10|05|2024 10:04
SHARE
EUROVISION 2024

To βερολινέζικο brand που έντυσε τη Μαρίνα Σάττι στη σκηνή της Eurovision


Τον καλύτερό της εαυτό στη σκηνή του Malmö Arena έδωσε τη βραδιά του Β’ Ημιτελικού η Μαρίνα Σάττι, η οποία ερμήνευσε μοναδικά το «ZARI», με δυναμισμό, ένταση και τον ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τρόπο, κατακτώντας για την Ελλάδα το πολυπόθητο εισιτήριο για τον Τελικό της 68ης Eurovision, που θα παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση από την ΕΡΤ1 το Σάββατο 11 Μαΐου, στις 22:00.

Η Μαρίνα Σάττι, με την άψογη ερμηνεία και την εκρηκτική σκηνική παρουσία της, μαζί με τους χορευτές που την πλαισιώνουν, απόλυτα συντονισμένοι, εισέπραξαν το πιο θερμό και ενθουσιώδες χειροκρότημα και πέρασαν στον τελικό της διοργάνωσης.

Eurovision 2024: Το brand με το οποίο ντύθηκε η Μαρίνα Σάττι

Η Μαρίνα Σάττι επέλεξε ένα cool σύνολο που υπογράφει το brand Ottolinger, πολύ μακριά από αυτά που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στη σκηνή της Eurovision.

Οπως είχε πει, άλλωστε, λίγες μέρες πριν αναχωρήσει για τη Σουηδία, «Μακάρι να πάμε στην σκηνή και να τα “σπάσουμε” και να πουν όλοι “τι μαγκιά έκανε η Ελλάδα”», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.

Σε αυτό συνετέλεσε και η alternative εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή, μακριά από το επιτηδευμένο στιλ που βλέπουμε κατά καιρούς στον μουσικό διαγωνισμό.

Επέλεξε μία balloon μεταλλιζέ φούστα σε λιλά χρώμα και cut out tank top, που κάνει το look να μοιάζει με φόρεμα. To ολοκλήρωσε με ψηλοτάκουνες μπότες με λουριά από τη συλλογή του brand.

Το πρωτοποριακό brand Ottolinger πρωτοεμφανίστηκε στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι το 2019. Σε προηγούμενες επιδείξεις έχουν παρουσιάσει γκράφιτι, κρεβάτια για την πρώτη σειρά και χτυπητή techno, όλα ως σκηνικό για την πασαρέλα χωρίς αποκλεισμούς και τα αποδομημένα, εμπνευσμένα από την επιστημονική φαντασία ρούχα της μάρκας.

Τώρα, η Ottolinger είναι έτοιμη να μεγαλώσει. Ο στόχος είναι να φτάσει σε εννιαψήφια έσοδα μέχρι το 2035 (από επταψήφια που είναι σήμερα), λένε οι ιδρυτές Christa Bösch και Cosima Gadient στην αυστραλιανή Vogue. Για να το πετύχουν αυτό, αυξάνουν την παραγωγή, εργάζονται πάνω σε προ-συλλογές και αναζωπυρώνουν μέρος του παλιού DNA της μάρκας, ενώ παράλληλα το συνδυάζουν με πιο ώριμα, ευκολοφόρετα ρούχα.

Η Ottolinger είναι γνωστή για την χωρίς αποκλεισμούς, πρωτοποριακή μόδα της, με αναφορές που υπάρχουν κάπου μεταξύ της δεκαετίας του '90, του μέλλοντος και του κλαμπ. Η αποδομημένη και ανακατασκευασμένη μόδα της, συχνά με ιμάντες και υφές, έχει εξασφαλίσει στο brand μια παγκόσμια λατρεία.

Οι ελβετικής καταγωγής σχεδιαστριες Bösch και Gadient ίδρυσαν τo brand στο Βερολίνο το 2015, αφού συναντήθηκαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στη Σχολή Σχεδιασμού. Το Βερολίνο ήταν μια πρακτική επιλογή. «Το κόστος ζωής ήταν φθηνό, μπορούσες να νοικιάσεις ένα μεγάλο χώρο στούντιο, είχαμε φίλους κοντά και υπήρχαν πολλές καλές εκθέσεις τέχνης», λέει η Bösch. Δεν είχαν κανένα σχέδιο, εκτός από το να δημιουργήσουν κάτι νέο που δεν είχαν ξαναδεί.

Πραγματικά, η Ottolinger ξεκίνησε ως έργο και όχι ως επιχείρηση, λέει η Gadient. Πολύ σύντομα, το δίδυμο ρίχτηκε στα βαθιά. Αμέσως μετά την έναρξη της μάρκας, η Ottolinger κέρδισε την υποστήριξη της πλατφόρμας Vfiles για ανερχόμενους σχεδιαστές της Νέας Υόρκης, η οποία περιελάμβανε χώρο για την έκθεση της συλλογής τους στην πόλη. Μετά από αυτή την πρώτη σεζόν, κατά την οποία είχαν εξασφαλίσει κάποιες μικρές παραγγελίες, οι Bösch και Gadient τράβηξαν την προσοχή του Ye (Kanye West), ο οποίος ανέθεσε στο δίδυμο να είναι σύμβουλοι για τον Yeezy για δύο σεζόν. «Μας βοήθησε να γεφυρώσουμε ένα κενό που είχαμε, να μην πουλάμε τις μεγάλες ποσότητες. Είμαστε εντελώς αυτοχρηματοδοτούμενοι, αλλά χρησιμοποιήσαμε χρήματα από το σχεδιασμό φαντασμάτων ή τη συμβουλευτική για άλλες μάρκες».

Οι Bösch και Gadient πήραν το μάθημά τους από τις πρώτες μέρες. Κατά τη διάρκεια της πρώτης τους σεζόν, δημιούργησαν τζιν και φούστες από καμένο τζέρσεϊ τζιν - που κατασκευάστηκε με το να καίγονται πραγματικά τρύπες στα ρούχα - για να παρουσιαστούν στον εκθεσιακό χώρο Vfiles. Αλλά καθώς οι παραγγελίες άρχισαν να έρχονται, ήταν ένας «εφιάλτης» για την παραγωγή. Κανένα εργοστάσιο δεν ήθελε να κάνει καψίματα, και επίσης, το καμένο αποτέλεσμα βγήκε στο πλύσιμο, οπότε οι προμηθευτές δεν θα μπορούσαν να διατηρήσουν τη συνήθη εγγύηση ποιότητας. Οι Gadient και Bösch πήραν την κατάσταση στα χέρια τους για να κάνουν τις παραγγελίες, καίγοντας τα ρούχα στη βεράντα του Bösch στο Βερολίνο ή στο οικογενειακό αγρόκτημα της Gadient. «Ήταν μικρές ποσότητες, αλλά προσλάβαμε ακόμη και κάποιον για να κάνει το κάψιμο», γελάει ο Bosch, «έχω τόσες πολλές διασκεδαστικές φωτογραφίες από εκείνη την εποχή, είναι σαν, τι κάναμε;».

Όταν η Ottolinger άλλαξε εκθεσιακό χώρο και ενημερώθηκε ότι στους αγοραστές δεν αρέσουν τα καμένα ρούχα επειδή δεν πλένονταν καλά, σταμάτησαν να καίνε. Αλλά η ανορθόδοξη επεξεργασία των υλικών παραμένει κεντρική αρχή της μάρκας, μέσω περίεργου κοψίματος, ακραίων σχημάτων και πρόσθετων λουριών ή δαντέλας.

Σήμερα τα ρούχα τους τα φοράνε, μεταξύ άλλων, Kylie Jenner, Gigi Hadid, Cardi B και φυσικά η Μαρίνα Σάττι.







SHARE