Αυτή η κοπέλα γίνεται μοντέλο για εσώρουχα και ποζάρει με έναν διαφορετικό τρόπο σπάζοντας τα στερεότυπα
Η μόδα και τα ρούχα έρχονται σε όλα τα μεγέθη και σχήματα, πλέον.
Μπορεί το στερεότυπο να επιτάσσει καλλίγραμμα, ψηλά, αδύνατα, εντυπωσιακά μοντέλα να διαφημίζουν ρούχα, αξεσουάρ κτλ. για όλους (!), ωστόσο, στις μέρες μας βλέπουμε την διαφορετικότητα να αγκαλιάζεται και να γίνεται επιτέλους αποδεκτή.
Αυτό συνέβη με την 20χρονη Άμπυ Σαμς.
Όταν κοίταξε το site της αλυσίδας ρούχων American Eagle είδε ένα γνώριμο πρόσωπο. Το δικό της!
«Η Aerie δημοσίευσε κρυφά κάποιες από τις φωτογραφίες μου», έγραψε στο Twitter πριν το μήνυμά της γίνει viral.
«Κοιτάξτε αυτούς τους ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν την αναπηρία. Δείτε και μένα».
Τι είχε συμβεί;
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Abby Sams (@abby_sams) στις 11 Ιούλ, 2018 στις 6:43 πμ PDT
Η Aerie είχε διαλέξει την κοπέλα να είναι ένα από τα μοντέλα με αναπηρικό καροτσάκι για τη νέα της καμπάνια. Μάλιστα, την αιφνιδίασε λανσάροντας τα προϊόντα νωρίτερα.
Η κοπέλα δημοσίευσε τις φωτογραφίες από την καμπάνια στο Instagram και κατέληξε με ένα δυνατό body positive μήνυμα.
«Είμαι περήφανη που αντιπροσωπεύω μια κοινότητα άρρωστων ατόμων και με ειδικές ανάγκες. Περήφανη που είμαι άνετη στο σώμα και στο δέρμα μου. Αυτή η καμπάνια είναι η επιτομή της αυτοπεποίθησης και της ομορφιάς του πραγματικού μας εαυτού. Το να είμαι μοντέλο στο καροτσάκι για μια μεγάλη εταιρία έχει σημασία καθώς η αυτοπεποίθηση είναι πολύ δύσκολη. Εκεί που νόμιζα ότι την βρήκα, η αναπηρία και η ασθένεια μου την στέρησαν. Ντρεπόμουν να με βλέπουν στον δρόμο και με τον τρόπο που με κοιτούσαν. Με αυτόν τον τρόπο θυμίζω στις γυναίκες με ειδικές ανάγκες ότι είναι όμορφες όπως και να έχει. Όμορφες με αναπηρία, με καροτσάκι, με μια αόρατη ασθένεια. Όμορφες, όχι παρά αυτά τα πράγματα αλλά εξαιτίας τους», αναφέρει στο μήνυμά της.
Η 20χρονη κοπέλα πόζαρε στον φακό φορώντας το Boho Lace Bralette της Aerie ενώ καθόταν στο καροτσάκι της, με τα μαλλιά της πιασμένα πάνω και φορώντας γυαλιά.
Οι φωτογραφίες της έγιναν δεκτές με πολύ ενθουσιασμό ενώ πολλές γυναίκες μπόρεσαν να ταυτιστούν. Και άλλες γυναίκες με κινητικά προβλήματα και ασθένειες χρησιμοποιήθηκαν ως μοντέλα για τη συγκεκριμένη καμπάνια.