Η Ιntimissimi τολμά την πιο αντισυμβατική καμπάνια εσωρούχων, χωρίς εσώρουχα
Το ιταλικό lingerie brand Intimissimi ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη νέα καμπάνια που δημιούργησε σε συνεργασία με τον διάσημο φωτογράφο μόδας και πορτραίτων, Mario Testino.
Η καμπάνια λανσάρεται σε έντυπα και τηλεόραση από τον Σεπτέμβρη κι εστιάζει σε 4 δυναμικές γυναίκες που ξεχωρίζουν για το όραμά τους ενώ προέρχονται από πολύ διαφορετικούς χώρους: Irina Shayk, Ana Ivanovic, Ella Mills και Dakota Johnson.
Η Intimissimi πιστεύει ότι το στυλ που υιοθετεί μία γυναίκα αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής της. Η συγκεκριμένη καμπάνια εκφράζει αυτή την αλήθεια με μία φρέσκια, διαφορετική προσέγγιση: Χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα.
Το ζητούμενο είναι να κοιτάξουμε αυτές τις απίστευτες γυναίκες πέρα από την επιφάνεια της εικόνας τους και να κάνουμε focus στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους. Η Intimissimi πιστεύει ότι η ομορφιά στην πραγματικότητα πηγάζει από την εσωτερική δύναμη και το χαρακτήρα της γυναίκας.
Για πρώτη φορά η Intimissimi ενώνει τις δυνάμεις της με τον διεθνούς φήμης φωτογράφο, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικό διευθυντή Mario Testino με στόχο να συλλάβει την προσωπικότητα των 4 καταξιωμένων γυναικών και να δώσει ζωή στο μοναδικό όραμα του brand.
«To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα», λέει ο Testino.
Η μούσα του brand επί σειρά ετών Irina Shayk είναι και πάλι εδώ μαζί με την επαγγελματία τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ – συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.
Αυτές οι τέσσερις γυναίκες μας πάνε πέρα από τη σεξουαλικότητα και την επιθυμία που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων. Η συγκεκριμένη καμπάνια επικεντρώνεται στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, στην αληθινή καθημερινότητά τους. Σε αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout.
Tο νέο hashtag #insideandout ήταν ιδέα του Testino και της ομάδας του MARIOTESTINO+.
Η καμπάνια συλλαμβάνει τις μοναδικές προσωπικότητες των 4 εμπνευσμένων γυναικών για να παρουσιάσει την exclusive bra collection της Intimissimi. H συλλογή γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.