Oχι πια στρινγκ, μόνο κιλότες της γιαγιάς -Η γαλλίδα που τις έκανε τέχνη
Η νέα γενιά των γυναικών ανακάλυψε την νέα τάση στα εσώρουχα στο πιο ασυνήθιστο μέρος. Την συρταριέρα της γιαγιάς.
Η νέα γενιά γυναικών, σύμφωνα με τους ΝΥ Times, προτιμά τα εσώρουχα που προσφέρουν απλότητα, απαλότητα, υγιεινή και όχι ένα κορδονάκι.
«Για τη γενιά των millenials είναι κουλ να φοράνε κανονικά εσώρουχα» δήλωσε η Bernadette Kissane, αναλύτρια της αγοράς εσωρούχων και πρόσθεσε «Πέρασε πια η εποχή των στριγνκ».
«Οι νεαρές γυναίκες ''αγκαλιάζουν'' το βρακάκι της γιαγιάς» δήλωσε η Erica Russo, διευθύντρια τμήματος εσωρούχων της Bloomingdale δηλώνοντας πως πράγματι έχει παρατηρηθεί μια στροφή στην επιχείρηση.
Δεν είναι μόνο οι αμερικάνες. Μια γαλλίδα, η Sarah Stagliano δημιούργησε το δικό της ατελιέ για γυναικεία εσώρουχα και σήμερα βρίσκεται στην κορυφή. Η μάρκα της λέγεται Henriette H και είναι μια ρομαντική και μυστηριώδης ηρωίδα, τόσο ερωτευμένη που θέλει να γράψει ακόμη και τα αρχικά του αγαπημένου της στο κιλοτάκι.
Τα υλικά της γαλλίδας είναι σικάτα και απόλυτα ραφιναρισμένα, οι γραμμές απλές ενώ κυριαρχεί στο εσώρουχο το φρου φρου της γιαγιάς.
Η ιδέα ξεκίνησε από ένα ταξίδι της σχεδιάστριας στην Ινδία και από τις εμπνεύσεις που της έδωσαν οι μεγάλοι έρωτες της ζωής της, όπως λέει η ίδια.
Τα εσώρουχα τυλίγονται σε αυτό το ρομαντικό και ντελικάτο πακέτο
«Η κιλότα της ερωτευμένης γυναίκας είναι η χάρη μια παλιάς δαντέλας όταν αυτή αναμειγνύεται με την μοντέρνα φαντασία μιας Παριζιάνας», δηλώνει.
Αλλά και το ατελιέ της γαλλίδας σχεδιάστριας είναι ο καθρέφτης των εσωρούχων που δημιουργεί: απλό, ρομαντικό και ποιητικό, αυτό ακριβώς που λείπει από τη ζωή μας!