Τα λογότυπα είναι συνδεδεμένα με τα σημερινά luxury labels και την αισθητική που τα χαρακτηρίζει.
Οι περισσότεροι και οι περισσότερες από εμάς ξέρουν ότι το διπλό G αναφέρεται στον οίκο Gucci, ενώ το κεφαλαίο F στον άλλο ιταλικό κολοσσό, τον οίκο Fendi.
Στα πλαίσια της αναβίωσης του στιλ περασμένων δεκαετιών και του ρετρό ύφους, η logomania είναι πιο έντονη από ποτέ.
Oι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας βλέπουν τα κομμάτια με το λογότυπό τους να ξεπουλάνε περισσότερο κι από τα νέα σχέδια.
Τα ready-to-wear ρούχα και αξεσουάρ των διασημότερων fashion brands εκτοξεύονται και oι σχεδιαστές ανανεώνουν το έμβλημά τους ή το συνδυάζουν με άλλα γνωστά σύμβολα προσδοκώντας ακόμα μεγαλύτερες εισπράξεις.
Επομένως, δεν πρέπει μας εκπλήσσει το γεγονός ότι και ο οίκος Balmain λανσάρει ένα νέο λογότυπο, το πρώτο μετά από 70 χρόνια, από τον creative director Olivier Rousteing και την συλλογή pre fall 2019.