Unboxing: Τα πιο διάσημα brand του πλανήτη στέλνουν δώρα σε αυτές τις γυναίκες επειδή τα ξετυλίγουν όμορφα
Τι είναι αυτό που κάνει το unboxing τόσο απολαυστικό και πως οι εταιρείες το χρησιμοποιούν σαν μέσο για να διαφημίσουν τα προιόντα τους;
Μέχρι πριν λίγα χρόνια το unboxing ήταν μια ασχολία των tech geeks κάθε φορά που παραλάμβαναν ένα καινούριο γκάτζετ, παιχνίδι ή προιόν τελευταίας τεχνολογίας που είχαν παραγγείλει από το ίντερνετ.
Ανοίγοντας το κουτί σαν μέσα στο περιεχόμενο του σαν να πρόκειται για κάτι ιερό με σκοπό να αυξήσουν την περιέργεια και φυσικά το engagement του θεατή, κατάφεραν σε πρώτη φάση να ανεβάσουν τα views τους στο YouTube και, σε δεύτερη φάση, να δημιουργήσουν ένα trend. Απ' ότι φαίνεται το να ανοίγεις μια συσκευασία σαν μέσα σε αυτή να βρίσκεται τουλάχιστον το Άγιο Φως δίνει μια ανείπωτη ικανοποίηση σε όσους το βλέπουν και φυσικά, έχουν την ίδια τρέλα και αφοσίωση με την τεχνολογία.
Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα του 2015 από μια εταιρεία ανάλυσης των καταναλωτικών trends, 22% των Βρετανών βλέπουν unboxing βίντεο.
H μόδα του unboxing εξαπλώθηκε και στον κόσμο του fashion blogging. Σήμερα, όλο και περισσότερες bloggers κάνουν απανωτά stories ή βιντεάκια στο youtube με θέμα το άνοιγμα των κουτιών από τα προιόντα που τους στέλνουν οι εταιρείες, δίνοντας περισσότερη έμφαση στη συσκευασία παρά στο περιεχόμενο της. Αν δεν είναι αυτή η μεγαλύτερη απόδειξη της αποθέωσης και επικράτησης της ιδεολογίας του «φαίνεσθαι» έναντι του «είναι», τότε τι;
Στην Ελλάδα πολλές fashion και beauty bloggers εφαρμόζουν ήδη τη νέα πρακτική κάθε φορά που λαμβάνουν δώρα από εταιρείες ομορφιάς και μόδας, τόσο για να τις ευχαριστήσουν προωθώντας τις, όσο και για τη χαρά που δίνει το unboxing στις followers τους. Στο εξωτερικό κάνουν το ίδιο, μόνο που αντί για ένα t-shirt από ένα μικρό brand, μπορεί να είναι μια φουλάρι Hermes ή μια τσάντα Gucci ή ένα ΧΧΧ ή οποιοδήποτε άλλο fashion item των πιο δημοφιλών luxury brands.
Πρόκειται για γυναίκες που έχουν α. μανία με τους σχεδιαστές και β. την οικονομική δυνατότητα να επενδύσουν ακόμα και σε ακριβά κομμάτια από τις συλλογές τους. Επόμενο βήμα: Να τα δείξουν ανοίγοντας τα αργά, αργά και δίνοντας έμφαση σε κάθε κομμάτι της διαδικασίας αναλύοντας το παραμικρό: από την ποιότητα της εξωτερικής σακούλας και της κορδέλας μέχρι το εσωτερικό σακουλάκι, το περιποιημένο κουτί και τελικά, κάνοντας μια υπεραναλυτική περιγραφή του fashion item που αγόρασαν.
Mία από αυτές είναι η Μel από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας η οποία έχει σχεδόν 31.000 subscribers στο ΥοuTube και περισσότερους από 75.000 followers στο Ιnstagram.
Η Someoverrainbow με έδρα την Καλιφόρνια και αφού κάνει unboxing, φωτογραφίζει τα προιόντα δίπλα στο νεογέννητο μωρό της. Μάλιστα όταν κάποια follower της εξέφρασε το θαυμασμό της για ένα πολυτελές πορτοφόλι στο οποίο είχε κάνει unboxing παραδέχτηκε ότι η ίδια δεν έχει τα απαιτούμενα χρήματα για να το αγοράσει.
«Αν το ονειρευτείς, μπορείς να το πετύχεις! Ακόμα δεν εχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω κάτι τέτοιο, αλλά με κάποιο τρόπο, μπορώ να το έχω», απάντησε δείχνοντας πως οι μεγάλες εταιρείες επιβραβεύουν τις επιτυχημένες unboxers στέλνοντας τους κανονικά προιόντα από τις συλλογές τους ώστε να τα διαφημίσουν.