Instagram/amenaofficial

Αποσύρεται το μοντέλο με την χιτζάμπ από την καμπάνια της L'Oreal -Τι συνέβη

Η κίνηση της L’Oreal Paris να προσλάβει την Amena Khan, τη Βρετανή μπλόγκερ ομορφιάς (beauty blogger) που φοράει χιτζάμπ, για τη διαφημιστική καμπάνια ενός νέου προϊόντος μαλλιών ήταν πρωτοποριακή.

Ομως, η γνωστή εταιρεία αναγκάστηκε να αποσύρει το μοντέλο από την καμπάνια της μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν στα social media.

Η μπλόγκερ, μοντέλο και συνιδρύτρια της Ardere Cosmetics, είχε χαρακτηρίσει τη νέα συνεργασία ως «μια φρέσκια αλλαγή» καθώς ήταν η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ που θα εκπροσωπούσε προϊόν της εταιρείας.

«Αρχισα να φορά μαντήλα όταν ήμουν περίπου 20 χρονών, αλλά ακόμη και πριν από αυτό δεν μπορούσα να δω κάποιος με τον οποίο θα μπορούσα να συνδεθώ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Νομίζω ότι μια τέτοια εκστρατεία, θα μου έδινε περισσότερο την αίσθηση ότι ανήκω κάπου» είχε σημειώσει πριν από λίγες μέρες.

Ομως οι εξελίξεις ανάγκασαν την L' Oreal να πάρει πίσω την απόφασή της και να σταματήσει τη συνεργασία.

Σε ανάρτησή της στο Instagram η Amena Khan εξηγεί πως αποχωρεί από την καμπάνια «λόγω των σχετικών συζητήσεων που πυροδότησε». Ζήτησε συγγνώμη για το περιεχόμενο των μηνυμάτων και σημείωσε πως λυπάται για τον πόνο και την αναστάτωση που προκάλεσαν.

Δείτε εδώ την ανάρτησή της:

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 22 Ιαν, 2018 στις 4:24 πμ PST

Η Amena Khan αναγκάστηκε να αποχωρήσει μετά την ανακάλυψη ορισμένων μηνυμάτων που είχε δημοσιεύσει στο Twitter το 2014, τα οποία κάποιοι χαρακτήρισαν ως «αντι-ισραηλινά».

A game changing new campaign!!! ❤️ So... lately I’ve had a complex relationship with my hair feeling lacklustre. When I take off my scarf, I want my hair to be more radiant - don’t we all? ‍♀️✨ I’m so excited and incredibly proud to announce that I‘m part of the new L’Oreal Paris Elvive World of Care Campaign which showcases Elvive’s breadth of products catering to a wide range of demanding hair types. I’m The Pink One which has been specially formulated for dull hair to boost shine. @lorealhair #WORLDOFCARE #ELVIVEXRANKIN #ALLWORTHIT #AD

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 14 Ιαν, 2018 στις 3:04 πμ PST

Εκπρόσωπος της L'Oreal Paris σημείωσε για το γεγονός: «Πρόσφατα μας γνωστοποιήθηκε μια σειρά από tweets που δημοσίευσε το 2014 η Amena Kahn, η οποία πρωταγωνιστούσε σε μια διαφημιστική καμπάνια. Εκτιμούμε πως ζήτησε συγγνώμη για τα μηνυμάτα και όσους προσέβαλε. Δέσμευση της L'Oreal Paris είναι η ανοχή και ο σεβασμός απέναντι σε όλους τους ανθρώπους. Συμφωνούμε με την απόφασή της να αποχωρήσει από την καμπάνια».

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 13 Ιαν, 2018 στις 3:21 μμ PST

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 9 Ιαν, 2018 στις 11:07 πμ PST

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 26 Δεκ, 2017 στις 3:48 μμ PST



Διαβάστε επίσης: Διαγωνιζόμενη για τα καλλιστεία Miss Universe γράφει ιστορία αφού εμφανίστηκε με καφτάνι αντί για μαγιό