνούμενος να αποδεχτεί την παράνοια μιας γενικότερης ισλαμοφοβίας, που η αεροπορική εταιρεία θέλει νε εκμεταλλευτεί, μπαίνει στα άδυτα της πτήσης, φτιάχνοντας μέσα στο μυαλό του δικές του προσομοιώσεις, που θα τον οδηγήσουν στην πραγματική αιτία της συντριβής.
Έτσι αναλαμβάνει τον ρόλο ενός ντετέκτιβ, που είναι αποφασισμένος να φτάσει ως το τέλος, χωρίς να υπολογίζει το κόστος. Ακολουθώντας τη δική του διαδρομή, ο Γκονζάλ χτίζει λεπτό το λεπτό το σασπένς, εκμεταλλευόμενος τις συνεχείς ανατροπές και τα σεναριακά twists, αλλά και την εξαιρετική ερμηνεία του Πιερ Νινέ, και στήνει ένα ενδιαφέρον whodunnit, που δεν στερείται συναισθηματικών συγκρούσεων και πολιτικής σκέψης.
Οι γείτονες από πάνω (Sentimental)
Σκηνοθεσία: Σεσκ Γκέι
Παίζουν: Μπελέν Κουέστα, Χαβιέρ Κάμαρα, Αλμπέρτο Σαν Χουάν, Γκριζέλντα Σισιλιάνι
Περίληψη: Ένα παντρεμένο ζευγάρι σε τέλμα δέχεται μια απρόσμενη πρόκληση από τους ερωτευμένους και σεξουαλικά ενεργούς γείτονες του από πάνω διαμερίσματος, που θα δημιουργήσει μια σειρά από παρεξηγήσεις.
Ισπανική κωμωδία από τον σκηνοθέτη του «Τρούμαν», Σεσκ Γκέι, βασισμένο σε ένα δικό του επιτυχημένο θεατρικό έργο.
Ο Χούλιο και η Άνα είναι ζευγάρι για πάνω από δεκαπέντε χρόνια. Η σχέση τους περνάει κρίση, η ερωτική τους ζωή έχει πεθάνει προ πολλού και οι καυγάδες έχουν γίνει η καθημερινότητά τους. Ένα βράδυ, η Άνα καλεί στο σπίτι τους γείτονες του πάνω διαμερίσματος, που με τις σεξουαλικές τους περιπτύξεις αναστατώνουν την πολυκατοικία. Οι παθιασμένες τους κραυγές συχνά αποτελούν πηγή έντασης για τον Χούλιο και την Άνα, ίσως από ζήλια... Αυτό το μοιραίο βράδυ, οι γείτονες με αφορμή μια ασυνήθιστη πρόταση – που όλοι καταλαβαίνουμε από τα πρώτα λεπτά ποια είναι- θα προκαλέσουν ένα συναισθηματικό τσουνάμι.
Ο Γκέι μέσα από μια αστική κωμωδία δωματίου έχει ως πρόθεση να εξετάσει τις συζυγικές σχέσεις, που φθείρονται από τον χρόνο και τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Το πρόβλημα σε αυτή τη συνάντηση, που από την αρχή μοιάζει προδιαγεγραμμένη, είναι πως αφήνει τους ήρωές του να αναλώνονται σε ανούσιες συζητήσεις για ώρα, πριν πραγματικά μπουν στην «αρένα». Έτσι το πρώτο μέρος κυλάει αδιάφορα, με κάποιες χαριτωμένες ατάκες εν αναμονή μιας αναμενόμενης, πλην όμως απαραίτητης έκρηξης, που όταν τελικά συμβαίνει στερείται δραματουργικής έντασης, αν και το κουαρτέτο των ηθοποιών την υποστηρίζουν με ειλικρίνεια και γουντιαλενικό στυλ.
Επαναπροβολή:
Ο Ήρωας (Nayak: The Hero)
Σκηνοθεσία: Σατγιαζίτ Ράι
Παίζουν: Ουτάμ Κουμάρ, Μπίρεσβαρ Σεν, Σαρμίλα Ταγκόρ
Περίληψη: Ένας μεγάλος κινηματογραφικός σταρ ταξιδεύει με το τρένο από τη Βεγγάλη στο Νέο Δελχί για την παραλαβή ενός βραβείου. Στη διαδρομή θα συναντήσει μια σειρά από χαρακτήρες, οι οποίοι θα τον κάνουν να αναρωτηθεί για την αξία των προσωπικών, αλλά και καλλιτεχνικών επιλογών του.
Δραματική ταινία του 1969 σε σκηνοθεσία του Σατιατζίτ Ράι.
Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από έναν σταρ της κινηματογραφικής βιομηχανίας της Βεγγάλης σε ένα εικοσιτετράωρο ταξίδι με τρένο από την Καλκούτα στο Δελχί, για να παραλάβει ένα εθνικό βραβείο υποκριτικής. Εκεί συναντά μια νεαρή και ελκυστική δημοσιογράφο, που τον παρασύρει σε μια συνέντευξη, στην οποία καταλήγει να αποκαλύψει τα λάθη, τις ανασφάλειες, τα μυστικά και την προσωπική διαφθορά του. Πίσω από όλη την αλαζονική όψη του δημοφιλούς σταρ, κρύβεται ένας βαθιά ταραγμένος και μοναχικός άνθρωπος, που έχει ανάγκη από αγάπη, ενώ η ιστορία της ζωής του αποκαλύπτεται σταδιακά μέσα από επτά αναδρομές και δύο όνειρα.
Η ταινία κέρδισε το Εθνικό Βραβείο Κινηματογράφου Καλύτερης Ταινίας Μεγάλου Μήκους στη Βεγγάλη, καθώς και αρκετά διεθνή βραβεία. Θεωρείται ένας κομψός διάλογος για την τέχνη, τη φήμη και τη μετάνοια από έναν από τους πιο οξυδερκείς παραγωγούς ταινιών του παγκόσμιου κινηματογράφου.