«Στον κήπο του καλού και του κακού»: Το fashion show των MI-RO έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας
Με το σχεδιαστικό δίδυμο MI-RO και την παρουσίαση της νέας τους haute couture συλλογής "Garden of good and evil", έπεσε και επισήμως η αυλαία της 22ης εβδομάδας μόδας Athens Xclusive Designers Week.
Το πολυαναμενόμενο show των σχεδιαστών που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 5 Νοεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών, υποδέχθηκε περισσότερους από 500 καλεσμένους, ανάμεσα στους οποίους και πολλοί καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι, καθώς και στενοί φίλοι των σχεδιαστών και της διοργάνωσης, οι οποίοι κατέκλυσαν το Ωδείο Αθηνών και καταχειροκρότησαν το αγαπημένο τους σχεδιαστικό δίδυμο, Δημήτρη Μαστρόκαλο & Γιάννη Ράπτη. Ο επιβλητικός χώρος του Ωδείου Αθηνών μεταμορφώθηκε σε ένα urban αφαιρετικό σκηνικό με μινιμαλιστική αισθητική για να υποδεχτεί τις ξεχωριστές, σχεδόν θεατρικές δημιουργίες των σχεδιαστών σε ένα show εντυπωσιακών προδιαγραφών σκηνοθεσίας και παραγωγής, το οποίο επιμελήθηκε η ομάδα της Athens Xclusive Designers Week μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
Ο χώρος «ντύθηκε» σε θαμπό γαλάζιο χρώμα, με ένα εντυπωσιακό front row setup και με το ψυχρό φως να εστιάζει στις θηλυκές και ανδρικές φιγούρες που κυρίευσαν την πασαρέλα.
Η ατμόσφαιρα ήταν ιδανική για να αναδείξει τη νέα κολεξιόν που αναμφισβήτητα μαγνήτισε τα βλέμματα όλων των παρευρισκόμενων, μεταφέροντάς τους στον "κήπο του καλού και του κακού", όπως τον εμπνεύστηκαν οι MI-RO.
Η νέα τους συλλογή βασίζεται στις έντονες αντιθέσεις, και στη δημιουργία μια σειράς χαρακτήρων με δραματικά στοιχεία.
Νεραϊδένιες διαφάνειες και «δηλητηριώδεις» μεταλλικές λάμψεις, η αθωότητα των παστέλ και η σκοτεινή γοητεία του μαύρου, του κόκκινου της Βουργουνδίας και του μωβ, το μυστηριώδες βελούδο και το ανάλαφρο τούλι κυριάρχησαν στην παρουσίαση της κολεξιόν.
Tα Sur Mesure ανδρικά που παρουσιάστηκαν στο show φτιάχτηκαν εξ ολοκλήρου σε διαφορετικές ομιχλώδεις αποχρώσεις του γκρι. Κεντημένα με μοτίβα από χρυσάνθεμα, τα υπερμεγέθη σακάκια και παλτό έρχονται σε έντονη αντίθεση με τα κοντά στενά παντελόνια, μια πρόταση που ταξιδεύει τον θεατή πίσω στα Λονδρέζικα 80ς και το κίνημα του Νεορομαντισμού.
Στο backstage, η Shiseido επιμελήθηκε το μακιγιάζ της επίδειξης υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου προτείνοντας nude-urban makeup looks και αποτυπώνοντας την αίσθηση της απόλυτα διάφανης επιδερμίδας.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis