AP/Vianney Le Caer

Αποκαλύφθηκε το νέο logo και το μονόγραμμα του Βρετανικού Οίκου Burberry

Νέος αέρας φυσάει στο luxury brand Burberry, καθώς κάνει το πρώτο του νέο βήμα, μετά από χρόνια.

Μπορεί το κλασσικό καρό ύφασμα σε μπεζ χρώμα με τις ρίγες να είναι το σήμα κατατεθέν του, ήρθε η ώρα, όμως, να προχωρήσει στο μέλλον.

Γι’ αυτό το λόγο, ο διάσημος Οίκος Μόδας αποφάσισε να σχεδιάσει ένα νέο logo αλλά και νέο μονόγραμμα.

Τα δύο νέα σχέδια δόθηκαν στη δημοσιότητα, μέσω Instagram.

Φυσικά, περιλαμβάνουν το όνομα του πολυτελούς brand με μια πινελιά ανανέωσης.

Ο Riccardo Tisci, chief creative officer του Βρετανικού Οίκου Μόδας, ήταν αυτός που αποκάλυψε το νέο logo.

Το logo γράφει «Burberry London England» με μαύρα κεφαλαία γράμματα σε άσπρο φόντο.

The #Burberry Logo August 2018 . ‘Peter is one of our generation’s greatest design geniuses. I’m so happy to have collaborated together to reimagine the new visual language for the house.’ – #RiccardoTisci

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις 2 Αύγ, 2018 στις 4:00 πμ PDT

Ακόμη, αποκάλυψε και το νέο μονόγραμμα του Οίκου που είναι άκρως εντυπωσιακό.

Πρόκειται για ένα λευκό «B» πλεγμένο σε ένα πορτοκαλί και μπεζ σχέδιο.

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις 2 Αύγ, 2018 στις 4:57 πμ PDT

Το φωτεινό σχέδιο είναι εμπνευσμένο από τα αρχεία του brand, όπου ο Tisci βρήκε ένα σχέδιο του 1908.

Ο Tisci ζήτησε από τον Peter Saville, που επανασχεδίασε το μονόγραμμα του Calvin Klein πέρυσι, να σχεδιάσει το logo και το μονόγραμμα σε τέσσερις εβδομάδες.

Έτσι κι έγινε.

Αυτό το νέο logo είναι ο πρώτος εκσυγχρονισμός της Burberry εδώ και δεκαετίες, που σημειώνει μια σημαντική στιγμή στην ιστορία του brand πολυτελείας.

The #ThomasBurberry Monogram pattern revealed . #RiccardoTisci #Burberry

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις 2 Αύγ, 2018 στις 2:34 πμ PDT

Επίσης, έρχεται λίγο πριν το πρώτο fashion show του Tisci στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου τον Σεπτέμβριο.

Ο Tisci βρέθηκε στο τιμόνι του Οίκου, μετά τον Christopher Bailey, που έφυγε το 2017. Προηγουμένως, βρισκόταν στον Γαλλικό Οίκο Givenchy.

Με ένα νέο πρόσωπο, είναι φυσικό να αναμένεται μια αλλαγή στα οράματα και στα σχέδια του brand.