Shutterstock

Oι millenials απαρνούνται τα bar και δεν βγαίνουν για ποτό -Αλλά όχι για το λόγο που φαντάζεσαι

Ας ξεκινήσουμε λέγοντας πως ο όρος «millennials» περιγράφει τους ανθρώπους που γεννήθηκαν από το 1981 μέχρι το 1996 και που, συνεπώς, μεγάλωσαν τη δεκαετία του 2000.

Είναι νέοι, εθισμένοι στην τεχνολογία και τα social media, άθεοι (σε μεγαλύτερο ποσοστό από την προηγούμενη γενιά) και σε σημαντικό ποσοστό άνεργοι (συγκριτικά με τους γονείς τους στην ίδια ηλικία).

Oι νέοι δηλαδή μεταξύ 18 και 38 σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, είναι πιο αυστηροί με τον εαυτό τους, πιο απαιτητικοί με τους άλλους, έχουν πολύ άγχος και νιώθουν πιο έντονα την κοινωνική πίεση να είναι τέλειοι. Και όλα αυτά εις βάρος της ψυχικής τους υγείας.

Πρόσφατη έρευνα συμπέρανε ότι η γενιά των millenials προτιμούν να μένουν σπίτι και να κάθονται στον καναπέ με φίλους τους από το να βγαίνουν έξω για ποτό.

Γενικότερα οι millennials πίνουν λιγότερο από προηγούμενες γενιές, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πιστέψουμε. Όταν πίνουν όμως επιλέγουν κρασιά ή άλλα αλκοολούχα ποτά, και όχι μπύρες.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, πρόκειται για άτομα που παραμένουν περισσότερο χρόνο κάτω από την οικογενειακή στέγη, που αποταμιεύουν ελάχιστα και παρουσιάζουν μια νωχελικότητα και εξάντληση.

Shutterstock

Σύμφωνα με την έρευνα οι νέοι ηλικίας 24-31 προτιμούν να μένουν σπίτι και να μην βγαίνουν έξω για ποτό λόγω βαρεμάρας. Είναι το λεγόμενο «πού να τρέχω τώρα...Καλύτερα να μείνω μέσα».

Ολο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι επιλέγουν να περάσουν ένα ήσυχο βράδυ στο σπίτι, βλέπουν πολύ τηλεόραση και σειρές και ασχολούνται αρκέτες ώρες με το κινητό τους τηλέφωνο.

Προτιμούν να παραγγέλνουν φαγητό, να συζούν αντί να παντρεύονται και να μένουν στο ενοίκιο από το να αγοράζουν ένα ακίνητο.

Οπως τονίζουν οι ειδικοί αυτή η γενιά προτιμά να μένει σπίτι με φίλους λόγω τεμπελιάς, βαρεμάρας, μη κοινωνικοποίησης και λόγω έλλειψης χρημάτων.

Κάποιοι νέοι μάλιστα την έξοδο για ποτό την θεωρούν ακριβό σπορ.

Διαβάστε επίσης: Ερευνα: Η γενιά των millenial έχει τάσεις τελειομανίας, κατάθλιψης και αυτοκτονίας

Η Barbie γίνεται viral στο Instagram ως Millenial μητέρα