Ο έρωτας της Τζέλλας και του Φίνου ήταν κεραυνοβόλος. Εκείνος την πρωτοαντίκρισε στο πάλκο και μαγεύτηκε. Μέτα από δύο χρόνια θυελλώδους σχέσης, εξαιτίας διάφορων γεγονότων που δεν είχαν να κάνουν με το πώς αισθανόταν ο ένας για τον άλλον, οδηγήθηκαν σε έναν ολιγόμηνο χωρισμό, για να σμίξουν ξανά και να μείνουν μαζί έως το τέλος. Μάλιστα, η Τζέλλα βοήθησε τον Φιλοποίμενα να αποκαταστήσει τις σχέσεις του με τον πατέρα του.
Το 1939, ο Φίνος με τους συνεργάτες του ίδρυσαν στο Καλαμάκι την κινηματογραφική εταιρεία «Ελληνικά Κινηματογραφικά Στούντιο» (ΕΚΣ), με σκοπό να γυρίσουν την ταινία το «Τραγούδι του Χωρισμού». Τότε, η Τζέλλα αποφάσισε να σταματήσει τις καλλιτεχνικές της εμφανίσεις και να αφοσιωθεί πλήρως στον άνδρας της και στο όραμά του.
Από το να κάνει χρέη μακιγιέζ, μέχρι να δοκιμάζουν μαζί τα ηχοληπτικά του μηχανήματα με την φωνή της, η Τζέλλα έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι της για να βοηθήσει τον αγαπημένο της. Δυστυχώς η ταινία – που ήταν η πρώτη σύγχρονη ομιλούσα, επεξεργασμένη σε ελληνικά εργαστήρια – απέτυχε εισπρακτικά και ο Φίνος απογοητεύτηκε πολύ. Η Τζέλλα όμως δεν το έβαλε κάτω.
Όταν ξεκίνησε Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος, ο Φίνος μαζί με κάποιους φίλους συγκρότησε ένα συνεργείο λήψεων επικαίρων στο Αλβανικό Μέτωπο. Όταν όμως ήρθαν στην Ελλάδα οι Γερμανοί Ναζί, δεν άργησαν να επιτάξουν τα φιλμ από το Μέτωπο και να καταστρέψουν ολόκληρο το στούντιο στο Καλαμάκι. Ούτε όμως κι αυτό το τραγικό γεγονός δεν έκαμψε το ζευγάρι.
Το 1942, εν μέσω πείνας και δυστυχίας, ο Φιλοποίμην και η Τζέλλα νοίκιασαν ένα κτίριο στην οδό Στουρνάρα, που έμελλε να γίνει το «σπίτι» τους. Εκεί γεννήθηκε και το θρυλικό και διαχρονικό σήμα της Φίνος Φιλμ. Παρόλο που η σχέση τους μετρούσε ήδη δέκα χρόνια, δεν το αποφάσιζαν να παντρευτούν, γιατί πάντα ήταν απασχολημένοι και δεν είχαν χρόνο για γάμους και δεξιώσεις.