O οίκος Gucci παρουσιάζει τα διάσημα σχέδια ρολογιών στο Instagram φωτογραφημένα από τον Martin Parr
Ο κορυφαίος οίκος Gucci παρουσιάζει την τελευταία καμπάνια του με τίτλο #TimeToParr στο Instagram.
Oι φωτογραφίες παρουσιάζουν 4 διαχρονικά μοντέλα ρολογιών μέσα από τον φακό ενός από τους πιο διάσημους Βρετανούς φωτογράφους ντοκιμαντέρ, Martin Parr.
Τα ρολόγια φορεμένα στους καρπούς κομψών, ανώνυμων αντρών και γυναικών, σε στιγμές από την καθημερινή ζωή. Καθώς ταΐζεις τα περιστέρια, όπως ανοίγεις την ομπρέλα πριν ξεσπάσει η βροχή, κάνοντας σήμα σε ένα ταξί να σταματήσει. Όλα αυτά σε iconic τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.
Ο Parr ταξίδεψε σε κάθε μία από τις αναγνωρίσιμες τοποθεσίες, ανάμεσα στις οποίες η Αγγελική Βιβλιοθήκη της Ιταλίας στην Ρώμη, στο Gucci Garden στη Φλωρεντία, στο Chatsworth House στο Derbyshire της Αγγλίας, το Dapper Dan Atelier στο Harlem της Νέας Υόρκης, το County Museum of Art στην Καλιφόρνια στο Λoς Αντζελες, το Waltz στο Τόκιο της Ιαπωνίας.
Όλα αυτά τα σημεία πλέον είναι insta famous ως Gucci Places, στα οποία ο φωτογράφος αιχμαλωτίζει τον χρόνο.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 19 Ιούλ, 2018 στις 6:44 πμ PDT
Ενώ η καμπάνια #TimeToParr σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ο φωτογράφος εργάζεται σε ένα Instagram portfolio, αποτελεί επίσης την πρώτη φορά που η Gucci επέλεξε μόνο έναν καλλιτέχνη για να συνεργαστεί σε ένα έργο σχεδιασμένο για την διαδικτυακή πλατφόρμα.
Διάσημος για την καταγραφή εικόνων που επικεντρώνονται στην καθημερινή ζωή, o Parr με σειρές από φωτογραφικά βιβλία και έργο του στις διάσημες Galeries Tate και το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη, καθηγητής φωτογραφικής απεικόνισης ντοκιμαντέρ στο Πανεπιστήμιο Ulster -δεν είναι περίεργο που ο ιταλικός οίκος μόδας του ανέθεσε το project.
Και πράγματι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ενώ η αισθητική του οίκου εκφράζεται τέλεια μέσα από την ματιά του καλλιτέχνη.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 20 Ιούλ, 2018 στις 9:48 πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 21 Ιούλ, 2018 στις 12:00 μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 21 Ιούλ, 2018 στις 11:06 μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 22 Ιούλ, 2018 στις 4:23 μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις 21 Ιούλ, 2018 στις 3:43 πμ PDT