Διπλή διάκριση για το e-shop atticabeauty.gr στα e-volution awards 2019 | 0 bovary.gr
Διπλή διάκριση για το e-shop atticabeauty.gr στα e-volution awards 2019 | 0 bovary.gr
ATTICA BEAUTY

Διπλή διάκριση για το e-shop atticabeauty.gr στα e-volution awards 2019


Στην τελετή απονομής των e-volution awards 2019 που διοργάνωσε στις 12 Δεκεμβρίου το Marketing Week και η Boussias Communications, το atticabeauty.gr, το επίσημο beauty e-shop των πολυκαταστημάτων attica, διακρίθηκε με το υψηλότερο βραβείο στην κατηγορία Best in Pharma, Health & Beauty, ενώ απέσπασε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Προσωποποιημένες Υπηρεσίες.

Με τη συνδιοργάνωση του Eltrun και έχοντας την αιγίδα του GR.E.CA, τα e-volution awards έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση της ελληνικής αγοράς ως τα απόλυτα βραβεία κύρους και η διάκριση σε αυτά αποτελεί παράσημο για κάθε συμμετέχοντα.

Λίγα λόγια για το https://www.atticabeauty.gr/

Με έντονη ψηφιακή παρουσία στο χώρο της ομορφιάς, το atticabeauty.gr, το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών των πολυκαταστημάτων attica, σχεδιάστηκε από την ATCOM και «γράφει» ήδη 2 χρόνια λειτουργίας. Το beauty e-shop αφουγκράζεται τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού και συνεχίζει να αναβαθμίζει την προσφερόμενη εμπειρία του, παρέχοντας παράλληλα υψηλού επιπέδου προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες.

Πλήρως εναρμονισμένο με τους επιχειρηματικούς στόχους και την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, το site είναι μοντέρνο, πλήρως responsive και σχεδιασμένο σύμφωνα με τις βέλτιστες αρχές User Experience και Usability. Υιοθετώντας καθαρά layouts με ανοιχτόχρωμα backgrounds και κλασικά fonts, διαθέτει εκλεπτυσμένο και μοντέρνο look and feel που αποπνέει έναν αέρα κομψότητας, πολυτέλειας και διαχρονικότητας, αντανακλώντας την εξέχουσα ποιότητα του brand. Παράλληλα η φιλοσοφία customer first στην οποία βασίστηκε η υλοποίησή του, διευκολύνει κάθε δυνατότητα αλληλεπίδρασης του χρήστη με το brand.

Η στρατηγικά δομημένη αρχιτεκτονική της πληροφορίας, με λειτουργική ιεράρχηση των προϊόντων, οργάνωση σε ενότητες και ενσωμάτωση μενού και έξυπνων φίλτρων, προωθεί την εύκολη, ενστικτώδη πλοήγηση και διευκολύνει τον πελάτη σε όλο το ψηφιακό του ταξίδι εντός του site, από την αναζήτηση προϊόντων, έως την επιτυχημένη ολοκλήρωση της αγοράς.
Αντιμετωπίζοντας τους χρήστες και πελάτες του e-shop ως μεμονωμένες προσωπικότητες και απευθυνόμενοι στον καθένα ξεχωριστά, το atticabeauty.gr προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού λογαριασμού. Μέσα από αυτόν, ο χρήστης χτίζει το καταναλωτικό του προφίλ, ορίζει τις προτιμήσεις του, ενώ έχει ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών του.

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, στην ενότητα «Το Προσωπικό μου Προφίλ» των ρυθμίσεων λογαριασμού, ο χρήστης μπορεί να ορίσει συγκεκριμένα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την επιδερμίδα, τα μαλλιά, το είδος προϊόντων ομορφιάς που χρησιμοποιεί, τα αγαπημένα του brands καλλυντικών, καθώς και πληθώρα άλλων πληροφοριών, ώστε να μπορεί να επιλέξει εάν θέλει να λαμβάνει προσωποποιημένα μηνύματα και προτάσεις ομορφιάς, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Στο ανανεωμένο site ενσωματώνονται επίσης τα brand corners, σελίδες αφιερωμένες στα brands του e-shop, οι οποίες φιλοξενούν και προβάλλουν νέα προϊόντα και best sellers της συγκεκριμένης μάρκας, ενώ παράλληλα εκφράζουν τη φιλοσοφία της και προσφέρουν στον χρήστη σχετικό περιεχόμενο, βίντεο, φωτογραφικό υλικό, χρήσιμα how-to’s και πολλές ακόμη πληροφορίες για το brand, λειτουργώντας ως ένα shop-in-shop. Επιπρόσθετα, το πλούσιο περιεχόμενο της ενότητας «Beauty Talks» είναι στη διάθεση των χρηστών και αποτελεί πηγή χρήσιμων άρθρων, πληροφοριών και tips ομορφιάς.

Την αγοραστική εμπειρία του χρήστη συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής δωρεάν δείγματος που θα λάβει μέσα από μία συλλογή προτάσεων προσαρμοσμένων στη φύση της παραγγελίας του (μηχανισμός Smart Sampling), καθώς και η αυτόματη προσθήκη δώρων (Free Gifts) με αγορές, όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις της παραγγελίας του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην 360 εμπειρία του χρήστη συμβάλει και η διαθεσιμότητα πολλαπλών τρόπων πληρωμής στο checkout, ενώ από το e-shop εξυπηρετούνται και τηλεφωνικές παραγγελίες.

Με τον πελάτη στο επίκεντρο και λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, το atticabeauty.gr, υλοποιημένο υπό τη λογική του responsiveness, προσαρμόζεται δυναμικά σε κάθε ανάλυση οθόνης, παρέχοντας βέλτιστη προσβασιμότητα και λειτουργικότητα στο σύνολό του σε οποιαδήποτε συσκευή (desktop, tablet & mobile). Εναρμονίζοντας απόλυτα τις προσδοκίες του αγοραστικού κοινού και τους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας, το atticabeauty.gr παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση με προσωποκεντρικό χαρακτήρα. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα έρχονται να επιβεβαιώσουν την επιτυχημένη στρατηγική του e-shop και αναδεικνύουν το atticabeauty.gr ως το πιο αγαπημένο ψηφιακό σημείο αναφοράς για την αγορά προϊόντων ομορφιάς.

Link: https://www.atticabeauty.gr/
Site production: ATCOM S.A.