Διαφήμιση σπάει για πρώτη φορά τα ταμπού και δείχνει ολόγυμνο γυναικείο στήθος
Το δικαίωμα για την προβολή του γυμνού γυναικείου στήθους σε διαφήμιση, κέρδισε η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού CoppaFeel!, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά και φυσικά είναι για καλό σκοπό!
Το φιλμάκι μικρού μήκους που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, ξεκίνησε να προβάλεται στις 16 Οκτωβρίου, και δείχνει στις γυναίκες πώς να εξετάσουν με ασφάλεια το στήθος τους με τη μέθοδο της ψηλάφησης.
Η διαφήμιση θα προβληθεί στη συνέχεια στους κινηματογράφους και σε αφίσες.
Η εκστρατεία ενθαρρύνει τις γυναίκες να «εμπιστεύονται την αφή τους» μετά από έρευνα που διεξήγαγε η φιλανθρωπική οργάνωση και αποκάλυψε πως το 80% των νέων γυναικών δεν ελέγχουν τακτικά το στήθος τους, ενώ το 60% δεν είναι σίγουρο πώς να το πράξουν.
Η οργάνωση CoppaFeel! Ελπίζει πως το βίντεο θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των νέων γυναικών στην αυτοεξέταση, την ώρα μάλιστα που πιστεύουν ότι η διαδικασία είναι πιο πολύπλοκη από ότι στην πραγματικότητα, ενώ επιδιώκει να σπάσει και το ταμπού του γυμνού γυναικείου μαστού.
«Βασιζόμαστε στην αφή για έναν απίστευτο αριθμό πραγμάτων, χωρίς καν να το σκεφτόμαστε» δήλωσε η Λούσι Άστον, από το διαφημιστικό γραφείο που εργάζεται για την εκστρατεία αυτή.
«Είναι το τέλειο εργαλείο για τον έλεγχο τυχόν αλλαγών. Δεν υπάρχει σωστός ή λανθασμένος τρόπος, απλώς θα χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας και θα εξερευνήσετε το στήθος σας. Αν αυτή η εκστρατεία καταφέρει να ενθαρρύνει τις γυναίκες να εμπιστευτούν τον εαυτό τους και να αγγίζουν τακτικά τα στήθη τους, τότε θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανίχνευση για σημάδια καρκίνου του μαστού νωρίτερα».
Σύμφωνα με τη διευθύνουσα Σύμβουλο της CoppaFeel!: «Η οργάνωση υπάρχει για να βοηθά τον καθένα ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή πιθανότητα επιβίωσης από καρκίνο του μαστού, διότι αν ανιχνευθεί πολύ νωρίς είναι πιο πιθανόν να θεραπευτεί και τα ποσοστά επιβίωσης είναι σημαντικά υψηλότερα».