Ο Balmain είναι ο τελευταίος οίκος που αλλάζει λογότυπο -Το νέο logo από τον Olivier Rousteing
Τα λογότυπα είναι συνδεδεμένα με τα σημερινά luxury labels και την αισθητική που τα χαρακτηρίζει.
Οι περισσότεροι και οι περισσότερες από εμάς ξέρουν ότι το διπλό G αναφέρεται στον οίκο Gucci, ενώ το κεφαλαίο F στον άλλο ιταλικό κολοσσό, τον οίκο Fendi.
Στα πλαίσια της αναβίωσης του στιλ περασμένων δεκαετιών και του ρετρό ύφους, η logomania είναι πιο έντονη από ποτέ.
Oι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας βλέπουν τα κομμάτια με το λογότυπό τους να ξεπουλάνε περισσότερο κι από τα νέα σχέδια.
Τα ready-to-wear ρούχα και αξεσουάρ των διασημότερων fashion brands εκτοξεύονται και oι σχεδιαστές ανανεώνουν το έμβλημά τους ή το συνδυάζουν με άλλα γνωστά σύμβολα προσδοκώντας ακόμα μεγαλύτερες εισπράξεις.
Επομένως, δεν πρέπει μας εκπλήσσει το γεγονός ότι και ο οίκος Balmain λανσάρει ένα νέο λογότυπο, το πρώτο μετά από 70 χρόνια, από τον creative director Olivier Rousteing και την συλλογή pre fall 2019.
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte, το νέο B δεν είναι απλά το αρχικό τoυ οίκου. Ο κενός χώρος που δημιουργείται, αποκαλύπτει ένα «κρυφό» P, αναφορά στον ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain.
To Business of Fashion σημειώνει ότι αυτή η κίνηση μπορεί να σχετίζεται με τον ανταγωνισμό με τους οίκους Gucci και Louis Vuitton σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίοι πετυχαίνουν έσοδα δισεκατομμυρίων: ο Balmain εκτιμάται ότι θα σημειώσει κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.
«Για την επίτευξη ισορροπίας χρειάστηκε πολλή δουλειά - για να φτάσουμε σε ένα σχήμα που οι άνθρωποι θα θυμούνται», δήλωσε ο Rousteing . «Αυτό το γράμμα είναι η ίδια του η ταυτότητα».
Το νέο logo είναι πάνω σε ζώνες και μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο. Εμείς το βρίσκουμε σύγχρονο και ενδιαφέρον. Εσείς;