Σε έναν κόσμο γεμάτο Kardashians, γίνε μια Olsen
Οι αδερφές Olsen δεν ασχολούνται ενεργά με την υποκριτική εδώ και είκοσι χρόνια, η εταιρεία μόδας που διατηρούν δεν φέρει το όνομα τους, ενώ απέχουν ευλαβικά από την πρώτη στιγμή από όλα τα social media.
Πώς καταφέρνουν, τότε, να είναι δύο από τις πλουσιότερες γυναίκες στη βιομηχανία του θεάματος;
Σίγουρα, έχει περάσει πολύς καιρός από την εποχή που οι δυο τους συμμετείχαν στη θρυλική σειρά Full House. Ο ρόλος της Michelle Tanner (όπου υποδυόταν από 6 μηνών εναλλάξ η Mary Kate και η Ashley) τις καθιέρωσε ως τις πιο αξιολάτρευτες δίδυμες παγκοσμίως.
Καθ' όλη τη διάρκεια των 90s αλλά και early 00s είχαν δημιουργήσει ένα πρωτόγνωρο ρεύμα αναγνωρισιμότητας.
Μάλιστα, το 2007 είχαν ανακηρυχθεί ως οι ενδέκατες πιο πλούσιες γυναίκες στο χώρο της ψυχαγωγίας από το Forbes. Η τότε εταιρεία τους, Dualstar Entertainment Group, είχε κέρδη από δικαιώματα ταινιών αλλά και merchandise (βιβλία, ρούχα, κούκλες, video games) όπου άγγιζαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια το χρόνο. Οι ίδιες ήταν μόλις 21. Από τότε πολλά έχουν αλλάξει, κυρίως η προσέγγιση τους απέναντι στην αναγνωρισιμότητα και το star system.
Από το 2006, η Mary Kate και η Ashley άρχισαν να ασχολούνται ενεργά με τη σειρά μόδας τους, The Row - εμπνευσμένη από τον Savile Row, έναν εμπορικό δρόμο γεμάτο από καταστήματα στο Λονδίνο.
Πολλοί από τους πλούσιους πελάτες τους πιθανότατα δεν γνωρίζουν ότι εκείνες βρίσκονται πίσω από την επωνυμία του brand, κάτι που οι ίδιες θεωρούν επιτυχία. Ο τρόπος που το κατάφεραν είναι θεωρητικά απλός.
Αντί να εθιστούν στα social media και να αρχίσουν να συνδέουν με εικόνες τους τα προϊόντα που πουλάνε, επέλεξαν να ακολουθήσουν μία πιο αποστασιοποιημένη και εκλεπτυσμένη τακτική.
Σε αντίθεση πχ με τη Gwyneth Paltrow η οποία έχει συνδέσει άρρηκτα το προσωπικό της lifestyle με το εμπορικό brand της, οι Olsens αφήνουν τα ρούχα τους να κάνουν όλη τη δουλειά. Και όπως φαίνεται την κάνουν καλά αφού τόσο το 2012 όσο και το 2015, η σειρά The Row, απέσπασε την, θεμελιώδους σημασίας για τον κόσμο της μόδας, διάκριση: Womenswear Designer of The Year από το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας Αμερικής (CFDA).
Ένα άλλο πλεονέκτημα που απολαμβάνουν εξαιτίας της αποχής τους από τα social media και τα περισσότερα red carpet events, είναι μία όσο το δυνατόν, φυσιολογική ζωή. Λόγου χάριν μόλις ένα χρόνο πριν και μετά από δική τους συνέντευξη, μάθαμε ότι η Ashley δεν είναι παντρεμένη. Εν αντιθέσει, η Mary Kate επιβεβαίωσε πως είναι παντρεμένη με τον Γάλλο τραπεζίτη Olivier Sarkozy, ετεροθαλή αδερφό του Nicolas Sarkozy, ο οποίος είναι 17 χρόνια μεγαλύτερος της.
Για την ιστορία, αν μετράει κάπως η γνώμη μας, η Μary Kate δείχνει μικρότερη από 31, ο Olivier δείχνει ακόμα μεγαλύτερος από 48, θα είχε ενδιαφέρον αν γνωρίζαμε περισσότερες λεπτομέρειες για το πως δημιουργήθηκε η πρώτη μεταξύ τους έλξη!
Οι ίδιες δε σταμάτησαν ποτέ (ακόμα και όταν εγκατέλειψαν τις σπουδές τους στο NYU) να κάνουν αυτό που ήξεραν να κάνουν πάντα, κυριολεκτικά από μωρά, να εργάζονται σκληρά. Ακόμα και σήμερα, μακριά από την υποκριτική, η περιουσία τους κυμαίνεται σε εντυπωσιακά επίπεδα. Οι απολαβές τους αγγίζουν τα 400 εκατομμύρια δολάρια ανά χρόνο, ένα ιλιγγιώδες ποσό που προέρχεται από τις εμπορικές τους δραστηριότητες μέσω του The Row αλλά και από τα δικαιώματα των επαναλήψεων του Full House.
Μιλώντας για το Full House, τo 2016 το Netflix ζήτησε την αναβίωση της σειράς με τίτλο Fuller House. Η επιτυχία του reunion φαινόταν δεδομένη καθώς όλοι οι millenials νιώθουν νοσταλγία απέναντι στις σειρές (τραγούδια, καλλιτέχνες κοκ) όπου μεγάλωσαν μαζί, ενώ συνήθως τέτοια projects είναι εξαιρετικά επικερδή για όλους τους εμπλεκόμενους.
Με τη βοήθεια του John Stamos, ο οποίος είχε την ιδέα της επανένωσης αρκετά χρόνια, σχεδόν σύσσωμο το αρχικό cast επέστρεψε για ένα νέο κύκλο νέων επεισοδίων. Και λέμε σχεδόν γιατί ο ρόλος της Michelle έμεινε κενός. Η Ashley δήλωσε πως «Δεν έχω βρεθεί μπροστά σε κάμερα από όταν ήμουν 17 και δε νιώθω πλέον πολύ άνετα με την ιδέα του γυρίσματος» ενώ η Mary Kate είπε «Θα έπρεπε να το κάνω εγώ γιατί η Ash δεν θέλει. Ωστόσο, η δεδομένη χρονική στιγμή είναι τελείως ακατάλληλη για εμένα».
Σίγουρα, οι Olsens δεν είναι οι πιο relatable celebrites του πλανήτη, όμως, εμείς επιμένουμε σε αυτό που, με ένα τρόπο, αντιπροσωπεύουν.
Δεν χρειάζεται απαραίτητα να διαφημίσεις εκείνο τσάι ή τη μπάρα δημητριακών στο Instagram. Κάποιες φορές το ταλέντο, η μεθοδευμένη δουλειά και η προσήλωση σε έναν στόχο είναι αρκετά και μπορούν να φέρουν αρτιότερα -και σίγουρα καλύτερης αισθητικής - αποτελέσματα.
Σε μία εποχή με πληθώρα «influencers», «brand ambassadors», «social media enthusiasts» κοκ (όπου, παρεμπιπτόντως, σε μικρές αγορές όπως αυτή της Ελλάδας η πραγματική επιρροή αυτών των ανθρώπων είναι τουλάχιστον αμφισβητούμενη) η ερώτηση είναι μία: μπορεί κάποιος να θεωρείται επιτυχημένος μακριά από όλες αυτές τις ιδιότητες;
Και όμως μπορεί. Παραφράζοντας γνωστά memes, σε ένα κόσμο γεμάτο Kardashians, γίνε μία Olsen.
Κείμενο: Μιχάλης Προβατάς